دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

سلام به همگی.خوبین؟ 

وای چقدرررر اینجا گرد و خاک گرفته. راستش ی مدت حال مادر شوهر عزیزم اصلا خوب نبود. بعد از ی مدت طولانی و کاهش وزن ناگهانی بسیار شدید و دکتر رفتنای زیاد بالاخره دکترا فهمیدن ورم تیروئید داره. 

ی دو سه روزی از رختخواب میتونه بلند بشه و من بسیار بسیار خوشحالم. برای سلامتی همه مریضها دعا کنید. 

از خودم بگم که این روزا شدیدا عقد و عروسی دعوتیم و من با مشکل بسیار بسیار بزرگ لباس چی بپوشم مواجهم. 

  و دیگه اینکه..... 

 

 

اگه گفتین پسر یا دختر؟

نظرات 7 + ارسال نظر
مدیر مرکز پنج‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 02:04 ب.ظ http://www.merry.blogsky.com/

سلام مجدد...خانواده محترم خوبن انشاله؟
قدم نو رسیده مبااااااااااارک..!
انشاله سالم باشه و باعث افتخار خونواده!
اسمشم حتما گذاشتین سارا!

سلام.ممنون. همه خوبن. شما خوبین؟
نه هنوز نرسیده که.
ایشالا.....
ای بابا.عجبا

سحر چهارشنبه 16 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:11 ق.ظ

دلم بد جور سوخت.
منم میییییییییییییخوام.

الهی. نازی. این که گریه نداره. ی دخمل بیار ایشالا فامیل میشیم!!!!!

صدف چهارشنبه 16 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:55 ق.ظ

خاله صدف جونش که یک ماه پیش جنسیتو گفته بود ...
حالا زود بیا بگو اسم این پسمل جیگر چی میذارین ؟؟؟
با اعصاب من بازی نکن زود تند سریع بیا بگو اسمش چیه .....

خاله صدف سلام. تا یادم نرفته بگم رمز نوشته ات چیه؟

باورت میشه هنوز اسمی انتخاب نکردیم....واقعا معضلی انتخاب اسم.

سحر شنبه 12 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 03:24 ب.ظ

سلام مریمی
خدا کنه یه دختر شیطون و بلا مثل خودت باشه تا بفهمی اطرافیات چی از دستت کشیدند.

وای سلام سحر جونم. خوبی گلم؟ یجورایی دلتنگت شده بودم. نخیرشم پسمله. ی پسر ناز و جیگر شبیه مامان و باباش دلت بسوزه سوخت؟

M*T شنبه 12 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:47 ق.ظ

راستی دوستم مبارک باشه جیگیلیت.ایشالا سالم و صالح باشه.زودی به دنیا بیاد تا من بیام به دیدنت.ملاوظت کن از خودت.بوسسسسسسسسسسسسسسس

سلام ام تی. یادش بخیرررررررررررررررررررررررر. خوبی دوست جونم.
انتظار دیدنت و نداشتم. آقا قبول نیست تو که بلت بودی پسل. ی دخملم تو بیار شاید به پسلم بگم به دخترت فکر کنه. فقط زوددددد

M*T شنبه 12 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:40 ق.ظ

پسمله دیگهjavascript:void(0);

فدات. منم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

زی زی بانو چهارشنبه 9 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 05:59 ب.ظ

پسررررررررررررررر

خیلی معلومه؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد