دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

ریاضی 2..........

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.  

وای خدا جونم مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی.  

خیلی خوشحالمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم.  

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.   

ریاضی 2 رو با نمره 14 برای اولین بار پاس شدممممممممممممم.  

 بالاخره زحمتای شبانه روزی من نتیجه داد(وووووو)

 

خدایا خیلی باحالییییییییییییییییییییییییییی. دوستت دارم مهربونمممممممممممممم

روز برفی!!!

سلام برو بچززززز خوبین. الکی دلتون و صابون نزنین. هیچ اتفاقی نیفتاده که بخام براتون تعریف کنم.جز همون برنامه اسلیپ که بطور فشرده دارم اجرا میکنم.

و اینکه امروز داره اولین برف زمستونی میاد و من قندیل بستم از سرما. (چه گردنی داره این) و دیگر اینکه کلا امروز حالم خوب نیست.چرا چونکه نمیدونم زیرا!!!!.     

 

   نتیجه گیری: 

 حال درس خوندن نداشتم اومدی اعلام موجودیت کنم و برم.  

                               برم یه آش بپزم تو این هوا خیلی میچسبه.     

   

   درساتون پاس. برفاتون زیاد.

حق سکوت....

دیروز امتحان حسابداری داشتم. تو پانل شماره صندلی ها رو دیدم و طبق معمول من و آقای ریئسی پشت سر هم دیگه بودیم شماره من 101 و شماره ریئسی 100 بود.  

 

رفتم تو کلاس دیدم آخجونننننننننننننننننننن شماره ها از 101 شروع میشه و شماره 100 آخر سالن. نشسته بودم که یه دفعه یه پسره نامی! ازم پرسید اینجا شماره 100 نداره؟ گفتم چرا. آخر سالن.!!!!!!!!!!!! 

حدس زدین چی شد آیا؟ بله که بله!!! این پسره هه اومده بود بجای آقای ریئسی امحان بده. شونصد جا عکس ما رو چاپوندن!!(کارت آزمون. کارت دانشجویی. برگه تستی.  برگه تشریحی.  و برگه حضور در آزمون )  

بعدش موندم  این پسر چقدر؟؟؟ جرات داشته که همچین ریسکی کرده بعدترشم! این دو نفر اصلا شبیه هم نبودن که.  

ریئسی از این بچه سوسولا ابرو ها نخ خلاصه اینکه نیمی از ایمانش که پاکیزگی کامل . درعوض این پسره نامیده اما جلب .  

 فقط من میدونم شماره 100 متعلق به اونه  و دیگر هیچ و همه چیز.........

به نظرتون چقدر حق سکوت بگیرم؟!!! .مزنه(مضنه/؟؟؟؟) بازار چنده الان؟ (هم وزنم طلا بگیرم؟!! یا ۱۳۶۷ تا سکه)!!!! این ترمم تموم شد شهریه ترم جدید در راهه. الکی که نیست. زندگی دانشجویی. خرج داره.هان؟!!!

                                 قیمت پیشنهادی و پایه  شما چنده؟

فصل امتحانا...

سلام. خوبین. من اصلا حس درس خوندن ندارم. اگه خودم با خودم آشنا نبودم یه بلایی سر خودم میوردم. حسرت به دلم موند تو این هفت ترم  یک کتاب و قبل از امتحان تموم کنم. 

این روزا برنامم شده just sleep

واقعا نمیدونم چرا بدنم نسبت به خواب حالت اشباع نداره؟؟؟؟

یه جمله معروف هست که میگه: 

ز خر خوانان عالم هر که را دیدم غمی دارد....

                                                     دلا رو کن به مشروطی که آن هم عالمی دارد

پیام سعدی به دختران مجرد: 

                   حال که نیست خبر از شوی                   زگهواره تا گور دانش بجوی    

برنامه ریزی دقیق درسی ترم قبلممم اینجاست.(خجالتام پای خودم) 

 

نماز من و الهه....

 دیروز داشتم نماز میخوندم. جیگیلی(بچه خواهرم)  هم یهو تصمیم گرفت نماز بخونه و اومد زیر چادر من. 

به طور میانگین هر ۱۰ ثانیه ۱۰ سانتی متر!!!  از یکطرف چادر من همراه با حرکت شدید گردنم به اینور یا اونور میومد پایین. Yatta

وقتی قنوت گرفتم. جیگیلی خاله که دید چادره یهو خیلی کوتاه شد براشgirl_impossible.gif محکم چادر و کشید و قنوتم افتاد پایین.اون بکش من بکش(اینجا بود که فهمیدم چرا قنوت مستحب)   

رفتم رکوع دیدم الهه یه مرحله از من جلوتره رفته سجده. حالا چطوری؟ جلو پای من از مشرق به مغرب و یه قسمتی از بدنش هم مونده بالا! girl_haha.gifامنم بخاطر اینکه صورتم با یه جاییش برخورد نکنه مجبور شدم یه رکوع چی برم!  

 تو رکوع فکر میکردم با وجود این مانع گرده رو به بالا و درخلاف جهت چطوری برم سجده؟ همین جا بود که تصمیم به تغییر قبله مسلمین گرفتم و قبلم و چندین درجه؟؟!!! به اونور؟؟ تغییر دادم.   

در رکعت آخر موقع تشهد رفت جلو تنظیم کرد و نشست رو پاهام.موقع سلام گفتنم دستام و به زور از زیرش کشیدم بیرون . اونم قش قش میخندید. فکر میکرد دارم قلقلیش میکنم!!

این الهه است در موقع تشهد!!! 

                                            نظر بدین نامردا.............