دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

تولدت مبارک عزیز خاله..

سلام به همگی. اگه گفتین چه خبره؟ تولده. حالا بگو تولد کی؟ تولد جیگر خاله. الهه جونم در کودتای ۲۸ مرداد ۲ ساله شد. فدات بشم نمکم با این زبون شیرینت عزیزم. ایشالا ۱۲۰ ساله شی نفسم.    

 

 

       

  

(راز خابیدن در ماه مبارک)....

سلام به همگی. خوب بودین بهتر شدین؟! ماه رمضونتون مبارک!! نماز روزه هاتون قبول. آقا٬منو خیلی دعا کنید. باشه؟

 امسال ماه رمضون ما هر شب مهمونیم. آخ چه کیفی میده. خدا از همون اول گفت ماه رمضون مهمون منید ماهم پایه زودی قبول کردیم.

خاطره چی)Lراز خابیدن در ماه مبارک)

 دیروز  عصر زنگیدم به دوست جونیم(؟؟؟؟) روزه بود.گفت از ظهر که اومدم خونه خابیدم. اخه اگه بلند شم اون یه ذره غذایی که تو دلمه میفته ته دلم گشنم میشه ولی اگه بخابم اون یه ذره غذا تو دلم پراکنده میشه و دلمو گول مالی میکنم!!!

سور مریم...!!!

سلام به همگی. خوبین؟ رسیدنم به خیر! زیارتم قبول! 

مگه نمیدونین؟ من کلی سوریه رفتم.جای همگیتون خالی بود. خوش گذشت. این دفعه ساعت پروازمون جمعه۵:۰۰  بامداد بود .وقتی هواپیما رفت بالای ابرا منظره خیلی قشنگی داشت.واقعا به عظمت خدا پی بردم.موقع طلوع خورشید شرق روشن بود و غرب تاریک. خیلی قشنگ بود.اینم عکساش....