دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

هوای بارونی دل من

امروز هوا بارونی مثل هوای دل من. خدایا باز اومدم تو خونه و همه چی اومد جلو چشمام. برام دعا کنید بچه ها. احساس پوچی شدید میکنم...

دلم پر غصه است پر درد

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

خدایا شکرت

سلام. خوبین؟ سلام به پسر گلم. سلام به شوهر عزیزم. امیدوارم حالت خوب باشه نفس مامان. این روزا یکم درگیر خرید سیسمونی ام.ببخش اگه اذیت میشی مامانی. 

واژه مامان. یکم برام باورش سخته. دو سال از زندگی مشترکمون گذشت و قراره دی ماه ی فرشته کوچولو به جمعمون اضافه بشه. جدی الان تازه معنی گذشت عمر و میفهمم. 

پنج شنبه جمعه جاتون خالی رفتیم محلات و آبگرم. خدایی سعید هوامو خیلی داشت. خدایا شکرت. این همه گذشت و فداکاری جز عشق و دوست داشتن چه معنی میتونه داشته باشه. سنگ تموم گذاشت برام. خیلی هم خوش گذشت. 

همسرم با تمام وجود عاشقتم.بخاطر تموم خوبی ها و مهربونیات ممنون.خدایا شکرت. هزاران مرتبه شکرت. 

راستش امروز یکم دلم گرفت. اخه دیشب همسایه طبقه پایینمون اسباب کشی کرد رفت. صبح که از خواب بیدار شدم هیچ صدایی نمیومد. نه خودش نه بچه اش. همیشه با صدای بچه اش بیدار میشدم انرژی میگرفتم. 

یادم افتاد به اولین شبی که بعد از بدنیا اومدن بچه اش اومدن خونه. صدای  ی نوزاد. خیلی شیرین بود. 

خدا کنه ی مستاجر خوب پیدا بشه. من از تنهایی میترسم.

 

کلی کار دارم.اصلا هم حسش نیست.... 

هنوز اسمی برای بچمون انتخاب نکردیم... 

کلی کار داریم باید یکی از اتاقها رو واسه سیسمونی خالی کنیم... 

کلی خرید دارم ولی دیگه راه رفتن برام سخت شده و زود خسته میشم.... 

دلم میخاد اتاق پسرمو تزئین کنم ولی حس خلاقیتم کار نمیکنه. لطفا راهنمایی کنید.....  

دلمم برا سعیدم تنگ شده.از وقتی باردار شدم دلتنگی با تمام وجود حس میکنم. حس میکنم جدی جدی دو برابر شده این حس. همینطور حس دوست داشتنم.حس میکنم پسرمونم خیلی دلتنگ بابای مهربونش. 

 

تقدیم به تو مهربونم که وجودت سراسر ارامش و عشق و محبت.  

سلام به همگی.خوبین؟ 

وای چقدرررر اینجا گرد و خاک گرفته. راستش ی مدت حال مادر شوهر عزیزم اصلا خوب نبود. بعد از ی مدت طولانی و کاهش وزن ناگهانی بسیار شدید و دکتر رفتنای زیاد بالاخره دکترا فهمیدن ورم تیروئید داره. 

ی دو سه روزی از رختخواب میتونه بلند بشه و من بسیار بسیار خوشحالم. برای سلامتی همه مریضها دعا کنید. 

از خودم بگم که این روزا شدیدا عقد و عروسی دعوتیم و من با مشکل بسیار بسیار بزرگ لباس چی بپوشم مواجهم. 

  و دیگه اینکه..... 

 

 

اگه گفتین پسر یا دختر؟