دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

عقد.....

سلام به همگی. خوبین؟ دلم براتون حسابی تنگیده. بخصوص برای دوستای خوبم صدف جونم و رکسانا جونم. 

راستش خبر مهم این بود که......این بود که....................................... 

ما نیز متاهل شدیم. یعنی متاهلمون کردند!!!! جای همگی حسابی خالی بود. هنوزم که هنوزه باورم نمیشه تاهل دار!! شدم. 

به امید خوشبختی همه جوونا......................بزن دست قشنگرو....

خبر مهم

سلاممممممممممممممممممم.یه خبر خیلی مهمممممممممممممممممممممم. 

فعلا نمیگممممممممم.اصرار نکنید!!! دستمو ول کن!! نمیگم!!

مشکلات من و عقلم!!!

سلام به همگیییییییی.چطورین؟؟؟ 

سه هفته است دندون عقلم بیچارم کرده. من اگه عقل نخام باید چیکار کنم؟؟؟ دیروز رفتم دکتر گفت یه عکس از تمام دندونات بگیرر. از منشی پرسیدم کجا باید برم؟ گفت اونطرف.حالا کدوم اتاق و کدوم طرف خدا داند؟!! خیلی زحمت کشید. حداقل اگه یکم  گردنش و خم میکرد من متوجه طرف میشدم! 

خلاصه من رفتم توی یه راهرو هر چی نگاه به اتاقای اونجا کردم نمیدونستم کجا برم؟؟ یهو یه خانومه ای از تو یکی از اتاقا اومد بیرون پرسیدم کجا باید برم گفت اینجا. در اتاق و باز کردم . یه اتاق بزرگی بود هیشکی توش نبود یهو ترسیدممم. 

یه در دیگه اونجا بود هر چی در زدم کسی جواب نداد  خودم فرمودم تو اتاق. دیدم منشی داره میگه خانوم .... منم از پشت سرش گفتم:بله!!! 

جا خورد گفت خانومی اینجا چیکار میکنی!! گفتم خودمم نمیدونم 

خلاصه عکس گرفتیم و نتیجش این شد که باید جراحی کنم  

  

الهه عکس دندونام و دید میگه:خاله این چیه؟ میگم عکس دندونام. میگه دندونات؟ میگم اره. میگه پس چشمات کو؟؟ میگه چرا عکس گرفتی؟ میگم خاله دندونام و مسواک نزدم کرم خورده!!!! حالا گیر داده بود خاله کرمش کو؟؟؟  

حالا حساب کنید پرتقال فروشششششششش!