دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

نینی تو نینی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

جوک با مزه!!

داشتم دنبال ی پیام خوشگل میگشتم که یهو چشمم افتاد به این پیام: 

 

ـــــــــــ یکی از فاتزیام اینه که تو عروسی اقوام داد بزنم: دوماد چقد انتره. عروس از اون بدتره!!!  

ـــــــــــ سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد از هر 10 نفر 4 نفر از بیماری اسهال رنج میبرند. غضنفر: یعنی اون 6 نفر دیگه از اسهال لذت میبرند!!!! 

ــــــــــ مشکل دخترهای ایرانی: 

پدر: رفتی خونه شوهر هر غلطی خاستی بکن 

شوهر: فکر کردی اینجا خونه بابات هر غلطی خاستی بکنی

 ـــــــــ تـوی آسانسور واساده بودم یه دختری هم سوار شداول ساکت بود بعد گفت:چطوری؟گفتم: الحمدلله ....یه نگاهی به من کردو هندزفری شو جابجا کرد!معلوم شد داره با تلفن حرف می زنه!هیچی دیگه منم تسبیحم رو از تو جیبم درآوردم ادامه دادم:الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدل

 با مزه بود سر صبح خیلی خندیدم. اینم آدرسش

سایتی مخصوص خانومها

سلام. خوبین؟ 

امشب و فردا شب ما عروسی دعوتیم. صبح اومدم تو نت دنبال مدل مو و آرایش میگشتم که یهو چشمم افتاد به این سایت و تا الان تو این سایت دارم میگردم. خیلی سایت خوبیه. 

 

به خانومها پیشنهاد میکنم اگه مدل مو شیک و جدید میخاین به این سایت حتما برید. من که کلی ذوقققققققققققققققققق کردم. شما رو نمیدونم. 

اینم آدرس سایتش

رفتن یا نرفتن؟!!!

نمیدونم چرا وقتی هوا یکمی ابری میشه دلم هوس آش رشته داغ میکنه. اما تنهایی که مزه نمیکنه. کار سعید شیفتی شده. هفته ای دو شب شبها نیست. هم میترسم هم نمیخام به روش بیارم که سر کار حواسش به من نباشه.  

 دیروز برای پوست صورتم رفتم دکتر. گفت باید کک و مک ها رو برداری. برای یکسری جوشها هم گفت باید لیزر کنی. نمیدونم برم یا نرم؟ خیلی معلوم نیست ولی دوست دارم پوست صورتم یکدست بشه. گفت صد در صد نیست ولی حدود 80 درصد کمرنگ میشه.به نظرتون برم یا بدتر میشه؟

 

 اینم عکس مرغ عشقمون و عکس قفس که سعید جان درستش کرده و اینم عکس فنچ چیامون . دو تا بچه فنچ و یه بچه مرغ عشق هم داریم که سه روز بدنیا اومدن و هر وقت بقیشون بدنیا اومدن و بال و پر درآوردن و تونستن بیاند بیرون عکسشون و میزارم. 

 

راستی طرز تهیه شیرینی های پست قبلی هم اینجا است.

عیدتون مبارک

علی معنای دریا در کویر است.  

نفوذش در عدالت بی نظیر است. 

ز هر کاروان این را شنیدم  

مسیر عشق قربان تا غدیر است

عیدتون مبارک  

 

 

 

  

 

 

بفرمایین شیرینی خوشمزه.خیلی عجله ای و با امکانات کم درست کردم. ولی مزه اش فوق العادست. جاتون خالی...