دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

گلو درد من....

شب عید جاتون خالی یه دونه نون خامه ای خوردم 

آخر شب ساعت ۱۲ شروع کردم به سرفه کردن. 

 صبح گلوم درد گرفت و حسابی خشک شده بود.  

ظهر احساس تنگی نفس  داشتم.  

عصر دیگه صدامم بالانمی یومد.  

گفتم اگه نرم دکتر تا شب تموم میکنم...     

 

رفتم پیش دکی مهربونه که آمپول بنویسه حداقل شب بتونم راحت بخابم.یه بچه هه ای! اومده بود آمپول بزنه

 بس جیغ بنفش زد زبون کوچیکه تو حلقشو به وضوح میشد دید.  

 

یاد بچیگیا خودم افتادم.موقع آمپول زدن چقدر خودمو لوس میکردم. یه لیست اماده میکردم که برام بخرند تا برم آمپول بزنم  

 

در نهایت  با کلی نشگون و مشتو لگدو جیغای فرا بنفش یه آمپول چی ! میزدم... و تا یه هفته استراحت میکردم.

حالا که بزرگ شدیم حتی اگه بترسیمم نمیشه گفت مامان بابا...

 مرسیییییییییییییییی نوجوان ایرانی

فلشم کو.....؟؟؟

فلش یکی از دوستام پیشم بود. دیشب خاستم بزارمش تو کیفم که دیدم نیست. وااا خودم گذاشته بودم رو میز پس کو؟ حدس زدم کار الهه باشه. 

 فقط یه مشکلی: من چه جوری به بچه 2 ساله حالی کنم فلش چیه که بگه کجا گذاشته؟!!      

 

تازه هر چی هم که میپرسی میگه انداختم خی یابون. یا انداختم زی زی ی!!

همه خونه رو زیرو رو کردم.تو کمد لباسا٬تو کمد رختخوابا٬تو ماشین لباسشویی٬تو جانمازا٬تو گلدونا٬تو کمد مامان و بابا(مجبور بودم میفهمی)٬تو کپشا(کفشا)٬تو باندای کامپیوترو.... کم مونده بود برم باغچه رو هم زیرو رو کنم. 

و اما سحر:در اوج نا امیدی تو فکر دو دو تا چار تا بودمکه برم فلش بخرم. واسه اخرین بار خم شدم و زیر میز کامپیوتروپیداش کردم گه گفتی کجا بود؟   

اینجـــــــــــــــــــــــــــــــــــا: 

توضیحات: فلش توی جای فلاپی گذاشته. تو عکس یکم دقت کنین متوجه میشین.شدیییییییییییییییین آیا؟؟!!

لیالی قدر....

سلام به همگی. نماز روزه هاتون قبول.

لیالی قدر بهترین فرصت واسه برگشتن به طرف خداست. از دستش ندین.جوون بودن دلیل زنده موندن تا سال اینده نیست...

خدایا ممنونم که یه همچین شبایی و واسه آدمای گناهکاری مثل من قرار دادی تا توبه کنن و با یاد خدا قلبشون آروم بگیره.

بیاین امشب عهد ببندیم هر لحظه هر نفس واسه رضایت خدا کارای خوب(حداقل انجام واجبات:نماز-روزه و..) انجام بدیم تا وقتی به در بسته ای میخوریم  بتونیم سرمون و بالا بگیریم و بگیم خدا...

بیاین فقط موقع گرفتاری و مشکلاتمون خدا رو یاد نکنیم. خدایا من که اومدم.دوست دارم مثل اون روز مریم خودت باشم پس کمکم کن. 

=======================================================

اعمال شب قدر:

1)      ۱)غسل کردن مقارن با غروب افتاب

   ۲)دو رکعت نماز است در هر رکعت بعد از حمد 7 مرتبه توحید و بعد از اتمام نماز 70    مرتبه  استغفر الله و اتوب و الیه

2)      ۳) خواندن دعای جوشن کبیر و دعای مجیرو..

3)       ۴)  خواندن صد رکعت نماز است. که در هر رکعت بعد از حمد 10 مرتبه توحید خوانده میشود.

اگه دلتون آسمونی شد.و خدا رو با جون و دل احساس کردین میون اشکاتون منم دعا کنید.ظهور آقا و شفای مریضها هم به یاد داشته باشید.

هبیجه......

رفته بودیم خونه یکی از فامیلامون که اسم دخترش خدیجه بود. پرسیدیم خدیجه کجاست؟ گفتن: حمام. در همین لحظه یه علامت سوال گنده تو ذهن الهه ایجاد شد که خدیجه چیه؟ 

دقیقه ای یکبارالهه اسم همه رو صدا میکرد و میگفت: مامان٬خاله٬مامان جون٬باباجون٬ هبیجه کوش؟ 

 

بغلش کردم و بردمش پشت در حمام و گفتم: خاله٬خدیجه اینجاست میخای بری پیششش؟ الهه هم نه گذاشت نه برداشت. گفت:وووویییی هبیجه متسم(میترسم).و محکم منو بغل کرده بود. 

 

کلی بهش خندیدم. کاش میشد ذهن بچه ها رو خوند . کاش میدونستم چه تصوری از خدیجه داره که ترسناکم هست؟