دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

روزا یا شبها؟!!!

دیروز وقتی داشتم آماده بیرون رفتن میشدم رفتم تو اتاق خواب که دیدم واااااااااااااااااای این دیگه کجا بود؟؟ یهو شکه شدم.  موندم چیکار کنم؟ رفتم مگس کش و بیارم که تا اومدن من بیکار ننشست و رفت چسبید به کنار سنگ زیر چوب لباسی. منو میگی لجم در اومد.  آخه میکروب این همه جا.  

 

گفتم چرا وقتی سعید  هست نمیری اون گوشه موشه ها حالا که من هستم برا من شرایط سخت ایجاد میکنی    . خلاصه زنگ زدم به سعید: 

 

سعید: جونم .....

من: نق نق 

سعید: چی شده گلم؟ 

من: خیلی نققققققققققققق 

سعید: چی شده خب ؟

من: هان. دوباره سوسک 

سعید: فقط همین. خب بکشش 

من: شرایط سخت 

سعید: کجاست مگه؟

من: چسبیده به سنگ کف چوب لباسی  

بازم من: حالا چیکار کنم؟   نققققققققق نققققققققق  

 

سعید: اول یه نفس عمیق بکش.  آرامش خودتو حفظ کن.   با اعتماد به نفس کامل مگس کش و بیار و بکشش   

من: ا. سوسک کشتن از کی تا حالا اعتماد به نفس میخاد؟ حالا که اتاق و پر سم کردم اونوقت دیگه مسخرم نمیکنی.   

سعید: نه ه ه ه ه ه ه . سم نریزیا ( آخه منم سم میریزما. از فاصله شونصد متری نصف سم و خالی میکنم) 

من: میترسم بپره 

سعید: نه نترس اینا  روزا راه میرن شبا میپرن !!!

من: نخیرم. اینا زنها رو که میبینن میپرن مردا رو که میبینن راه میرن. 

سعید: خب بکشش. خبرشو بهم بده که برات یه جایزه بخرم.

من: باشه. برام دعا کن. چاره دیگه ای ندارم. باااااای  

من: اول یه روسری بلند پوشیدم که اگه پرید تو موهام نپره. بعدش مگس کش و برداشتم و اینقد فحش دادم تا روحیه اش تضعیف شد یکم خودشو نشون داد ولی بعد رفت تو کیف دستیم که کنار چوب لباسی بود. منو میگی.... 

 

خلاصه با هزار جیغ و داد اومد بیرون منم تا میخورد زدمش.    مگس کش منم از این خیلی مدلیاست که جک و جونورا کیف میکنند میزنیشون. منم شجاع!! تمام اعتماد به نفسم تو یه ضربه بود که فایده نداشت. به هر زحمتی بود کشتمش. 

 

بعد زنگ زدم به سعید گفتم منم زن شجاع.  کشتمش.   آب قند لطفا.....  

بعد رفتم با کاغذ فلش درست کردم از دم در ورودی تا محل حادثه. و کلی صحنه جرم و براش بازسازی کردم.حیف عصر خونه نبودم ببینم چه عکس العملی داشت.

خاطرات شمال محال یادم بره......

توی مسیر شمال بودیم که دایی هام توی ترافیک گیر کرده بودن. ما زنگیدیم به من زنگ بزنبهشون که ما توی فلان رستوران توقف میکنیم. ما رفتیم نمازامون و خوندیم و اومدیم نشستیم تو ماشین. 

  

من یه جفت دمپایی داشتم که اتفاقا خیلی هم راحت بود ولی نمیدونم چرا   شصت پام تاول زده بود. تا رسیدن بقیه من نشستم توی ماشین و یکی از پاهام توی ماشین روی دمپایی بود و اون یکی پایین ماشین روی دمپایی گذاشته بودم. 

حسابی سرگرم خوندن یه کتاب نامی شدم   پام شدیدا جز میزد.  پامو گذاشتم رو اون یکی پامو و یه چسب زخم زدم روش. اصلا نفهمیدم کی اومد.  کی رفت. 

 

یهو سعید گفت دایی ها اومدن در و ببند تا بریم  منم در و بستم و راه افتادیم.  بین راه یهو اومدم دمپایی هامو پام بکنم دیدیم نیس.  

 

ترکیدم از خنده.  قهقههگفتم منو همونجا که سوار شدم ببرین!!!! whistlingسعید که وقتی فهمید حسابی از خجالت خودش در اومد از بس بلند بلند خندیدgirl_haha.gif و روحیمو تضعیف کرد. girl_cray2.gif ولی پیش مامان و بابام خجالت کشیدم.   

 

آخه پام حسابی جز میزد. منم پامو گذاشتم رو اون یکی دمپاییم. . نمیتونستم دمپایی بپوشم. با کلی خواهش و اصرار و التماس و قسم و آیه این ماجرا بین خودمون موند.   

 

اخطار نامه: پسر دایی گرام اگه این مطلب و خوندی دهنت قرص باشه. به کسی چیزی نگیاااااااااااااااااااااااا.

اولین سالگرد ازدواجمون!!!

امررررررررررررررررروززززززززززززززززز اولین سالگرد ازدواجمون. چقدر زود گذشت. 365 روزه که ما ازدواجیدیم.    چهار پنج بار پشت سر هم وقتی که من تاریخ و روز از دستم در میرفت. سعید صبح زود که از خواب بیدار میشدیم با یه شاخه گل رز ماهگرد ازدواجمون و تبریک میگفت....  

دیشب رفته بودیم بیرون. خیلی خسته بودیم. ساعت ده و نیم بود که خابیدیم.    

 

یکم با هم حرف زدیم. بعد گفتم: سعید جونم کی ساعت دوازده میشه؟ یه نگاه تو چشمام کرد و خندش گرفت. گفت: ای شیطون...  

گفتم یکم صبر کن. رفتم دو تا شاخه گل رز از تو گلدون آوردم و تقدیمش کردم. گفتم چون ممکن خوابم ببره اینا رو داشته باش تا صبح تقدیمت کنم... 

میدونم همسر خوبی برات نبودم  و از این بابت ازت معذرت میخام. و خیلی حرفای دیگه که برات نوشتم رو کاغذ و تو جشن کوچیک امشب بهت میدم..... 

11 شهریور هم تولد سعیدمه. هر چی فکر کردم چی براش بخرم دیدم همه چی داره. میخاستم دوربین دیجیتال براش بخرم که قبل از شمال خودش خرید و کلی خورد تو ذوقم.  

 

تصمیم گرفتم یکی از قسطهای مکه مون و بدم. به نظرتون خوشحال میشه؟؟ 

همسر نوشت:!!! دوستت دارم سعیدم. با تو احساس خوشبختی و آرامش میکنم. بابت همه خوبیات ممنون عزیز دلم....