دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

تفاوتها را با من احساس کنید!!!

سلام به همگی.خوبیییییییییییییییییییییییین؟ 

امروز تولد دوستم بود.فکر کردم چطوری بهش تبریک بگم که کاملا متفاوت باشه 

بهش اس دادم:سعیده جونممممم تولدت مبارک عزیزممممممممممممممم.  دیدم کم شد حیفه اس ام خالی بره هزینه که کم میشه!! بزار پرش کنم و تهش یه ارزو براش بکنم  (معلوم اصفهانی ام؟) 

متن کامل اس اینجوری بود:

سعیده جونممممم تولدت مبارک عزیزممممممممممممممم.  ایشالا به سال دیگه نمیکشی!!! 

و زود عروس میشی.ایشالا خبرتو برم بیارن!!!!

آب یخچالی..!!!!

یادمه یه شب بادایی هام رفته بودیم چادگان(منطقه تفریحی اطراف اصفهان)که....  

همگان در خواب عمیق شبانه بودیم که ناگهان مهسا نامی(دختر داییم) مبادرت کرد به امر خطیر جیغ زدن. به گونه ای که این جمعیت کثیر همانند جن زدگان مات و مبهوت سر جای خود نشستند. 

همگان ابری در بالای سر خود داشتند که چگونه موجودی! سه ساله در عرض چند ثانیه توانسته خفتگان را بیدار و بر اعصاب همگان راه برود!!! 

من و خالمم تصمیم گرفتیم جنبه های مثبت قضیه رو نگاه کنیم. خالم دندانهای مهسا را می شمرد و من نیز حرکات زبان کوچک وی که به وضوح مشخص بود را در ثانیه تخمین میزدم!!! 

بعد از اندک زمانی متوجه شدیم که مهسا طلب آب میکند سریعا گروهی کثیر اقدام به اوردن اب برای ایشان شدند به این امید که بعد از خوردن اب زبان کوچک وی کمی استراحت کند. اما بر خلاف انتظار همگان فریادی بس بلند تر از قبل سر داد که من آب یخچالی میخام اینا داغ...!!!! 

اینجا بود که همگی از زنده ماندن خویش اظهار پشیمانی کردیم. و شبانه در پی آب سرد کن از پلاژ خارج شدیم و با دیدن اب سرد کن لبخند رضایت بخشی بر لبان همگان نقش بست

مشهد....

سلامی دوباره.خوبیننننننننننننننننننن؟ 

سه شنبه اخرین امتحانمو میدم و اگه مشکلی پیش نیاد ان شا الله عصرش هم میریم مشهد. به اندازه کادوهایی که دادین براتون دعا میکنم. 

شوخی میکنم. ایشالا قابل باشیم بیادتون هستیم. و برای خوشبختی و سلامتی همتون دعا میکنم.فقط یکی دعا کنه این امتحان اخری و نیفتم. بدجور زور میگه.... 

آرزوم رفتن به مکه است. خوش به حالت امیر(از دوستای وبلاگی که تازه از سفر حج برگشته)...........

تولدم مبارک!!!

سلام به همگی. خوبیننننننننننننن؟ 

از اونجایی که هیچکس نتونست حدس بزنه که امروز تولدمه به این نتیجه رسیدم که خودم بگم تولدمه!!!!!!!!!!!!!!!!

حالا دوباره تبریک بگین ذوققققققققققققققققققققققق کنم!!!! مرسی از محبت همتون.چون هوا گرم بود کیک و گذاشتم تو یخچال. تا کادوهامو باز کنم کیکم میارند!!

دری وری نوشت: ۲۲ سالم تموم شده رفتم تو ۱۸ سال

حدس....

سلام برو بچززززززززززززززززز(ز صمیمیت)! خوبین؟ چه میکنید با امتحانات؟ ایشالا که موفق باشین هموتون. 

یه سوال اگه گفتین ۸ روز دیگه چه روزی؟؟؟؟؟ 

حدس بزنید...