دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

فرهنگ لغت الهه:

فرهنگ لغت الهه:  

 

  زیر زمین: زی زی نی  ـــــــــــــــــــ مقنعه: مقمقه ـــــــــــــــــــــــــــ    آقاجون:آجاقون 

   بغلم کن:ببلم کن ـــــــــــــــــــــــــ خرچنگ:خن چن ــــــــــــــــــــــــ    آبدوغ:آبغوغ 

   آلبالو:آبولو ـــــــــــــــــــــــــــــــ       عقب:عبق ــــــــــــــــــــــــــــــــــ    قرمز:گمزه  

 کشتمش:کشتشتش  ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ    زندایی:سندایی 

 

نمیدونم کی یادش داده به کلاغ میگه غلاغ!!!!!!!!!!!!!!  

تازه شعرم میخونه: میگه بابام بابام عدی داد.ققلی داد.

 

 اینقد جیگر شده٬الهی خاله فدات شه با این زبون شیرینت.تقریبا تمام کلمات و تکرار میکنه. و جمله ۳ کلمه ای هم میگه. الهه جونم ۲۸ مرداد دو ساله میشه. الهه جونم خیلی میخامت خاله. اگه وقت کردم یکی از عکساش و براتون میزارم. 

 

تولدم مبارک...........

 

تولـــــــــــــــــدم مبـــــــــــــارک  

 

مشهد که بودیم یه ماشین در بست گرفتیم و از صبح تا عصر خیلی از جاهای دیدنی مشهد و اطراف و گشتیم.

این قضیه گذشت تا اینکه یه روز عصر به یه مهمونی خانوادگی دعوت شدیم. تو اون مهمونی از من و خالم پرسیدن:مشهد خوش گذشت؟ کجاها رفتین؟

ما هم یکی یکی شروع به گفتن کردیم:شاندیز٬طرقبه٬زندان هارونیه٬فردوسی..... که یه دفعه ای جمع شلوغ شد و از بحث منحرف شدند. من و خالمم کم نیوردیم و ادامه دادیم. آسانسور٬پله برقی٬سعدی٬حافظ ٬تله کابین٬حمام وکیل......  

تولـــــــــــــــــدم مبـــــــــــــارک  

پی نوشت: خدا جون دوستت دارم٬ممنون که بازم فرصت زندگی کردن و بهم دادی. هوام و داشته باش مثل همیشه....

بابای مهربونم دوستت دارم...

بابا جونم٬روزت مبارک. خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــلــی دوستت دارم بخدا. 

               خیـــــــــــــــــــــــــــلی مهربون و خوبی.کاش میتونستم دختر خوبی برات باشم. 

الهی که همیشه سایه همه پدر و مادرها رو سر فرزنداشون باشه 

 

بابای مهربونم بهترینی.(هزار تا بوس) 

 

پی نوشت: بالاخره امتحانای منم تموم شد. من مریم هستم یک مسافر 

 

آزادیم مبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ