دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

ی عالمه عکس

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

سفره هفت سین

سلام به همه دوست جونیام. خوبین؟ 

امروز رفتم خونه خواهرم تا ی عکس از نینیمون بگیرم. آخه امروز یکماهش شده ولی همش خواب بود نشد عکس بگیرم. ولی در عوضش ی عالمه عکس براتون آوردم. 

این عکس سفره هفت سین امسال منه. لازم به ذکر است درست کردن شمع و جام ها از هنرهای بنده میباشد.  

 

18 فروردین پارسال دانشجویی رفتیم مکه . اولین ماه عسل تو بهترین جای دنیا. خدایا شکرت. هنوزم باورم نمیشه. خدایا شکرت. شکرت که همسر به این خوبی و مهربونی دارم.شکرت که ما رو قابل دونستی.

من اومدم...

سلاممممممممممممممممم. بالاخره من اومدممممممممممممممممممم.جای همتون خالی خیلی خوش گذشت. عالی بود.رفتیم بندر عباس و قشم و شیراز و یاسوج و... 

کلی عکس گرفتم که وقت کنم براتون میزارم. هوا ناجوانمردانه سرد بود و من سرما خوردم. از ظهر تا حالا هم گوش درد اومده سراغم.خیلی بده. گوشم درد میکنه.....

با بارونی که اومد هوا خیلی تمیز شد.قدم زدن تو اون هوای تمیز زیر درختای سرسبز و گلهای قشنگ با عشقم خیلی بهم انرژی داد. 

خدایا بابت همه خوبیا و مهربونیات شکر.به خاطر داشتن سعیدم شکر.

فعلا که به دلیل مسافرت فشرده میریم مهمونی و مهمون داری میکنم. سرم خلوت بشه حتما براتون عکسای سفر و خاطراتشو میزارم.

تبریک عید نوروز!!!

برآمد باد صبح و بوی نوروز به کام دوستان و بخت پیروز

مبارک بادت این سال و همه سال همایون بادت این روز و همه روز

http://up.oomid.ir/up/chatomid/12-92/5/newyear.jpg 

اگه خدا بخاد آخر همین هفته میریم مسافرت. ایشالا سفر همه بی خطر باشه. 

ببخشید اگه نتونستم به تک تکتون سال جدید و تبریک بگم. یکم سرم شلوغ بود. ایشالا سال خوبی برای همه باشه و سال جدید برای همه سالی توام با آرامش و شادی باشه.