دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

سلام. وای چقد دلم تنگ شده بود برا اینجا. احساس غریبی میکنم. امشب پسری لطف کرد زود خابید و من فرصت پیدا کردم ی سری بیام اینجا. 

پسرم  چند روز دیگه شیش ماهش تموم میشه. کم کم داره بزرگ میشه. خیلی بهتر شده. خیلی اروم تر شده نسبت به اولش.  

بعد از شش ماه انتظار اینم عکسای پسرم.   

 

 

 

 

 

  

 

  

 

 

بگین هزار ماشالا......فدات بشه مامان.....

نظرات 4 + ارسال نظر
مرتضی سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 10:38 ق.ظ http://i-morteza.persianblog.ir

ماشاالله
خدا بهتوئن ببخشدش آبجی خانومی
ایشالا ایشالا در سایه عنایت حق تعالی و در کنار پدر و مادر گلش،روز به روز شاهد رشدش باشین.
براتون روزهائی پر از احساسات ناب رو آرزو دارم.


ممنون. سلامت باشید....
ها پس اسمش آرزو.؟؟؟؟

صدف دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:33 ب.ظ

سلامممممم مریمی
خب این طرفا میای یه سر پیش ما هم میومدی

ماشالااااااااا آقا نیمایی داماد خودم

سلام عزیزممممممممممممممممممممممممممممم.
باشه.چشم. من وقت کنم میام. فعلا که آپاندیس خواهر شوهری ترکید. عملش کردن دستم بند.

سحر دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 09:52 ق.ظ

سلام
هزار ماشالا......فدات بشه مامان.....
بالاخره عکسارو دیدم.
پسرت ماشاا... خیلی خوشگله. اصلاً به خودت نرفته!

منظورت فدات بشه خاله است نه؟؟؟
کوه کندی. خدا قوت
پلیدددددددددددددددددددددد. ی کار نکن عکس خودمم بزارما
عزیزم به تو که نکشیده . این ی مسئله ای مربوط به من و باباش:

بلورین جمعه 5 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:06 ق.ظ http:// boloorin.blogsky.com

ماشاءالله هزار ماشاءالله
خدا نگهدارش باشه...باشه منم عکساشو میذارم ولی چند روز دیگه
با رمز البته...رمزم و که داری؟ اگر نداری بگو تا بهت بگم

لطف داری عزیزم.
سلامت باشین.ممنون. نه ندارم. لطف کن برام بزار.ممنون
منتظر دیدن دخملت هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد