دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

زن و شوهر شیطون

یعنی گرما کلافم کرده. خدایاااااااااااااااااااااااا خیلی گرمه ها. تلف شدیم. اینجوری پیش بره من که دیگه بعید میدونم ماه رمضون سالای دیگه رو ببینم. دمای هوا الان 42 درجه است. اهواز الان چند نمیدونم؟ 

دلم هندونه یخچالی میخاد. با یه لیوان شربت آبلیموی تازه که توش یخ انداخته باشی. دلم بستنی میخاد.به. حالا خدا اینا نه. یه لیوان آب که دیگه مشکلی نداره. داره؟!!! 

 

امروز سحر از بس هوا گرم بود هلاک بودم. سعید ایستاد رو به روی پنکه که نماز بخونه. کنترل پنکه دست من بود. وقتی الله اکبر و گفت یه لحظه خبیث شدم و گفتم میخای حالتو بگیرم و پنکه رو خاموش کردم هنوز چند ثانیه نشده بود که سعید یهو پرید طرف من و من چنان جیغی زدم که هر چی خورده بودم هضم شد. 

 

ترکیده بودیم از خنده. گفتم زن و شوهر جفت شیطونند. من میخاستم حالشو بگیرم پنکه رو خاموش کردم اما اون شیطنت و از تو چشمام خونده بود الکی ایستاده بود به نماز. گفت هر وقت آروم یه جا میشینی معلومه یه نقشه ای داری..... 

پی نوشت: خداایا رابطه مریم و علی خوب کن. یه کاری کن دختر سر عقل بیاد. نزار طلاق بگیرند. براشون دعا کنید. علی دوست سعید 2 سال ازدواج کردن. ولی مریم با بهونه های الکی قهر کرده رفته خونه مادرش. قصه اش مفصل. فقط برای مریم دعا کیند سر عقل بیاد و برگرده....

نظرات 11 + ارسال نظر
mosaferi az door شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:50 ب.ظ

اهواز 57 بود!!!!!!!!!!!

این مریم رو به من معرفی کن 3 صوته پشیمون میشه لول

سلام. به مسافر دوره. خوبی؟ از این ورااااااااااااااااااااااااااااا
والا من موندم کدومشون راست میگن کدومشون دروغ!!!!!!!!!!!
چشم. حتما بهش میگم خودشو بهت معرفی کنه.!!

بلورین دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:11 ب.ظ

جفتتون شیطون...خوبه خدا رو شکر خدا در و تخته رو روی هم جور می کنه حالا کار شما دو تاست
...
ایشالا که خدا همه دختر و پسرایی که با زندگیشون بد می کنن و سر عقل بیاره...

من درم یا تخته؟!!! زندگی بالا پایین زیاد داره. یه وقت حوصله داری یه وقت بی حوصله ای...
ایشالا...

مرتضی سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:16 ب.ظ http://i-morteza.persianblog.ir

یه ضرب المثلی هست که میگه
خدا در و تخته رو خوب به هم جور کرده
حالا حکایت شما و آقا سعید است آبجی خانومی که یکی از یکی.....

آیکن در و تخته جور)!!!!

یکی از یکی چی؟!!! هان؟!!!! هان؟!!!

آلیس یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:27 ب.ظ http://khoshbaxtam.blogfa

وای خیلی کیف میده که زن و شوهر با هم شیطون باشن
گلم انشالا به حق این ماه رمضون این دوتا هم سر عقل بیان

اوهوممم خیلی کیف میده...
ایشالا الان یکماهه که رفته. یعنی دلش واسه شوهرش تنگ نشده ؟ دختر اینقد بی احساس !!!!

Niloofar شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:50 ب.ظ

Sorry esm yadam raf bezaram.
Niloofaram ghablanam kament gozashte boodam.
Baleh
Badesham enerjhiye shoma ke az daro divar biron nemizane bema berese
Va dar akhar(( honar nazde iranian asto bas))
Ba tashakor az barnamatoon age mishe timesho bishtar konin.

به. سلام نیلوفر جان. احوالت؟
تکرار نشه!!! از دفعه های بعد اسمت فراموش نشه.
اتفاقا انرزی از در و دیوار بالا میره. میگی نه یکبار امتحان کن!!!
رو پیشنهادت فکر میکنم. تایم چی و بیشتر کنم آیا؟!!!

ســـارابی وبلاگ جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:41 ب.ظ

شاد باشید همیشه گلم
نماز روزت هم قبول
پیغام مسنجرت رو هم خوندم با مزه بود بلا بلا بلا بلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

سلام سارا جون. خوبی خانومی؟ ما رو نمیبینی خوشت هست؟
نماز روزه های شما هم قبول باشه عزیزم.

آیکن پلک

سحر پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:17 ق.ظ

خدایا مریم مورد نظرو سر عقل بیار مریم ما رو هم شفا بده.
آمیییییییین.

چی گفتی پلید؟!!!!!!!!!!!!!
آیکن همون که خودت میدونی!!!

محبوبه چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:19 ب.ظ

میگم خوبه شوهرت خوب میشناستت.
امیدوارم هرچی خیره خدا سر راه جفتشون قرار بده

آره. خیلی خوب میفهمه الان چی میخام بگم یا چی تو سرم میگذره.

آمین. مریمی برگرد دیگه.

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:00 ب.ظ

Cheghad khoshalam ke hamsaye shoma nistamaa
Vagarna ba on jighi ke zadi 100% tabkhalaro zade boodam
Jalal khalegh!!

واه و واه واه . واه و واه واه!!!!
خیلی هم دلت بخاد از بودن با ما انرژی میگیری....!!!!
نه تا اون حد!!! شایدم تا همین حد!!!

راستی شاما؟!!! اسم نزاشتین چرا آیا؟!!!

وب مانی چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:40 ب.ظ

سلامسلام
وبلاگ خوبی دارین.
خواستی تبادل لینک کنی خبرم کنم.

عنوان:وب مانی
لینک:http://www.PersianXchange.ir/

نمیخاممم. نمیام. دستمو ول کن!!!

admin چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:11 ب.ظ http://blogsfire.mihanblog.com/

دوست عزیز اگر می خوای بازدید وبت بالا بره و در مسابقات و رقابت با وب های دیگه شرکت کنی به وب من بیا و در نظرات وب خود را برای شرکت در هفته سوم مسابقات ثبت کن واگر هم دوست داشتی من با من با شما مصاحبه هم می کنم و در وب می گزارم و در قسمت وب های به درد نخور هم شرکت کن منتظرم

چقدر حرف زدی.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد