دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

استعداد خیاطی

من خوبمممممممممممممم. همه چی خوبه. نگران من نباشید. ین روزا خیلی وقت کم میارم. یعنی زدم تو کار کلاس خیاطی و خانومی شدم برا خودم. 

داستان از اینجا شروع شد که  زیر بغلهای حوله لباسی همسرم پاره شد. منم که هنرمند همچین زیر بغلهاش  جمع کردم و دوختم که دیگه آستینش تو دستش نرفت. وقتی پوشید ترکیدم از خنده.  

سعید: 

من:  

فقط نگام کرد. بهش گفتم خوب  چیه؟  بیا برات آستیناش و میکنم اونوقت میتونی بپوشیش!! 

یه دفعه دیگه هم همچین خشتک شلوارشو دوختم که خودم از خودم نا امید شدم   

خلاصه شوهرم با مهربونی تمام ازم خواهش کرد که مریم جون بهتر نیست بری کلاس خیاطی   .  هم حوصله ات سر نمیره هم یه چیزی یاد میگیری.  

مظورش این بود که آخه چی بهت بگم زن؟ ورداشتی حوله حمامم و همچین درز گرفتی که  دستم توش نمیره.برو کلاس حداقل یه چیزی یاد بگیری .چهار سال درس خوندی چه فایده. یه حوله بلد نیستی بدوزی!!! 

تو این یک ماه دامن یاد گرفتم و بلوز زنونه.  سعید چند شب پیش بهم میگه به قسمت ترمیم شلوار مردونه نرسیدین؟ خندم گرفت گفتم نه. نه دامن خشتک داره نه بلوز.  تازه کلاس لباس مردونه دوزیش جداست. کلا استعداد دارم در حدددددددددد خودم!!!!! 

نظرات 19 + ارسال نظر
مرتضی شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:59 ب.ظ http://i-morteza.persianblog.ir

به به
آبجی خانومی خیاط
پس تا حالا باید دیگه یه خیاط قابل شده باشین
یادم باشه
به طرف بگم بیاد خدمتت شما.

وای خجالتم ندین تو ور خدا....................لپام قرمز شد
بالاخره لو دادی. هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

بگو بیاد زنداداشمون و ببینیم!!!

ali پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:46 ب.ظ http://zakersoft.ir

سلام
از قم هستی ؟

سحر یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:24 ق.ظ

فکر کنم چون خیلی وقته در خونم بسته بوده قفلش زنگ زده.
حالا چه کار کنم؟
به نظرت میشه اثاث کشی کرد؟

صدف جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:19 ب.ظ

مریم خیلی دعا کن برام . خیلی دعا کن مریم .
دارم دق میکنم مریم

سلام صدف جونم. خوبی گلم؟
راستش ما تازه ای دی اس ال خریدیم و کامپیوترمون با غریبه ها دوست نمیشه و تصمیم گرفته دیگه صفحش بالا نیاد. و این شد که من موندم در خماری و اومدم خونه مامانم اینا

چته صدف جونمممممممم؟ چی شده عزیزم؟ نبینم غمتو. اخه چرا؟ منم اشک(کیلو کیلو اشک9

ســـارابی وبلاگ جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:00 ب.ظ

دل منم برات تنگ شده گلم

سلام سارا جونم. خوبی؟ ما رو نمیبینی خوشت هست؟(ناراحت)( لبا آویزون)

ســـارابی وبلاگ جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:57 ب.ظ

دل منم برات تنگ شده گلم

منم دلم یه ذره شده. خوشحالم که بیادمی عزیزمممممممم

صدف پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:32 ق.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

مرررررررررررررررررررررررررریممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
بسه خیاطی دیگه بسه ....
دیگه یه دامن دوختن و یه لباس دوختن و یه آشپزی و یه خونه داری و یه گردگیری و یه جاروبرقی که این حرفارو نداره پاشو بیا ببینیمت....

صدف داد نزنا. کامی خراب بوده. این کارا که همیشه هست. دیگه حالم از کارای خونه به هم میخوره. دلم واسه میکروب تنگ شده.
دلم میخاد یه روز زودپز یا قابلمه بزارم تو یخچال. یه روز کثیفی. یه روز بیخیالی. نمیتونم.....

دلم واسه روزای میکروبی خودم تنگ شده صدف....

صدف چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:15 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

مریم تا ۳ میشمرم باید بیای وبلاگمممممم
شنیدی چی گفتم؟؟؟

الله اکبر. برو تا دعوامون نشده......

صدف خشن سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:07 ب.ظ

سلامممممممممممممم
کجایی مریمیییییییییی

اونجا. شایدم اینجا. خونه مامانم اینا. ذوققققققققققققق مجردی

سحر دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:48 ب.ظ

عمراْ‌خونمو خراب کنم.
چند سال پاش نشستم و به اینجا رسوندمش حالا بخرابمش؟
نه هرگز. من واسه خونم ارزش قائلم.
تو دلت میاد خونتو بخرابی؟
کلی خاطره دارم ازش.

سلام خشانت. اوه. چرا همه با من دعوا دارند خب.
نه اینکه خونت قدمت داره گفتم بکوبی یه چند طبقه بسازی.
نه من اصلا دلم نمیاد. یه بار خونم خراب شد. نمیبخشمش....

نه. نه. نه......

محبوبه یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:32 ب.ظ

سلام مریم جان خوبی ؟
بابا استعداد کلاس بذار بیام خدمتون

سلام محبوبه جان. کجاییی؟ دلم برات تنگیده بود. امتحانا تموم شدن؟ راستی آدرس جدیدت و که میزنم میگه نیست. کجای؟ آدرس بده بیام پیشت.

هی. محبوبه جان. دست رو دلم نزار.....

ســـارابی وبلاگ یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:00 ب.ظ

منم تو خیاطی به متبحری تو هستم...ینی عین خودت متبحرم..ینی تبحر دارم...ای بابا اصن ولش کن
منظورم اینه که منم خیلی آره...

سلام سارا جونمممممممممممممممممم. خوبی گلم؟ دلم برات یه ذره شده بود. بوس. هی به سعیدم میگم مثل من خیلی هستند ولی باورش نمیشه. یکبار بیا دم خونمون به سعید نشونت بدم بگم سارا هم هست من تنها نیستم با این همه استعداد و توانایی.... میدونم گرفتم منظورتو . منم خیلی آره...

sanjaghak یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:39 ب.ظ http://www.sanjaghak2011.blogfa.com

سلام دوست من...
ادرستون رو از وب داش مرتضی برداشتم و اومدم اینجا و خوشبختانه می بینم که اینجا ماشاا... همه چی آرومه و همه دارن با صلح و صفا و صمیمیت زندگی می کنن...یه مشکلات جزئی هست که اونم با کلاس رفتن داره حل میشه...خدارو شکر
دوست من امیدوارم هخواره شاد و خرم با همسری مهربوونت زنگی کنی و اگه خواستی و تونستی ...یعنی کلاسات اجازه داد یه سری هم به وب من بزن...ممنون میشم.
تا بعد...

خدا رو شکر میگذرونیم. ولی ناگفته نماند اینجا فقط خاطرات خوب ثبت میشوند خاطرات بد تو وبم جایی نداره.

ممنون که وقت گذاشتین. چشم. حتما میام خانومی. باعث افتخار.

سحر یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:20 ق.ظ

چرا سیستم مدیریت بلاگ اسکای اینجوری شده؟!
نمی تونم چیزی بنویسم.
اصلاْ دسترسی به قسمت مدیریت ندارم.
تو می تونی آیا؟

منمممممممممممممم. نمیدونم چرا؟!!! بزن خونتو خراب کن.منم مشکل خودتو دارم.

صدف شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:59 ب.ظ

هوش خوانندت زیادی بالاس واسه همین متوجه اشکالات انشاییت میشه...

بهت میگم اون ۴سالو درست کن تو هم بگو چشم

نمیخامممممممممممممم. اصرار نکن صدف که راه نداره. اصلا من چهارم ابتدایی ام. کوچولو یادش بخیر.....

اکبر شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:21 ب.ظ http://akbar13.com

بله اینجوریاس دیگه ...
ولی اصولا مرد باس خودش خیاطی بلد باشه و خودش بتونه بدوزه تا خانومش این بلا رو سرش نیاره

اگه بلد بودین خوب بود. از امشب شبی دو ساعت کشیدن الگو یاد سعید میدم البته میدونم مثل من ذاتا پر استعداد. آشپزی رو هم یاد بگیرین دیگه دنیا بهشته بهشت.
خیلی هم دلش بخاد کلی موجبات شادی و خندشو فراهم آوردم. از اون روز به بعد واسه همه تعریف میکنه منم کم نمیارم بیشتر از اون من میخندم.

صدف شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:55 ب.ظ

بعدشم
به غلط فنی داری تو پستت!!!

نوشتی ۴سال درس خوندی!!! آخه آی کیو تو ۴ سال درس خوندی؟؟؟

میگن ۴ سال دانشگاه رفتی یا میگن ۴ سال تو دانشگاه درس خوندی !!! نه اینکه ۴ سال درس خونده باشی اونجوری که ینی تا چهارم ابتدایی درس خوندی

نخیرشم. منظور از مقصود هدف. گفتن نداره. بستگی به درجه هوش خواننده داره که چطوری برداشت کنه.

صدف شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:53 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

مریم
بدو بیا محبوبه رو تو مسنجر دستگیر کردم..

جون خودش میگه درس داره وقت نمیکنه بیاد این ورا حالا راس میگه یا دروغ نمیدونم

یه امتحان زبان تخصصی ۴ ساده داره یه ماهه وبلاگ نمیاد .. ملت خرخونن بابا...
من شب تا صب ، صب تاشب موقع امتحانا اینجا بودم.. البته هنوز نمره هاش نیومده معلوم نیس چیکارکردم

وای وای نگهش دار اومدممم. ایول صدف جان. ماشالا دست به مسنجرت خوب تنده ها!!!

جدا؟!!! مگه امتحاناش تموم نشد؟؟؟ بابا بهش بگو ول کن پاشو بیا چیه خودت و درگیر درس کردی. والا!!!!!

نمره هاشم میاد. موفق میشی ایشالا.منم عین تو بودم همشم پاس شد. حالا بماند با چه نمره ای. (شوت بلبلی!!)

صدف شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:44 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

باریکلا بازم خوبه ...

من از خیاطی خوشم نمیاد ولی واقعا نیازه....
خب حالا که بلدی یه بلوز درست کنی بیزحمت یه خوشگلشو برام درست کن بفرست تهران .. آدرسمو هم که داری....

خب تا آخر هفته آماده میشه؟؟؟؟

دیگه دیگه. ما اینیم دیگه. فقط یه مشکلی هست سر اسم آموزشگاه با سعید به توافق نرسیدیم!!!!! چشم عزیزم. کرتیم داش!!!
از بس دست به خیاطیم تند. فقط یه هفته طول میکشه الگو بکشم.

البته ناگفته نماند یکمم سخته. منم که زرنگ!!! حتما تا آخر هفته تموم میشه عزیزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد