دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

خواب شیرین!!!

دیروز صبح قرار بود خالم بیاد خونمون.چند ساعت بعدش زنگ زد گفت کاری برام پیش اومده نمی یام. نزدیکای ظهر بود مادر شوهر زنگ زد گفت میخایم بریم باغ.

آماده باش ساعت 2 بابا میاد دنبالتساعت 12 زنگ زد گفت کنسل شده. 


گفت قرارخاله ها برند خونه خواهر شوهرم. ساعت 4 آماده باش بابا میاد دنبالت از منم که نظر نمیخاند. فقط زنگ میزنند محض اطلاع و آماده باش نه نظر سنجی.!!!


خلاصه منم خودم و کشته بودم یه غذا خوشمزه پخته بودم خسته شده بودم میخاستم بعد نهار بخابم. به مادر شوهر گفتم میخام بعد نهار یکم دراز بکشم. گفت خب بخاب ساعت چهار بابا میاد دنبالت گفتم میخام شام بپزم  گفت خب بپز بابا میاد دنبالتگفتم میخام لباس بشورم گفت خب بشور بابا میاد دنبالت

ای بابا عجب گیری افتادیما.....


چاره ای نبود جز تسلیم شدن رفتم دراز کشیدم ساعت و رو 3:30 کوکیدم زنگ خورد. بیدار شدم. خاموشش کردم گفتم الان بلند میشم. که یهو خابم برد.


تازه جالبیش به این بود خابم دیدم. خاب دیدم رفتن به خونه خواهر شوهر کنسل شده و تو خواب یه خنده ای هم کردمYatta و به دل درست خوابیدم.


نه اینکه اون دو تا رو اونا کنسل کرده بودن منم این یکی و خودم کنسل کردم. که یهو با صدای زنگ گوشیم از خواب بیدار شدم. مریم بابا من دارم میام دنبالت.....girl_impossible.gif

من دیگه نفهمیدم چطوری لباسامو پوشیدم....

نتیجه گیری:

دیدین خواب نماز صبح چه لذتی داره. ولی یه سوال؟ چرا نمیشه دستشویی رفتن و خواب دید.  معذرت میخام اینقدر تنگت میزاره که مجبوری از خواب بیدار بشی.

نظرات 9 + ارسال نظر
مرتضی چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:44 ب.ظ http://i-morteza.persianblog.ir

ما که آخرش هم نفهمیدیم که چه ساعتی آمدن و چه ساعتی رفتید.اونقدر نوشته بودید " بابا میاد دنبالت" که خودم هم باورم شده بود که بابام داره میاد دنبال من!!!!!!

کلا بابا اومد. من از وقتی زنگ میزنند فقط 3 دقیقه وقت دارم آماده بشم. فک کن فقط 3 دقیقه.
پستای بعدیمو بخونی متوجه میشی آن تایم بودن پدر شوهرمو

صدف دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:29 ب.ظ http://sadaf-2668.blogsky.com

سلام مریمی نیستی؟؟
امروز دوبار اومدم تو نبودیا!!!!! دارم میرما.. برم؟؟

سلام صدف جان. کجا نیستم؟؟؟
قبلش خبر بده حتما میام

حای شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:02 ب.ظ

:))
چرا. پیش اومده که طرف دسشویی رفتنم خاب ببینه!!
تووی این دنیا که نشذ نداره! می شود میتوانیم...
شاد باشی. شاد شاد شاد

چه خواب تلخی.چون بعدش عواقب بو داری داره
ممنون از دعای قشنگت عزیزم. همچنین شما..

صدف چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:47 ب.ظ

سلام عسیسم ببخشید اون روز ندیدمت .تا آپ کردم سریع رفتم نفهمیدم کی کامنت برام گذاشتی.
بانظرت برای آشنایی بیشتر موافقم

سلام ارشد خانوم. خوبی؟؟؟
حالا هیچوقت به این سریعی نبودیا تا نوبت ما شد سزعتت گرفت!!!
خب حالا چیکار کنیم؟؟؟

صدف سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:57 ق.ظ

راستی مریم جونم امروز تولد وبلاگمه خوشحال میشم یه سر بزنی.

من که زودتر از خودت تو وبت بودم اما تو نیستی. کجایی پس؟ شونصد تا کامنت گذاشتم.

صدف سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:34 ق.ظ http://sadaf-2668.blogsky.com

سلاااام خانومی خوبی؟ چقد دست نوشته هات جالبه.
هربار که میام اینجا کلی میخندم و سرحال میام.
حالا خوش گذشت؟ انقد به زور بردنت.

سلام ارشد خانوم. خوبییییییییییییییییییییییییییییییییی؟
مرسی. مسی. ذوق. ذوقققققققققققققققققققققققققققققق
خدا رو شکر.
بد نبود. فکر کنم مادر شوهرم حال منو بهتر از خودم میدونه

لبخند دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:14 ب.ظ http://labkhandam.blogsky.com/

سلام مریم خانومی عزیز
نازی به این مادرشوهرت
خوبه حسابی هوای عروسش و داره....قدرش و بدون...معلومه واسش اهمیت داری

سلام عزیزمممممممممممم.خوبی؟
نه اینکه من خوبمممممممممممممممممم!!! اونم حسابی هوامو داره که هوای پسرشو داشته باشم

سحر دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:13 ب.ظ

از همن نظر نخواستناس که اختلافا شروع میشه.
مواظبت خودت و شوهرت باش.
بی خیال "بابا میاد دنبالت".

دست رو دلم نزار تا میایم با اخلاقای همدیگه آشنا بشیم...... بقیشم خودت بهتر از من میدونی گفتن نداره
شوهرم مواظب من و خودش باشه

جیران دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:51 ق.ظ http://http://jiran63.blogsky.com/

سلام...

خیلی وب جلبی داری...
تا جایی که وقتم یاری میداد مطالبتو خوندم...برای تو و همسرت آرزوی خوشبختی و سعادت می کنم...
با اجازه(بدون اجازه)لینکت کردم...

سلامممم
ممنون. لطف داری شما
مرسی از اینکه وقت گذاشتی و مطالب و خوندی. امیدوارم خوشتون اومده باشه.
ممنون. همچنین شما
راحت باش.بلینک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد