دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

ماهگرد ازدواجمون مبارک!!!

دیروز اولین ماهگرد ازدواجمون بود. چقدر زود یکماه گذشت. اون دفترچه خاطراته بالاخره آماده شد. به نظر من خیلی قشنگ شد. همه صفحاتشو پرینت رنگی گرفتم. جلد روی صفحشم خیلی ناز شد. روش نوشته شده بود " روزای قشنگ زندگی ما" و " تقدیم به همسر عزیزم سعیدجان" پایینشم دو تا عکس خوشگل چاپونده بودن!

و اما.......

دیروز  ظهر به دلایلی حتما باید میرفتم بیرون. ناراحت بودم که وقتی سعید میاد خونه نیستم. خلاصه دوباره به ی کار هیجانی فکر کردم. دیوار رو به روی در ورودی و  تزئین کردم. یه عالمه برگه آوردم و تو هر کدوم یه چیزی نوشتم و چسبوندم به دیوار.


وسطشم یکسری بادکنک چسبوندم البته باد نکردما. رو یکی از برگه ها نوشتم چه کاریه من اینا رو باد کنم تا عصری که میای خالی میشند. کار اخر و اول کردم!!!


حالا بماند که رو بقیه برگه ها چی نوشتم.... شب قبلش بهم گفت چی دوست داری برات بخرم؟ منم که خجالتی روم نشد بگم طلا!!!! (شانس ما رو ببین چقدر طلا گرون شده) دیدم گفتنشم فایده نداره  پول جایی نیست.  تریپ همسر مهربون ورداشتم. گفتم هیچی عزیزم.


یکم فکر کردم و از اونجایی که من هنوزم مشکل پخت و پز دارم گفتم شام بریم بیرون. اونم قبول کرد. ولی وقتی برگشتم خونه آخرش یه دسته گل مریم  و یه گلدون گل مصنوعی از اونا که دوست داشتم برام خریده بود. دست گلت درد نکنه مهربونم.

نظرات 7 + ارسال نظر
امین جمعه 10 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:40 ب.ظ http://robefarda.blogsky.com/

تک پسره شوهرت؟
نا گفته نمونه منم تک پسرم.خخخخخخخ

بله. تک پسر. ولی تک داریم تا تک.
آفرین!!!

مرتضی سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:17 ب.ظ http://i-morteza.persianblog.ir

ایشالا یه روزی هم صدمین سالگرد ازدواجتون رو جشن بگیرید.ایشالا که این شادی و خوشبختی همیشه و همیشه در زندگیتون جاری باشه.

ممنونم. شادی و غم با همه داداش مرتضی. من فقط شادیاش و اینجا می نویسم.

صدف چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:09 ب.ظ http://sadaf-2668.blogsky.com

عزیز متاهل خودم حالا که دعا متاهلا میگیره حسابی دعام کن منم دعا میکنم از این خوشبخت تر باشین.

فدات شم. مرسی. گفتم که تو زندگی هر کسی ناخوشی و غمم هست اما من دلم میخاد خاطرات بد هیچ کجا ثبت نشند.
ایشالا وسط تحویل پروژه ات تاهلت بیاد!!!

صدف چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:13 ب.ظ http://sadaf-2668.blogsky.com

سلام عزیزم تو فک کنم از خودمم برای قبولیم بیشتر ذوق کردی.
MBA گرایش مدیریت اجرایی دانشگاه تهران قبول شدم عزیزم.دعا کن از پسش بربیام چون هم رشتش سخته هم استادای دانشگامون خیلی سختگیرن
باور کن خیلی خوشحالم کردی بهم سرزدی دلم برات یه ذره شده بود. بوس بوس

سلام عزیزمممممممممممممممممم. جدا؟!!! خب حتما ذوق داشته که من اینجور ذوق کردم.
ایولللللللللللللللللللللللللللللللل ما رو که به زور شوهر دادن!!!!!

تو برو جلوو پیشرفت کن من همواره با ذوقم همراهیت میکنم

میدونی که دعا متاهلا میگیره. باشه گلم. دعا هم میکنم برات. بابا رشته. بابا سخت کوش. بابا دانشگاه. بابا ارشد.....

بزار یکم دیگه ذوق کنم برات
منم همینطور مهربونم. بوسسسسسسسسسسسس

لبخند سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:36 ب.ظ http://labkhandam.blogsky.com/

مبارکت باشه

سلام عزیزم.خوبی؟
سلامت باشی گلم. الان میام قهر نکن خانومی

صدف سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:23 ب.ظ http://sadaf-2668.blogsky.com

سلام عزیزم ماهگرد ازدواجتون مبارک ایشااا... هزارها ماهگردو درکنار هم جشن بگیرین. هروقت اومدی یه سری به من بزن خوشحال میشم

وای سلام خانوم ارشد. عزیز دل.خوبیییی؟؟؟
بقول سعید هم خودت مبارکت باشه. ذوق. جیغ. داد. هیجان.
اومدمممممممممممممممممممممممممم. در و وا کن اومدم

کلاسیک دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:29 ب.ظ http://classiclife12.blogfa.com

salam webe zibaei darid
linketon kardam
be maham sar bezanid khoshhal mishim nazaretono bedonim
ma ashegha 2a goye tamome ashegha hastim

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد