دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

غذای بیاد ماندنی...

چند روز پیش با اقای همسر رفتیم پارک. تو راه یکم کیک و.. گرفتیم که بخوریم. که یکدفعه چشمم افتاد به یه بسته پاستیل که شبیه کرم بود. کرمش خیلی مهربون و خنده رو بود.خیلی خوشم اومد و با اصرار فراوان خریدمش. خریدن همانا و شیطنتای من همانا.  

تو مسیر یکیش و میزاشتم دهن سعید و بهش میگفتم:حالا کی کرم داره؟؟ دیدی کرم داری! سعیدم هم خندش گرفته بود هم میگفت:اینا رو نخور ضرر داره دختر. 

شبش رفتیم بیرون غذا بخوریم تا اومد بره دستاش و بشوره و بیاد چند تا کرم و گذاشتم وسط بشقاب برنجش.یکمشم دور تا دور بشقاب خودم چیدم و با چنگال میخوردم.بقیشم گذاشتم تو لیوان تو سالاد تو ماست و... حیف که عکسشو  ندارم.خیلی رنگی و خوشگل شد. چقدر خندیدیم جاتون خالی...... 

نظرات 7 + ارسال نظر
مرتضی سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:11 ق.ظ http://i-morteza.persianblog.ir

آبجی خانوم خوب و مهربانم
آبجی عروس خانم سلام
مطمئن هستم که آبجی خانوم به وبلاگ من سر می زنن.حتی یک لحظه هم در این مورد شک نکردم ولی بابت اینکه نمی تونید گامنت بگذارید نمی دونم مشکل از کجا هست ولی مطمئن هستم که آبجی گلم به وبلاگم سر می زنند.برای آبجی خانومی مهربانم و همسر بزرگوارشون روزهای قشنگی رو آرزو دارم.

سلام داداش مرتضی گل. احوال شما؟ نگو عروس که دلم خون
آره بخدا چند بار اومدم ولی نشد کامنت بزارم. باید ببخشی دیگه.
ممنون. همچنین شما شما که دلت ژاک دعا کن من بتونم با این مشکل کنار بیام.

[ بدون نام ] دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:34 ب.ظ

آره به قول شما رز خانومی بودم...من یادم رفته بود اسمم و بنویسم...
به خاطر اینکه نمی شه مشخصات سیو بمونه
بهت حالا می گم چکار کنی...
قالب دلخواهت و تو بلاگ اسکایی دوباره انتخاب کن تا قالب نظراتت درست بشه و بشه اسم و مشخصات سیو بمونه تو نظرات...حالا قالب فعلیت و دوباره تو جای اصلی قالب سیو کن...
دیگه اینجوری نظراتم بدون مشخصات نمی مونه...قالب صدف هم اینجوری بود بهش گفتم درستش کرد....شما هم درستش کن

سلام رز خانومی.چطوری؟ خوبی؟
باشه گلم. در اولین فرصت این کارو میکنم.

صدف یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:25 ب.ظ http://sadaf-2668.blogsky.com

سلام علیکم خانوم بی معرفت
دخمل تو که هرازگاهی به وبت سرمیزنی و آپ میکنی خب به رفقای قدیمی هم یه سر بزن دلم برات خیلی تنگیده
ایشاا.. همیشه خوش باشین

سلام صدف جونمم.چطوری؟
ببخشید تو رو خدا. هر چی بگی حق داری. این روزا درگیر امتحانات ژایان ترمم و کلی مشکلات جدید دیگه که........
قربون مهربونیات. منم دلتنگتم عزیزممممممم
فعلا که اولین دعوامون سر گرفت و....

مرتضی شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:48 ب.ظ http://i-morteza.persianblog.ir

آبجی خوب و مهربانم سلام
امیدوار که حال شما و آقای همسر بزرگوارتون خوب باشه.
امیدوارم که سراسر زندگیتون سرشار از این لحظه های قشنگ باشه و همیشه و همیشه در کنار هم به شادی و شادمانی زندگی کنید.
راستش ما هم داشتیم در این مسیر می رفتیم ولی....

سلام داداش مرتضی گل.خوبی؟
خوبیم.ممنون.شما خوبی؟خانواده خوبند؟آبجی چطوره؟ سلام مخصوص برسونید.
خودمو پر پر کردم اما نمیدونم چرا نمیشه برای شما کامنت گذاشت. بخدا چند دفعه امتحان کردم نمیشه. حتی تو اون یکی وبلاگتونم امتحان کردم ونشد. نزار به حساب بیمعرفی من بخدا کامنت گذاشتم ثبت نمیشه
کدوم مسیر؟ یعنی ازدواج کردی و تو مسیر خوشی بودی ولی .........
یا میخاستی ازدواج کنی بعدش ولی؟؟؟

sepide چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:00 ب.ظ

چه زوج خوشبختی
به پای هم پیر شین

مرسی خانومی. ایشالا که همه خوشبخت بشند بخصوص شما

مسافر سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:00 ب.ظ http://doncorleone.blogsky.com

خیلی خوشحال میشم که میبینم یکی تو زندگی شاده و آرزو میکنم که تداوم داشته باشه

سلام اقا علیرضا .خوب هستین؟
ممنون از ارزوی قشنگتون. ولی من اینجا فقط خاطرات خوب و ثبت میکنم. ترجیح میدم خاطرات بد جایی ثبت نشه تا راحتر بتونم فراموششون کنم.
به امید خوشبختی همه ادما

[ بدون نام ] دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:47 ب.ظ

سلام مریم خانومی
خوبی؟
کرما نوش جون
منم از این کرما دیدم...بعد از اینکه رفتیم خونه پشیمون شدم نخریدم...با نمکن . خوجکل....

سلام عزیزم.خوبی؟
بقول سعیدم با این ولعی که تو میخوری حتما گوشت بمیشه به تنت. جای شما خالی بود.
راستی اسم نزاشته بودی. شما ایا؟ رز خانومی؟؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد