دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

کار کثیف!!!!

سلام به همگی.خوبین؟ 

چند روز پیش داشتم حیاط و میشستم که آقای همسری اومدند.الهه خانومم(بچه خواهرم)  اینجا بودن و داشتند گلهای حیاط و هرس میکردند با دست!!. آقای همسر میخاست بره تو ولی کف کفشاش کثیف بود. 

کفشاش و پایین پله در اورد و با دنپایی اومد تو. با هم رفتیم تو و یکم که نشستیم دیدیم الهه با هیجان خاصی اومد تو بغل همسر و گفت :اقا سعید کفشاتو که گذاشته بودی پایین پله برات اوردم. گذاشتم پشت در!!!!!  

من:  سعید:  الهه:

خیلی منون که اینققققققققدرررر کار اضافه میکنی وروجک!  

قضایای پشت پرده:من الهه: بازم من: و الهه:

نظرات 4 + ارسال نظر
مرتضی سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:57 ب.ظ http://i-morteza.persianblog.ir

وا
اگه بچه ها این کارها رو نکنن که بچگی نمی کنن
مطمئن هستم شما هم با دیدن این صحنه کلی لبخند روی لبتون نشسته.

سلام داداش مرتضی گل.خوبی شما؟ شرمنده کردین تشریف اوردین. وظیفه من بود.....
بچست دیگه. نخندی چیکار کنی؟ بخای بزنیش درسته جیگر ادم خنک میشه ولی نیم ساعت وقت لازمه تا خودت ارومش کنی. پس بهتر به همون لبخند کفایت کنی...

رکسانا یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:14 ب.ظ

سسسسسسسسلام عزززیزم خوبی؟؟؟؟؟؟؟دلمممممم واست واقعا تنگ شده بود آره والا بچه ها گاهی اوقات کارایی میکنن که حرصصصصص آدم در میاد راستی به آقای همسر سلام مارو برسون و بگو که لطفا از این به بعد با کپش تمییییز بیاد خونتون راستی واسه (خاطرات منو همسرم)نظر گذاشته بودم اما نمیدونم چرا درج نشده

سلام دوست خوبم.چطوری؟؟؟؟؟
قربونت برم.منم همینطور گلم.خوبی؟خوش میگدره؟؟
سلامت باشید. بزرگیتون و میرسونم.
نظری ثبت نشده بود باور کن

صدف یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:18 ب.ظ http://sadaf-2668.blogsky.com

سلام عزیزم چقد ذوق کردم دوباره دیدمت.
هنوز الهه شیطونه طفلکی میخواسته محبت بکنه
از طرف من لپشو گاز بگیر. فعلا

سلام صدف جون جونی.چطوری ؟؟؟؟
بله. هنوز شیطنت داره!!!! میدونم. جدیدا خیلی حرفاش با مزه شده.
منظورت همون بوسیدن دیگه؟؟! بچمون سرما خورده گناه داله جیگیلی خاله

رز یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:07 ب.ظ http://lahzeham.blogsky.com

از دست این الهه شما
بچه ها با نمکن...همین کاراشونه که به زندگی نمک می دن...
خدا حفظش کنه

سلام عزیزم. خوبی؟
فقط گاهی وقتها نمکشون زیادی میشه و حرص میدند تا تو چشمای ادم!!!!!
سلامت باشی گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد