دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

عطسه بیموقع..!!!

  تا حالا شده 

توی یه جمع خانوادگی نشسته باشی کنار دیوار و حس کنی الاناست که یه عطسه بی موقع میاد و کل ادب و شعور و حیثیت و آبروتو!!!! به باد بده. 

تمام انرژیتو + میکنی که صداش بشه چه!!!  یه چه دیگه. نچ. نشد. یه چه بلندتر!!! که یهو یه هاپ چه!!!! بلند و ابدار بدون هماهنگی میاد و کله ات محکم میخوره به دیوار و صدای ترکیدن کله و سکوت چند ثانیه ای حضار وخنده های پلیدانه..!!! 

و اینچنین شد که ضایع شد و همزمان دل ما نیز خنک شد. البته این اتفاق واسه من نیفتاد و من   جز سایر وابستگان تو این جمع بودم که زودتر از همه خندم گرفت. و اون قاطی کرد و......(سانسور.بد اموزی داره) 

بعضی ها اینجوری بودن:.بعضی ها اینجوری بودن...منم اینجوری بودم:girl_haha.gifخود بدبختشم اینجوری بود:

نظرات 12 + ارسال نظر
شیدا یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:13 ق.ظ

مرکز رها بخشی پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:23 ب.ظ http://timarestan.blogsky.com/

خنده بر هر درد بیدرمان دواست

سلام.چطوری؟
اره واقعا خیلی دعواست!!!

راد ,..~*¨¯*•فروغ لایزال,.-~*´¯¨*• جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:17 ق.ظ http://parever.persianblog.ir



╔♫╗────────╔═╦╗─♫╗╔╗─╔╗─♥──
║╩╠═╦═╦═╦╦╗║╚╠╬╦╣╚╣╚╦╝╠═╦╦╗
║╦║╬║╬║╬║║║║╔║║╔╣╔╣║║╬║╬║║║
╚╩╩╩╣╔╣╔╬╗║♫═╩╩╝╚═╩╩╩═╩╩╬╗║
────♫╝╚╝╚═╝─────────────╚═♥
ஜ۩۞۩ஜ آدینه ات به شادی مهربونஜ۩۞۩ஜ

روزی در تقویم خواهند نوشت :
( تعطیل )
روز فرج مهدی فاطمه ( س )
و بعد در مدینه کنار ساختمان نیمه کاره ای
تابلو زیر را می بینیم :
پروژه حرم مطهر بی بی دو عالم حضرت راضییه زهرا (س )
کار فرما : قائم آل محمد
پیمانکار :یاران حضرت
مساحت : وسعت دل تمام شیعیان
[گل]
سلام عزیز مهربون و همراه همیشگی [قلب]
از این طرفا رد میشدم گفتم سلام و عرض ادبی کنم و بعد برم
یا علی مدد

سلام.خوبی شما؟
ان شا الله....
خوش اومدی.ممنون

نگین جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:05 ق.ظ http://www.mininak.blogsky.com

داغوووونم کردی با اسمایلاااات
اصولا ما هر وقت میخوایم جلو عطسمونو بگیریم بدتر میشه و تو دماخم گیر میکنه و قرمزه قرمز میشم و میشم عینهو لبو!!!
سلام نکردم!؟!؟!؟
سلام

سلام گلمممممممممممممم.
خوشحالم خوشت اومده.
پس نتیجه میگیریم بزاریم عطسه روال طبیعی خودشو طی کنه تا گرمز!! نشی.

مرکزرهابخشی پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:58 ب.ظ http://timarestan.blogsky.com/

اینجا دیگه بذار راحت تر بخندم....
تصورش خیلی روح افزا بود!!!!

سلام.چطوری؟
شما وقت کردی یکم بخند خستگی هفتگی از تنت در بره

مسافر چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:22 ب.ظ http://doncorleone.blogsky.com

عطسه رو هر چقدر بخوای جلوش رو بگیری به جاهای دیگه آسیب میزنه
بهتره که بی رو دربایسی عطست رو بکنی و اصلا هم به روی مبارک نیاری
خوب خدا اینجوری مارو درست کرده دیگه اگر کسی نمیتونه تحمل کنه آب یخ بخوره
ولی خوب با صحنه ای که تعریف کردی من هم بودم میزدم زیر خنده

سلام.خوبی؟
درسته حق با شماست. ولی خب نمیشه همه جا هاپ چه کرد!!!
خوشحالم خوشتون اومده.. دقیقا صحنه ای خنده داری بود

سپیده چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:00 ق.ظ


شکلک اخریه خیلی نازه

سلام عزیزم.خوبی؟
خوش اومدی دوست جدیدم.
جدا؟ خوشحالم خوشت اومده. قابل نداره

سامی سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:03 ب.ظ

آی گفتی! چه عطسه های که قورت داده نمیشه توو جمع

قلمت خیلی قشنگه مریم کارت درسته.

سلاممممم داداش سامی خودم. چطوری؟
ذوقققققققققققققققققققققققققق(از اومدنت)(پلک.پلک)
قابل نداره قلمم. لطف داری گلمممممممم

مرتضی دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:22 ب.ظ http://i-morteza.persianblog.ir

هورااااااااااا.بالاخره اینجا یه مطلب خوندیم که عر نزده بودید.
سلام آباجی.خوفی؟
بابا زشته به دیگران بخندیم.شما خوشتون می یاد کسی به من بخنده!!!!
راستی طرف رو روی کال ویتینگ گذاشتید.
ما که تماسش رو قطع کردیم و شمارمون رو هم عوض کردیم!!!!!!

سلام چطوری؟
منم هورااااااااااااااااااااااااااااا. بنده نوازی میکنید شما. در این پست غرامو پنهان کردم جاست فور یو!
قربونت. شما خوبی؟ عیالات جاپونی خوبن؟
خب همه خندیدن. منم همرنگ جماعت شدم. اصلا زشت بود نخندم. اصلا حقش بود بخندم. این عوض اون سری که آش رشته ریخت تو کپشام.
خودش ویتینگ بوده. چیکارش کنم؟؟
ا. الان غیر مستقیم راهنمایی کردی منو. مرسیییییییییییییییییییییی.
منم رفتم شمارمو عوض کنم!!!
راستی کدوم شمارتو؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! همون که ... بگو بگو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ضالم. مستکبر.گناه داله دخمل مردم!!

سحر دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:44 ب.ظ

جون به جونت کنند پلیدی... .

سلام سحری.خوبی؟
خودت پلیدی٬پلادت!!!!

مهیار دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:40 ق.ظ http://www.shabederaz.blogsky.com

سلام
روزتون بخیر حالتون خوبه خب خدا رو شکر

اممم من داستان کوتاه کپی پیست میکنم اگه دوست داشتید یه سری بزنید


در مورد این پستتون عطسه بی موقع چیز خوبی نیست ولی هیچوقت سعی نکنید جلوش و بگیرید چون مستقیما به مغزتون بر میگرده احتمال داره وقتی جلو شو میگیرید مویرگ های مخچتون پاره بشه و بعد .... برید بهشت اگه گناهکار نباشید

لوگوی وبلاگتون هم قشنگ بود یاد کودکی هام افتادم کارتون کاسپر با اون عموهاش راستی من مهیارم 21 ساله از تهران ببخشید دیر خودم معرفی کردم
یا حق

سلام. خوبی شما؟ روز شما هم به خیر.
چشم. حتما میام.
حق با شماست دوست خوبم.
بهشت و خوب اومدی!!!!
مرسی گلم. لطف داری. منم خیلی دوستش دارم. کاسپر روح مهربون و دوست داشتنی خوبی بود.
خوشبختم.

tinyboy دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:33 ق.ظ http://www.mnfree.blogfa.com

سلام عزیزم ...
چطوری؟
وبت و دیدم قشنگ بود
توام یه سر به وب من بزن ، منتظرتم [گل]

سلام.خوبم. شما چطوری؟
ممنون. فقط در حد دیدن؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد