دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

مشهد....

سلامی دوباره.خوبیننننننننننننننننننن؟ 

سه شنبه اخرین امتحانمو میدم و اگه مشکلی پیش نیاد ان شا الله عصرش هم میریم مشهد. به اندازه کادوهایی که دادین براتون دعا میکنم. 

شوخی میکنم. ایشالا قابل باشیم بیادتون هستیم. و برای خوشبختی و سلامتی همتون دعا میکنم.فقط یکی دعا کنه این امتحان اخری و نیفتم. بدجور زور میگه.... 

آرزوم رفتن به مکه است. خوش به حالت امیر(از دوستای وبلاگی که تازه از سفر حج برگشته)...........

نظرات 16 + ارسال نظر
ehsan چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:52 ب.ظ http://ehsan12.blogsky.com

انشاالله با آقاتون میری مکه

اانشاالله . مگه بد شروع زندگی مشترک با سفر معنوی آغاز بشه. از خدامه

مدیر مرکز یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:03 ب.ظ http://timarestan.blogsky.com/

آدرس ندادی کادو هارو بفرستیم خو.
میخوای بذارم لب جاده با هلیکوپتر بیای ببری؟

سلام.چطوریییییییییییییییییییی؟

ادرس؟ یاد داشت کن. اصفهانـ در خونه آبی

نه به همین ادرس بفرست میرسه به دستم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:26 ب.ظ

سلام مریم جونم
خوبی؟
دیگه تا من نیام تو هم نمیایی اونورا!!!!
امیدوارم مشهد خوش بگذره...تولدت هم مبارک...راستی نگفتی چند ساله شدی...

سلام عزیزمممم.خوبی؟

کدوم ور ایا؟ اسم نزاشتی که عزیزم؟!!!

مرسی.ممنون. بازم ممنون. ۱۸ سال دیگه!!!!

آبی دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ب.ظ http://blue.persianblog.ir

خب پاشو بیا سر بزن دیگه . آپم خب

اومدمممممممممممممممممممم. چرا میزنی خب؟

صدف دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:08 ب.ظ

سلام مریمی
مشهد موندگار شدی ؟؟؟؟ نکنه دخیل بستی ؟؟ دلمون برات یه ریزه شده منتظر خوندن ماجراهای مشهدتیم

سلام نفسمممممم.خوبییییییییییییییییییییییی؟

یک هفته شد دیگه.دخیل کدومه. زشته!

مشهد زیاد خوش نگذشت.

مدیرمرکز یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:12 ب.ظ

راستییییییییییییییییییی!
سوغاتی یادت نره!

سلاممم.چطوریییییییییییییییییی؟

سوغاتی برات از هموناییی اوردم که برا تولدم هدیه اوردی. یادت که نرفته عزیزم!!!

مدیرمرکز یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:11 ب.ظ http://timarestan.blogsky.com/

سلام
التمناس دعا!
سلام مارو هم به امام رضا برسون ...
ازش بپرس تونست کاری بکنه یا نه!
آخه فکر کنم میخواست از مشهد فرار کنه بره مثل خضر نبی ناشناس بمونه...!
(فکر کنم اگه ایشون زنده بود با خیلی از کارا مخالف بود...از جمله اون رفتار زوار ....(سیاسیش نکن! منظورم مثلا:هل دادن یه پیر مرد یا پیرزن تا حد مرگ...)
در مورد مکه: اگه این رو حمل بر موج سواری و حرفای کلیشه ای نذارین. حاجی احرام دگر بند ببین یار کجاست!!
من خونه پدر بزرگ ها و مادر بزرگهای خونه نشین شده رو از 100 تا حرم اونطوری بیشتر قبول دارم برای میزبانی فرشته ها

سلام.چطوریییییییییییییییییی؟

مجتاجیم به دعا عزیزش.

منم همین و گفتم. گفتم امام رضا حاجت این زنها رو بده. هی نریزن رو سرت... والا...

اون که بجای خود. ثواب داره ولی من دلم میخاد برم مکه

آبی جمعه 17 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:31 ب.ظ http://blue.persianblog.ir

خوش بگذره و سلامت باشی همیشه
لینکت کردم ضمنا
شادزی

سلام.خوبی؟

ممنونمممممممممممممممم.
مرسی.حتما میام اون طرفا

صدف جمعه 17 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:04 ب.ظ

سلامممممممممممم
چطوری؟؟ مسافرت خوش میگذره؟؟؟ دلم برات یه ذره شده پس کی برمیگردی؟؟ امتحانتو چطور دادی؟؟ایشاا... پاسی؟؟راستی سوغاتی من یادت نره

سلامممممممممممممم گلم.خوبی صدف جونم.(بوس)

جای شما خالی.قربون دلت برممممممم من. عزیزمی(دوباره بوس)
امروز اومدیم عزیزمممممم.

نمیدونم.هنوز نمرش نیومده. افتضاح دادم
بوس.بوس.بوسسسسسسسسسسسسسسسس

امید جمعه 17 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:45 ق.ظ http://garmak.blogsky.com/

انشاله قبول باشه
خدا کنه امتحانت هم خوب بشه تا ما یه سوغاتی خوب گیرمان بیاد

سلام. خوبیییییییییییییی؟
ممنون. هنوز ندیدمش. ایشالا خدا از زبونت بشنوه...

شاهین پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:06 ب.ظ http://ruzanehayeman.blogsky.com

ای قوم به حج رفته یا حتا نرفته کجایید؟

معبود همینجاست بیایید...من احتمالا اولین کسی‌ نیستم که رفتم مکه و اعتقادم و از دست دادم

سلام.خوبی؟

میدونم خدا همیشه با ماست. اما همیشه نمیشه تو قلبمون احساسش کنیم. من این حس کردن قلبی و که بهم ارامش میده میخام.

منظورتو نگرفتم؟ چرا؟؟؟ برای چی اعتقادتون و از دست دادید؟

آبی چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:20 ق.ظ http://blue.persianblog.ir

تولدت که دعوت نکردی
به جای آرزوی دیدن پاریس و ونیز و لاس وگاس هم که میخوای بری صحرای عرفاتو ببینی
چشم و دلم روشن با این دوس جونایی که دارم
راستی لینکت کردم با اجازه.میخوای بخواه نمیخوای بگو تا بکوبم توی کله ات

سلام ابی.خوبیییییییییییییییییییی؟

دیگه سن که از ۲۰ زد بالا تولد یکم غمناکانه!! میشه. گفتم دعوتتون کنم یه وقت دلتون میگیره. در ضمن من خودمم امتحان داشتم نرفتم تولدم!!!!!!

حالا ما ارزو کنسم کی ما رو میبره؟؟؟؟ هان؟؟
حداقل مکه یهکم به واقعیت نزدیکتر. من ترجیح میدم برم مکه تا این جاهایی که گفتی. اما خوب اگه کسی اصرار کرد اونجا هم میرم. روش و زمین نمیندازم

باشه. منم میلینکونمت.مرسیییی

سحر سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:17 ق.ظ

سلام
سفر خوش. امیدوارم هر چی زودتر به حاجتت برسی.
از ته دل از آقا بخواه. مطمئن باش زود جواب میگیری.
انشاا... مکه هم با شوهرت میری. تو قابلیتشو داری.
التماس دعا.

سلام سحر جونم.خوبی گلم؟
ممنون. ایشالا نصیب همه بشه.
واقعا؟!! امیذوارم میکنیا...................خداایا گوش بده

محتاجیم به دعا

صدف دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:21 ق.ظ

سلام دوست جون خوش به حالت منم فراموش نکن به خصوص درمورد گزینه اولی که خودت گفتی امیدوارم زیارت خانه خدا قسمت هردوی ما بشه. سلام منو به امام رضا برسون. درستم ایشاا.. پاسی.

سلام صرف جونمممممممم. خوبی گلم؟

چشم. حتما به یادت هستم. ایشالا. خدا از زبونت بشنوه گلممممممممممممممممممممممم

امیر دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:25 ق.ظ http://www.deltangiii.blogsky.com

سلام مریم جان
اول تولدت مبارک خیلی خیلی هم مبارک
ازاین بابت هم تشکر که اسم مارو تو کامنتت اوردی
مرسی خانومی
امیدوارم و ارزو میکنم قسمت خودت و تمام دوستای وبلاگیت بشه
بخدا من که تو این سن رفتم خیلی حال کردم چه صفای داره مدینه و مکه
ایشالا نصیب همه بشه

سلام امیر جان. خوبی شما؟

مرسییییییییییییییییییی. بازم مرسیییییییییییییییییییییییی

ایشالا...... نگو دیگه دلم اب شد...

مرتضی یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:43 ب.ظ http://i-morteza.persianblog.ir

سلام.پیشاپیش آرزوی می کنم سفر بهتون خوش بگذره.امیدوارم که امتحانتون رو هم خوب بدید و نمره عالی بگیرید.راستی برای سوغاتی هم زیاد خوتون رو به دردسر نیندازید.ما به همون 3 یا 4 کیلو زعفران قانع هستیم.

سلام جاپونییییییییی.خوبییییییییییییییییی؟

ممنونمممممممم. ایشالا. نمره عالی که..... همون ۱۴ خوبه. با این وضعیت خوندن من فکر نمیکنم عالی کسب بشه.

تو رو خدا. تعارف نکنی یه وقت. راحت باش . شما فقط سفارش کن چی میخاییییییییییییییییییییی کیه که بیاره؟!!
سه کیلو دعا بسه؟!! کارت راه میفته؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد