دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

تولدم مبارک!!!

سلام به همگی. خوبیننننننننننننن؟ 

از اونجایی که هیچکس نتونست حدس بزنه که امروز تولدمه به این نتیجه رسیدم که خودم بگم تولدمه!!!!!!!!!!!!!!!!

حالا دوباره تبریک بگین ذوققققققققققققققققققققققق کنم!!!! مرسی از محبت همتون.چون هوا گرم بود کیک و گذاشتم تو یخچال. تا کادوهامو باز کنم کیکم میارند!!

دری وری نوشت: ۲۲ سالم تموم شده رفتم تو ۱۸ سال

نظرات 9 + ارسال نظر
ehsan چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:53 ب.ظ http://ehsan12.blogsky.com

تولدت مبارک دوباره

مرسییییییییییییییییییییی عزیزمممممممممممممممممم

مدیر یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:13 ب.ظ


(رفتار جمعی از دوستان در واکنش به خلقت شما!!)

هین!!!!!!!!!!!!!!!۱۱
مستقیم توهین کردیا.مگه من چمه ایا؟

آبی شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:47 ب.ظ http://blue.persianblog.ir

واقعا تولدته؟ چرا زودتر نگفتی خب! ببین من دست خالی اومدم . رام میدین بیام تو نیناش ناش کنم براتون!؟

اوهوممممممممممممم.معلوم نیست؟!!

الان که گفتم خب. هین. چه حرفی؟ تشریف بیارین . خوشحال میشم. کادو که محض واقعیت بود ولی انگار کسی باورش نکرده!!!!

بیا بقرررررررررررررررررررررررررررر!!! ببینم.!!

دست دست......

منوچهر شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:57 ق.ظ

تولدت رو بهت تبریک میگم. امیدوارم همیشه شاد باشی . فکر میکنم این بهترین دعا باشه وبهترین کادو.
ببخشید دیر شد.

سلام. مممنون.لطف کردی.
شاد و سلامت. این بهترینه واسه همه.

خواهش میکنم. مهم اینه که بیادم بودیین.بازم ممنون

مرتضی شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:12 ق.ظ http://i-morteza.persianblog.ir

سلام.ما که اونقدر ذوقیدیم 2 بار تولدتوت رو تبریک گفتیم.پس شدید 33 ساله!

سلام جاپونی. خوبیییییییییییییییییییییییی؟
ماشالا اگه همه مثل شما میذوقیدن که من کلی انرجی! میگرفتم. منم ذوقققققققققققققققققققققققققققق

نه ۲۹ ساله. اشتباه نکن.

صدف جمعه 10 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 ب.ظ

سلام مرررررررررررررررررررررریم جون
تولدت مبارک
خواستم اولین نفری باشم که بهت تبریک میگه ولی مث اینکه دیر جنبیدم
کیک ما فراموش نشه سهم منو به کسی ندیا

سلام عزیزممممممممممممممممممممم.حالت خوبه؟
مرسیییییییییییییییییی گلم.
اشکال نداره. مهم اینه که بیادم بودی. همین برام ارزش د اره دوست جونم

سهم شما محفوظ عزیزممممممممممممممم.سفارشی گذاشتم کنار

Farzad جمعه 10 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ب.ظ

من عاشقتم اینو انکار نکن مثل فیلمی که هیچ وقت اکران نشد..............................
تو فکر میکردی بدون من دلشوره از دنیای ما میره .... تو اینجا یکی همدرد من میشه اونجا یکی دستاتو میگیره ............
.
.
.
دیوونه خودتی
چیه دوس دارم اینجا بخونم
تولد مبارک

قشنگ بود. من میخاستم منکراتی نشه که شد.

حالا قرررررررررررررررررررررررررررررررررررر.قرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر.بیا وسط.

دست دست. شله.......................

کفتر کاکل به سر..............!!!!!!!

بخون.مرسی چقدر انر جی!! داری

Farzad جمعه 10 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:13 ب.ظ

آخ تولده تولده ، تولده عشقی ، در نظر دارم بگیرم واست یه پالتو زرشکی ..... آره

سلام.مرسییییییییییییییییییییییی.

کی بیام کادوهامو باز کنم؟ دلم اب شد

amir جمعه 10 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ب.ظ http://www.nefle.ir

salam weblog khoobi dari age ba tabadole link moafeghi mano ba esme "goroohe nefle" link kon va be man khabar bede ta belinkamet be omid linkoondan bye

منظورت اینه که تولدم مبارک!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد