دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

قندون و کی شکست؟!!!

چند روز پیش خواهرم الهه و اورد پیش من و خودش میخاست بره بیرون. یه چایی برا الهه ریختم. تا اومدم قندون و از تو کابینت بردارم یهو حواسم رفت به الهه و قندون خورد به لبه کابینت و شکست. 

الهه: وایییییییییییییییییی خاله مریم خودش شکست!!!!!!!!! 

گفتم اره خاله خودش شکست. بس نچ نچ کرد عوض اینکه ناراحت بشم کلی خندیدم . تو دنیای بچه ها شکستن قندون چه اتفاق مهمی......... 

خلاصه مامانم که اومد و خورده های قندون و دید از من پرسید کی شکست؟منم رفتم تو کوچه علی اینا!!!! و جواب درست حسابی ندادم. 

مامانم از الهه پرسید:قندون چی شد؟ الهه هم گفت خودش شکست!!! پرسید تو شکستی یا خاله مریم؟ گفت بچه همسایه شکست.برو دعواش کن!!با این جوابایی که الهه داد مامانم از پرسیدن سوال سوم منصرف شد. 

قربونت برم جیگیلییییییییییییییییییییییییییییی که اینقدر حافظ منافع خاله مریمتی. 

نتیجه گیری: 

آموزش های صحیح باید از زمان بچگی اغاز بشه!

نظرات 8 + ارسال نظر
مدیرمرکز شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:58 ب.ظ http://timarestan.blogsky.com/

ای خاله ی نامرد!

هینننننننننننننننننن.با منی؟ اخه چرا؟
من که نگفتم اون شکسته

مرتضی دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:34 ق.ظ http://i-morteza.persianblog.ir

سلام.با یک نظرسنجی به روز هستم.خوشحال می شم در نظرسنجی شرکت کنید.
راستی لینک رو دیدم.به خاطر شما هم که شده باید پاسپورتم رو به شما نشون بدم.بابا ولا بلا ما رفته بودیم چیِِِِِِِِِِِِِِییییییییییییین!

خودت!!!!!!!!!!!!!!!!

چینی بد. باشه سر فرصت حتما میام.

مرتضی یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:57 ب.ظ http://i-morteza.persianblog.ir

خدا کنه فقط از خاله اش الگو برداری نکنه. سلام.خوبید؟امیدوارم که همیشه خوب باشید.دنیای بچه ها همیشه زیباست و دوست داشتنی.ایشالا همه بچه های دنیا همشون زنده باشن و شاد.

سلام جاپونی.خوبییییییییییییییییییییییییی؟

مگه خالش چشه؟ هان؟

اره. خوش به حالشون.مرسیییییییییییییییییی

راستی تو لینکام و یه نگاه بنداز

سارا یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:24 ب.ظ http://saaara.blogfa.com/

سلام . من تازه وبلاگ زدم دوس داشتی بیا

سلام.
باشه سر فرصت بهتون سر میزنم

رویای خاکستری یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:12 ق.ظ

سلام عزیزم. خوبی؟

عالی بود. پس چکاره ای تو؟! آموزش بده بچه رو دیگه

پیش ما هم بیا

سلام وحید جان. خوبم. شما چطورییییییییییییی؟

مرسیییییییییییییی. من خالشم دیگه.

خودم اموزشش دادم که حافظ منافع من شده. فداش بشممممممممممممممممممممممممم

سحر شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:17 ب.ظ


علی کیه؟!!
قندون چی شد؟
چرا قندون چی شد؟

دوست پسرمه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خودش شکست دیگه!!!!!!!!!!!!!
تو خوبیییییییییییییییییی؟

احسان جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:36 ب.ظ http://ehsan12.blogsky.com


چه با مزه
عجب خواهر زاده زبلی داری

سلام. چطورییییییییییییییییییییییییی؟

جیگرشو گاز گاز. قربونش برم هیچیش به خالش نرفته!!!!!!!!!

کلافه پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:38 ب.ظ http://kalafam.blogfa.com

bayad deghat koni ke ehtemale gom shodan to kocheye ali ina !! kheli ziyade.

mesle hamishe ziba va malmoss minvise

سلام کلافه جان. خوبیییییییییییییییییییییییی؟
شما نگران من نباش من زیاد از کوچه علی اینا میرم و میام. راه و خوب بلدم گم نمیشم

مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد