دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

خاطرات سفر(۲)

سلام به همگی. حالتون خوبه؟ 

این روزا روزای خوبیه برام. کلی خبرای خوب خوب شنیدم. ولی وقتی فکر میکنم که یکماه دیگه فرصت دارم با ۸ تا کتاب نخونده یکم ناراحت میشم. توجه کنید فقط یکم!!! 

و اما خاطرات سفر: 

 شبی که توی دزفول بودیم رفتیم شهر بازی. ساعت چند؟۱۲ شب. اینقدر شلوغ بود. ملت خاب نداشتند. به هر وسیله ای که نگاه میکردیم جرات نمیکردیم سوار شیم. خیلی وحشتناک بود. وقتی تصور میکردم که قرار بشینم توی یه همچین دستگاه مخوفی مو به تنم سیخ میشد. 

 

 از همون دم در ورودی داییم گیر داده بود. این؟ نه. اون؟ نه. جلوتر. این تر؟ نه تر!!!! 

رسیدیم به این فیلای عروسکی که بالا پایین میره. گفتم همین!!!! (به نظر خیلی اروم و بی ازار میومد).  

رسیدیم به دستگاه سالتو. اینقدر بد بود که من بجای اونا فشارم افتاد. والا!!! 

خلاصه به هر ریاضتی بود داییم منو راضی کرد من برم تو کشتی بشینم. اولش خوب بود ترس نداشت. اما وسط راه وحشتناک بود. من به دلیل سبکی وزن تا اوج پرت شدن پیش میرفتم و بقیه متعجبانه نگاه من میکردن!!! 

خدایی هیچ وقت تو زندگیم با پای خودم نرفته بودم تو ببل مرگ. وقتی تموم شد دستام یخخخخ کرده بود.اینقدر جیغیده بودم گلوم خشک شد. 

نتیجه گیری غیر اخلاقی: 

هیچ وقت به حرف داایی هاتون گوش ندید!!! 

 بی ربط نوشت: راستی میخام دوباره گوشی بخرم. یه گوشی خوب سراغ دارین با قیمت مناسب. ترجیحا نوکیا باشه.

نظرات 5 + ارسال نظر
مرتضی شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:51 ب.ظ http://i-morteza.persianblog.ir

سلام.خوبی شما!!!!!با امتحانها چی می کنید.فکر کنم تنها چیزی که توی این دنیا می تونه از پس شما بر بیاد فقط همین امتحانها هستن.
راستی یه بار دیگه به من بگید جاپونی اگه یه بار دیگه بگید می شه تا الان 25 بار!!!!

سلامممممممممممممممممممممم. چطوریییییییییییییی؟
بهتر بگی اکتحانا با من چه میکنند؟

جونمممممممممممممممممممممممممممم!!!!!!!

جاپونیییییییییییییییییییییییییییییییییییی.
خوشت اومده نه؟ میدونستمممممممممممممممممممممم

Ehsan سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ب.ظ http://ehsan12.blogsky.com


اونا که خوبه
یه بار برو پارک ارم تهران یا شهر بازی تهران ببین چقدر وسیله هاش مخوفه

سلام. خوبی؟

پارک ارم تهران و تعریفش و زیاد شنیدم. باشه. یه بار که داییم نباشه با سایر وابستگان میایم نگاه کنیم!!!!!!!!!

[ بدون نام ] شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:57 ب.ظ

وای عزیزم پارک بعثت دزفول آره اونجا پاتوق ما بود یه زمانی
دلم تنگید براش

سلام. خوبی؟

والا اسمشو نمیدونم. همون که پشت اداره راه و ترابری دزفول.

دلت تنگید براش؟!! منظورت شخوص خاصی یا مکان خاصی؟!!!!

مدیرمرکز شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:23 ب.ظ http://timarestan.blogsky.com/

خوب بازم خوبه...
همیشه وجود موردای بدتر امیوار کنندن.مثلا:
آدم بمیره بهتر از اینه که خودشو خیس کنه!
یا ...
در ادامه باید بگم بنده در کنار مدیر مرکز بودن دایی هم هستم! ( و البته یه سری چیزای دیگه)

برای اعاده حیسیط از طرف همه دایی ها باید بگم فضا رو سیاسی نکنین!ملت رو اغفال نکنین! مگه خاله و دایی چقدر فرق دارن؟! خوبه منم بگم:
هیچ وقت به حرف خاله هاتون گوش ندید!!!

سلام. چطوری؟ تو باز اومدی گرد و خاک راه انداختی؟! حقته ۶ ماه + خدمت بخولی(خدا نکنه) گناه داری. جوونی. ارزو داری؟!

چقدر فکر کردی خدایی؟

فرقش اینه که دایی خشن!! ولی خاله مهربون.

چار وبی اختیاری!!!!! دلم میخاد فقط سیاسی بنویسم. حرفی؟

نه دیگه. بد اموزی ترویج نکن. بگو به حرف خاله ها بگوشین ولی به حرف دایی ها نگوشین. اینجوری بهتره

مرسی از حضور همیشگی ات...

بهارین شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:14 ب.ظ http://baharin.blogsky.com

سلام
راست می گی شاید کم کاری از خودم بوده
منم یه بار که رفتم شهر بازی تا سر حد مرگ ترسیدم...سوار این وسیله های بازی...
من بازم آپیدم!!

سلام بهارینم. خوبی عزیزم؟

خیلی بده. مرگ حقه ولی نه دیگه اینجوری!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد