دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

رسم زمونه..!!!

سلام به همگی. خوبین؟ 

 هر چی صبر  کردم یه اتفاقی بیفته که بیام براتون تعریف کنم هیچ اتفاقی نیفتاد.بس حوصلم سر رفته بود زنگیدم به خواهرم یه نی نی هه ای گفت سلام منم ذوقی شدم و گفتم سلام قربونت برم. خوبی خاله؟ اونم گفت اره و شروع کرد به حرف زدن. من تنها چیزی که از بین حرفاش فهمیدم این بود که رفتم مهد کودک. 

بعد دیدم جیغش در اومد و دوباره یه نی نی هه دیگه گفت سلام!!!! و بعد از اینکه اونم گفت که رفتم مهد کودک. نوبت به نینی سوم رسید!!!!!!!!!!!!!! 

وااااااااااااااااااا. والا تا جایی که من در جریان بودم خواهرم تا دیشب یکی بیشتر نداشت. پس اون دو تای دیگه کی اند؟!!!!!!!!!!!! 

 اونا دو قلوهای بچه خواهر شوهر خواهرم بودند. خلاصه اخرشم با جیغ و کتک کاری و گریه گوشی و محکم گذاشتند.

یکی نیست بگه اخه خواهر جونم این جیگیلت کم بود اون دوتا (ج ا ن و ر) رو هم اوردی. تازه اینا با هم دشمن خونی اند. دو قلو ها سر الهه دعواشون.خدا شانس بده . ما تا به این سن رسیدیم کسی ؟؟؟ چه برسه به دعواو...... عجب رسمی. رسم زمونه!!!!!!!!!!!!! 

راستی من امروز توسط بعضی اشرار (برو بچز فامیل)بیگانه اغفال شدم میخایم بریم سینما.....

نظرات 4 + ارسال نظر
مدیر جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:57 ب.ظ http://timarestan.blogsky.com/

حالا فیلمش چی بود؟!

تبلیغ میشه نمیگم!!!!!!!!!!!۱

Ehsan چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:12 ب.ظ http://ehsan12.blogsky.com

سینما خوش بگذره

مرسی. خوش گذشت. جات.....

سحر چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:31 ق.ظ

سلام
می بینم که می بینمت گلی.
حالت چه خوبه؟ منم چطورم!
حرفی واسه گفتن ندارم. یعنی حس اینکه بخوام بهت گیر بدم و اذیتت کنم ندارم.
فقط اومدم که بدونی میام و به یادتم.
موفقیت من آرزوی شماست. میدونم.
بای تا های...

سلام خبیث پلیدم. خوبی؟

چقدر معلومه حالت خوبه؟!

بازم جای شکرش باقی حسش و نداری اگه حسش و داشتی چیکار میکردی؟. گیر نده اینقدر. زندگی سخته. تو ادم باش عزیزم

مرسیییییییییییی(کیلو کیلو خجالت)(الکی)

اون که شک در شک.!!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:07 ب.ظ http://onee.blogsky.com

اشتباهاً یه پست 4 بار ارسال شده تو وبلاگت،

سلام! من خوبم!
به نظر من اینا همه به خاطر تغذیه غلط هست که بچه ها اینجوری میشن :))

سلام. خوبی؟

اره دیدم. یه اشکال تو سیستم بود بعد که ارسال شد دیدم ۴ دفعه ارسل شد.ممنون.

تغذیه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد