دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

خونه مادربزرگه...........!!!

دمای خونه ما کلا چند درجه از بیرون سردتره. با یه بخاری هم گرم نمیشه.دو تا بخاری هم که....

یه روز خواهرم اومده بود خونه ما قندیل بست. بیچاره الهه میگفت:پاهام یخ کرده.بچه طفلی با شال و کلاه و کاپشن و جوراب تو خونه راه میرفت. 

 

یه پتو پیچیده بود دورش و تلویزیون نگاه میکرد.فقط دو تا چشم(دگمه)از پتو بیرون بود.

خواهرم گفت:چقدر خونتون سرد. شما چطوری زندگی میکنید؟ گفتم تو اصلا میدونی ما واسه چی سرما نمیخوریم؟ چون دمای خونمون با دمای بیرون یکیه.گرم و سرد نمیشیم!!!! 

امروز خیلی خوشحالم چونکه زیرا چراش تو دلیلشه......................

نظرات 12 + ارسال نظر
مدیرمرکز یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:58 ب.ظ

واااای!
امان از این اصفهانیا!!!!!!

نه بخدا شوخی کردم. تشریف بیارین قدمتون روی چشم.

اتفاقا من خیلی مهمون نوازم ولی میمین و بابامو نمیدونم(کاملا غیر مستقیم)

مدیر مرکز یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:20 ب.ظ http://timarestan.blogsky.com/

تا باشه از این دلیلا....!
یادم باشه تابستون بیام خونتون

حالا من یه چیزی گفتم تو چرا باور میکنی؟

ما اصلا خونه نداریم تو چادر زندگی میکنیم!!!!!!!!!!!!!!!!

رویای خاکستری پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:21 ب.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

bebor sedato

هیننننننننننننننننننننننننننن.بی ادب

مرتضی چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:54 ب.ظ http://i-morteza.persianblog.ir

سلام.معلومه حسابی دارید رعایت می کنید ها البته الگوی مصرف رو می گم.

سلام. خوبییییییییییییییییییییی؟

نه بابا. سه تا بخاری داریم اما خونمون گرم بشو نیست که نیست.

نازنین پسر یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:10 ق.ظ


سلام گرامی

اون از نظر تون توی وبلاگم اینم از اینجا

(( گرفتارم زن نون میخاد!!!!!!!!!!!!!!!!۱))

من که نمی فهمم شما چی می گید

شفاف سازی بفرمائید لطفا

کلا موفق باشید

سلام گرامی. چطوری؟

دعوا بود الان؟

یعنی من که میرم سر کار. شب عید دیگه خرج و مخارج بالاست.

مرسی. فحش بود الان؟!!!!!!!!!!!!

سحر یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:56 ق.ظ

سلام
چی چراش تو دلیلشه ؟ آیا؟!

سلام. خوبیییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟

دلیل خوشحالیم دیگه. این از همون حرفایی که خودم نمیفهمم ولی تو.....................

یادش بخیر

توت فرنگی جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:34 ب.ظ http://www.tf.blogsky.com

سلام خانومی
خوبی؟
قالبت جون میده واسه وبلاگ من
پیشم بیا اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن

سلام عزیزم. خوبیییییییییییییییی؟
قابل نداره گلم.

من موافقمممممممممممم

منا جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:18 ب.ظ http://faryadibisedaa.blogfa.com

خوشحالم که خوشحالی مریم جون

راستی منا رو اینطوری مینویسناااا
تو لینکاتو میگم

سلام عزیزم. مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

واقعا؟!!!!!!!!!!!!!!!. من دوست دارم اینجوری بنویسم. متفاوت باشم.

Ehsan پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:44 ب.ظ http://ehsan12.blogsky.com

سلام. خوبی؟
آره راست میگی. هر چی اختلاف دمای داخل و بیرون کمتر باشه آدم کمتر مریض میشه. ولی نه دیگه اینجوری که آدم بلرزه

سلام.ممنون. شما خوبییییییییییییییییییییییییییییییییی؟

کار از محکم کاری محکمتر میشه!!!!!!!!!!!!!!!

شما بهتری سرما خورده بودی؟

رویای خاکستری چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:38 ق.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

salam khoobi maryam jan
che khabar
sarma kheyli behtare az garma

سلام. خوبیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟

مرسی. شما خوبی؟ سلامتی. شما چه خبر ایا؟

هر چیزی در حد متعادل خوبه. نه افراط نه تفریط.

نازنین پسر سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:03 ب.ظ

سلام گرامی

متن خیلی جالبی بود

هنوز منتظرتون هستم . چرا نیومدید به وبلاگم ؟

در پناه حق ... خوب و موفق باشید

سلام گرامیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی.
خوبییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟

واقعا؟مرسی شما لطف دارین به من کوزت!

میام چه کنم برادر. گرفتارم زن نون میخاد!!!!!!!!!!!!!!!!۱

سانی سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:27 ب.ظ http://koochehgard.blogsky.com

خوبه
بنویس
خاطره میشه
یه روز برمیگردی و میبینی کلی خاطره داری از روزای تلخ و شیریریـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
بنویس

سلام.ممنون.

وبلاگ من در حقیقت دفترچه خاطراتمه.مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد