دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

من و خوردن؟!!!!

چند شب پیش دایی هام و مامان بزرگم شام دعوت بودن خونه ما. اون شب همه تناردیه شدن و زورشون به من کوزت رسید. شاید اون شب به اندازه تمام عمرم اسمم و شنیدم!!!! 

باز خدا خیرش بده خالم یه چایی با سه تا خرما برام اورد گفت بخور جون بگیری نمیری(چقدر مهربون).با خالم نشستیم رو زمین تو اشپزخونه که جیگیل اومد دستش و گذاشت رو زانوی من.  

 

گفتم خاله چایی میخولی؟ گفت:آره.یه خرما گذاشت دهنش و با چایی بهش دادم.یکی دیگه از خرماها رو برداشتم خیر سرم بخولم. خالم اومد جابه جا شه پاش خورد به دستم افتاد زمین. 

 

تا اومدم خرمای سوم و بردارم دیدم الهه گذاشت تو دهنش. بقیه چایی رو هم بهش دادم تا خیال خودم و خودش راحت شه. 

این از چایی خوردن من و اما سر سفره شام: 

همه نشسته بودن منم به زور یه جایی واسه خودم پیدا کردم(محبوبیت عام)!!. 2 تا قاشق خوردم که مامان گفت:مریم یه کاسه ماست بیار.در ادامه 2 قاشق بعدی تلفن زنگ خورد و از اونجایی که من نزدیکترین فرد اشنا به تکنولوژی بودم پاسخگو شدم.  

2 قاشق دیگه که خوردم دختر دایی گرام با دوغ کارشون حل نمیشد از بنده طلب آب کردن.  

 

و در ادامه 2 قاشق بعدی الهه جان لطف کردن و منو محرم خودشون دونستن(خاله مریم جیش دارم). اوج تفکر + اینه که:الهه جان اونقدر علاقه شدید قلبی به خاله مریمش داره که دوست داره در تمام لحظات در کنارش باشم!!!  

نتیجه گیری:  

خوردن به من نیومده.

از غذا  خوردن که هیچی کلا از زندگی سیر شدم

اشاره به نقش پر رنگ من در زندگی داره

نظرات 19 + ارسال نظر
مدیرمرکز یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:32 ب.ظ http://timarestan.blogsky.com/

اومدم وبلاگتون مهمونی !
امان از این جیگیلیها!
پستها مثل همیشه 20 که ...نه 18 هستن!
(شنیدم به (نازنین پسر) گفته بودی خودت 15 رو دوست داری!!)
پساین چایی چی شد؟!!؟

]خوش اومدی. منم اینقدر ذوقققق کردم یهو یه عالمه نظر دیدم

خندش مال شماست. بدبختیاش مال ما.والا. وای شما کاری که میکنید بخند روحیه ات تضعیف نشه

الان کامل نگرفتم منظورت از مقصودت چی بود ایا؟!

چشم میگم بیارن براتون.جاتون بد نباشه

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:29 ب.ظ

شما مریم گولیا هستید؟ وایییی

ترگل گولیا کجا هستند؟

سلام. خوبی؟

گولیا چیه؟ کیه؟ خوردنی؟پوشیدنی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

یه لطفی کن به فارسی خیلی روان صحبت کن. منم بفهمم.اوکی؟

من سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:23 ب.ظ http://mitoonam.blogsky.com

سلام اخی بازم اون چشم دکمه ای مواظبش باشین سرما نخوره

سلام عزیزممممممممممممممممممممممم.

منم هستما. نقش اصلی کوزت من بودم

[ بدون نام ] شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:42 ق.ظ

از طرف من چند تا شکلک انتخاب کن
طوری باشن که نشون بدن از دستت عصبانی ام!
ممنو

سلام خاهر شایدم برادر!!!

ببخشید شما ایا؟

سحر سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:28 ق.ظ

سلام عزیز دل
به خدا مطمئنم که تو بالاخره یه روز میمیری.
این خط و اینم نشون.( - . )

سلام عزیزششششششششششششششششش. چطوری؟
از این ورا؟!!!!!!!!!!!!۱

مرسی مهربونم. فقط یه سوال: این خط و نشون استاندارد ملی هم داره؟

بوف بینا دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:51 ق.ظ http://www.bufebina.blogfa.com

یه شب که هزار شب نمیشه دختر
من خودم کلی شب مثل همین شبی که ازش حرف زدی داشتم
دل خود ادم میسوزه ولی زود یادت میره
خوشی بقیه خوشی خودت باشه
اینو فراموش نکن

.timmy یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:02 ق.ظ http://makhmali.blogsky.com

سلام. تو به چه امیدی زنده ای؟ شوخی بود به دل نگیری یه موقع. بامزه بود همشیره! راستی چند روزه دارم سعی میکنم وارد وبلاگت بشم نمیشد متاسفانه...
به هر حال به روزم و قراره به روز تر بشم. خوشحال میشم سر بزنی

سلام. خوبی؟

من؟!!! نمیدونم. به امید به امید زنده ام!!!!!!

نه بابا. راحت باش.چرا؟

وقت کنم حتما میام خونتون

ساکلین شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 ب.ظ http://sakliniii.blogfa.com

خیلی نمک مینویسی عزیزم

مرسی گلمممممممممممممممممممممم. نظر لطفته

مرتضی جمعه 29 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:52 ب.ظ http://i-morteza.persianblog.ir

سلام.ایشاا... توی مهمونی های بعدی تلافی بکنی.

سلام. خوبی؟
بله بعنوان مثال دیشب دوباره جبران شدم من!!!!!!!!!!!!!

نازنین پسر پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:16 ب.ظ

سلام گرامی

اگه فرزند آخرید خیلی این امر روتینه ... منم با اینکه پسرم ولی همه این بلاها سرم می یاد ...

راستش یه چند روزی مشهد بودم و امتحانا هم به خوبی به پایان رسید اما نمره فیزیک ۲ کاری کرد که معدلم بره زیر ۱۷

فیزیک ۲ اونهمه زحمتم رو حروم کرد

ان شا الله تا چند روز آینده آپ می کنم

در پناه حق .. خوب و شاد باشید

سلام گرامییییی. چطوری شما؟ خوبی؟ خوش میگذره؟

اگه که نع. حتما اخریم. بله همه هم سر درد و دلشون باز شد. اخی پسر فداکار که میگن شمایید؟!!!

به سلامتی. نگفته بودی جلب

اینقدر بدم میاد از پسر درس خونا.

مگه معدل از ۱۵ هم بالاتر میره؟

منا دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:32 ب.ظ http://faryadibisedaa.blogfa.com

واای مریم منم دقیقا وضعیتم تو خونه همین طوریه

خواهرم اینا میان و هی مناااا چاییی

منا تلفن

منااادر میزنن

حتی کنترل تلوزیون رو هم بعضی وقتا به من میگن بشون بدم

فکر کن!!

سلام عزیزم. خوبی؟

میدرکمت شدید. غصه نخور عزیزم. خداوند ما مظلوم واقع شدگان را دوست میدارد. اجرمون با امام زمان.

احسان یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:51 ق.ظ http://ehsan12.blogsky.com

سلام. خوبی؟
این بلا توی مهمونی ها سر من هم میاد.
اولا همیشه چیدن سفره کار منه. از سفره 1 متریش گرفته تا 10 متریش. تزئین و چیدن سفره با منه

بعد از غذا هم که باید تند تند ظرفا رو جمع کنیم. البته تو این موردش مهمون ها هم کمی کمک می کنن.

نوبت سفره پاک کردن هم که می رسه ظاهرا کسی جز من صلاحیت این کار رو نداره

نه فقط توی مهمونی هایی که توی خونه خودمونه. بلکه مهمونی هم که میریم سفره پاک کردنش به من میفته

معمولا توی مهمونی ها انقدر جنب و جوش دارم که سر ناهار یا شام از بس که گرمم میشه نمی تونم غذا بخورم.
مهمونیه دیگه! مهمون حبیب خداست

سلام.ممنون. شما خوبی؟
اخیییییییییییییی. خوب خدا رو شکر تنها نیستم. تو خانواده ما فقط سفره پاک کردن کار اقایونه تازه اونم اگه حالش داشته باشند

به قسمت اعتقاد داری؟

بازم اخییییییییییییییییییییییییییی

هان؟!!!!

حمید رضا یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:58 ق.ظ http://coffedel.blogsky.com

خیلی جالب بود مخصوصا الهه الهه چه نازه


عکسشو می ذاشتی خوب

مرسیییییییییییییییییییییییی. جیگرشو گاز گاز. عزیزمه
عکسش تو پستای مربوط به الهه هست. دوست داشتی میتونی ببینی

امین شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ب.ظ

چرا اینقدر بدبینی؟ و فکر کردی که نخوندم ؟!!!!!!
همون اول خودم
ولی کلمه ورزشکار ایهام داشت خانوم :))

من؟!!!!!!!!!!!!۱ من معذرت میخام خوبه عزیزش؟!!
مرسی ممنون از اظهار لطفت گلم.
اون یکی منظورت چی بود آیا؟

صدف شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:28 ب.ظ http://sadaf-2668.blogsky.com

سلام خانمی مگه بده خودتو خوب و کاری نشون دادی؟؟؟؟؟ نکنه داییت پسر مسر داره که مجلسو دست گرفتی؟؟ برعکس من که دست به سیاه و سفید نمیزنم.

سلام عزیزم. خوبیییییییییییییییییییییییی؟
بد که نع. اما هر چیزی در حد متوسط نه افراط نه تفریط نه مظلوم کشی

نه بابا. پسر دایی دارم اما از من کوچکتره. خوب کاری نمیکنی خودتو واسه اینده اماده کن عزیزم

آرمان شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:40 ب.ظ http://www.fun-center.blogsky.com/

ای وای ببخشید ، اسپمر ها هم اسپمر های قدیم
ولی شما هم کم مونده بود ، بیایید بزنید تو گوشم دیگه
نوشته بودم :
از وبتون دیدن کردم.وبلاگ خوبی بود . اگه میشه منو با نام «مرکز سرگرمی» لینک کنید و بعد بگید که با چه اسمی لینکتون کنم

ای وای خاهش میکنم.

نه بابا. مدلم خشنه!!!!! نه این چه حرفیه. شما سرورین!!!!!

مرسی گلم. ممنون

Tabriz-Arad شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:32 ب.ظ http://www.tabriz-arad.com

دپارتــمان کودکـــ و نوجوان مجتمع فنی دیبامهر تبــــریز با همکاری رباتیک آراد تبریز برگزار میکند
آموزش دوره های رباتیک مخصوص کودکان و نوجوانان...
با بسته های آموزشی مخصوص هر ترم ... با کمترین هزینه - برگزاری مسابقه در پایان هر ترم (10جلسه) اعطای گواهینامه مجتمع فنی مهندسی صـــها - رباتیک آراد
جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مراجعه نمایید .

دوست عزیز با لینک کردن وب سایـــت ما از جوایز و امتیازات ما بهره مند شو . راستی وبلاگ زیبایی هم داری .
صنـــــایع هدفـــمند آراد

برو بابا حال داری

امین شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:26 ب.ظ http://shabayjavani.blogsky.com

جالب بود و خنده دار
حالا این همه که بفکر خوردنی نکنه هیکلتم ورزشکاری افتاده ؟ها؟:))

سلام. خوبییییییییی؟
خدایی خوندی یا از عنوانش نتیجه گرفتی؟

نه بابا.اگه درست بخونیش میفمی چه خبره

ÂÑãÇä شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:24 ب.ظ http://www.fun-center.blogsky.com/

ÓáÇã ÏæÓÊ ÚÒíÒ. ÇÒ æÈáÇÊ ÏíÏä ˜ÑÏã ¡ ǐå ãíÔå ãäæ ÈÇ äÇã «ãÑ˜Ò ÓѐÑãí» áíä˜ ˜ä . ÓÓ Èå æÈáǐã ÈíÇ æ Ȑæ ÈÇ å ÇÓãí áíä˜Ê ˜äã .ÈÏÑæÏ

مرسی گلم. کامل متوجه شدم

اصلا همون که تو میگی .خوبه/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد