دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

فایل سیاه...

سلام.چتولین؟(ت صمیمیت!!).امتحانا تموم شد به سلامتی؟ نگران نباشید ایشالا که میتمومه و همگی میپاسیم. 

 من که از وقتی آزادم کردن! اینقدر بیکارم.  نه درس بهم میسازه نه بیکاری.  

حالا اگه پسر بودیم ماشین و برمیداشتیم با برو بچ دنبال انواع تفریحات سالم و نا سالم!!!  

اما حالا فقط کارای خونه و آشپزی. آخه من چقدر خودمو برا آینده اماده کنم؟  

 

و اما باز هم منو جیگیل...... 

چند روزپیش از فرط بیکاری داشتم تو کامی ول میگشتم. یعنی یه ویروس پیدا کرده بودم دنبالش میکردمYatta اونم هی فرار میکرد!!! یه دفعه جیگیل  اومد تو اتاقم و بعد از گفت:خاله مریم فایل سیاه کجاست؟ !!!!!!!!!!!!!!!!بده میخام ببرمش.  

 

نتیجه گیری سیاه:

نخود سیاه از مد رفت فایل سیاه مد شده!!!      

نظرات 11 + ارسال نظر
مدیر مرکز یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:46 ب.ظ

اوضاع واسه پسرا چندان توفیری با دخترا نداره...
تفریح ناسالم؟!!!
با اون شکلکی که گذاشتی کنارش فک کنم منظورت زنگ در خونه ها رو زدن و فرار کردنه!
مراقب باشین جیگیل انتقام نگیره!

بلهههههه. منظورم دقیقا همین بود

واسه چی انتقام؟

tannaz jun چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:15 ق.ظ

سلام خوبی؟ بابا تو دیگه کی هستی دسه شیطونو بستی

سلام عزیزم. خوبییییییییییییییییی؟

تا جایی که من میدونم من مریم هستم

کلافه دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:31 ب.ظ http://kalafam.blogfa.com/

تا امروز که 5 روزه نیومدی اپ کنی . دیگه اینهمه هم لازم نیست خودتو برای اینده اماده کنی. بابا تو اینده که نمیخوای مستخدم بشی!

سلام. چطوری؟

. ببخش حسابی درگیرم دیگه. این هفته برنامه هام کاملا فشردست. چون از هفته دیگه میرم شرکت کبریت بفروشم

مرتضی دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:33 ق.ظ http://omid-e-naomid.blogsky.com/

سلام
منم الآن از بیکاری دارم میرم خواستگاری

سلام مرتضی چطوری؟

ایوللل تفریح از این سالم تر؟!!!!!!!!!!!!!

امیر جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:36 ب.ظ

سلام
حالت خوبه دوست تمیمی

سلام. مرسیییییییییییییییییییی

شما بهتری انگار!!!!

شما کدوم امیری؟ امیر حسرت با تو بودن دلتنگی!!!

نازنین پسر چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:55 ب.ظ

سلام گرامی

راستش امتحانامون هنوز تموم نشده

راستی فیزیک افتادم

خیلی بد شد ... دیگه شاگرد اول نمی شم

در پناه حق ... خوب و موفق باشید

سلام گرامی. خوبی شما؟

چرا؟ حتما دیر شروع شده

هیننننننننننننننننن

مگه شاگرد اولی شما؟؟!!!!!!!!!!!! رفیق ناباب نشیا

مرسی. شما هم همینطور. بقیه درساتون پاس.

مرتضی چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:34 ب.ظ http://i-morteza.persianblog.ir

سلام.امیدوارم که خدا شما رو برای جیگیل و جیگیل رو برای شما نگه داره.

سلان. مرسیییییییییییییییییی

فقط جیگیل بچه من نیستامن هنوز مجردم. جیگیل بچه خواهرمه. خدا واسه خانوادش حفظش کنه....

بوف بینا چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:58 ب.ظ http://bufebina.blogfa.com

پاشو بیا کمک من
پا شو
فردا ساعت 11 امتحان دارم اونوقت از صبح هر چی کار کردم باز وقت کم اوردم
تازه مجبورم ساعت 12.5 هم ناهار نخورده بپرم سرکار
خدا رو خوش میاد که یه نفر مثل تو از الافی سر درد بگیره و یکی مثل من اینجوری بشه؟
نه خوش میاد؟
پاشو بیا دیگه
باهات نقدی حساب میکنم مریم
به خدا
!
کافیه عاشق شکلات باشی و از قیمتاش سر در بیاری
همین

سلام. اومدممممممممممممم. چی شده؟ حالا کجا بیام؟

باید پیشنهاد بدیم به خدا این شب امتحانا رو مدت زمانش و بیشتر کنه!!!

آخیییییییییی نمیشه یه کم نهار بخوری بعد بری؟ گناه دالی اخه....

خوب بابا من که حرفی ندارم. من حاضرم به جات نهار بخورم و بخابم. دیگه مهربونی بیشتر از این؟!!!!!!!!!!

آخجونننننننننننننننننننننننننننننن . باشه قبول میام. فقط کرایه رفت و اومدم با شما. کدوم شهر بیام حالا؟

در ضمن من شکولو خیلی دست دالم ببین دندونامو همشون خلابه خلابه......

حتما میام ادرس بده. فقط اگه مغازتون خالی از جنس شد من ضمانت نمیکنم.....

پ.ت چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:20 ب.ظ http://www.zehneman.blogfa.com

زندگی زیباست.....

مرسییییییییییییییییییییی

اونوقت ربطش به متن بالا چیه ایا؟

احسان چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:52 ب.ظ http://ehsan12.blogsky.com

سلام. چطوری؟
منم تقریبا میشه گفت از دیروز دیگه بیکارم. دیروز تحویل پروژمون بود. ولی من بیکاریم رو همش مشغول فیلم و سریال دیدن و اینترنت گردی هستم. حوصلم سر نمیره

سلام.شما چتورییییییییییییییییی؟

به سلامتی و دل خوش ایشالا

اخه تلویزیون که هیچی توش نیست چی میبینی شما؟!!!!

خوش به حالت من که حوصلم شدید سر میره

ایرج چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:21 ق.ظ http://parthia.blogsky.com

نه واقعا خسته نباشی. انگار امتحانا خیلی سخت بوده...

سلام. خوبی؟

معلوم نیست؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد