دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

شادی بعد امتحان.....

سلام. خوبین عزیزانشون!!!!!!!!!!!!!! .  

من مریم هستم یک مسافر. چند ساعته که پاکه پاکم!!!!!!!!و از شر امتحانا  راحت شدم .  

یکی از نمره هامو دیدم خلاب شده بود.دعا کنیدشادیم خلاب نشه.

 

محل جمع آوری دعاهای شما(فلش مستقیم رو به کج پایین)!! 

ای خواهران و برادرانی که خرتون از پل گذشته!!! بدعایید باشد که شاید (اوج جمله) دل مومنانی را شاد سازی فرمایئد!  

(شکل هیچ ربطی به موضوع نداره خودتون یجوری ربط بدین دیگه)!!!

واسه من پژوهش عملیاتی. واسه آقا  مرتضی آمار ۲ واسه آقا  رضا حبیبی فیزیک ۲ واسه آقا احسان (عزیزش)!!دعا نکنید چون اون بچه درس خون شدیدددددددددددددددددددددددد.......  !

کسی دیگه ای نبود؟!!!!!!  

گولیا معصوم!!!!! چشمای منو ببینید. چطور دلتون میاد دعا نکنید                         

نظرات 8 + ارسال نظر
ههعع دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:18 ب.ظ

سلام منم کلی خاطره شیرین و باورنکردنی ازدوران دبیرستان و دانشجویی دارم
دوست داشتی بهم خبربده تا برات ارسال کنمbaranesard91@yahoo.com

سحر چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:25 ق.ظ

سلام
اولاْ که دعا دعا دعا دعا... خیلی دعا...
ثانیاْ حالا دیگه ما غریبه شدیم که مطلب رمز دار می نویسی؟ باشهههههه.
می بخشمت...

سلام سحرم. خوبییییییییییییییییییییییییییی؟
مرسی ایشالا که دعاهات بگیره.

ا این چه حرفیه میزنی. اصلا تو کی باشی عزیزم؟!!!!

M*T چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:47 ق.ظ

سلام گلی جونم .منم بالاخره راحت شدم.وای دیگه داشتم غم سوز میشدمااااا واقعا آدمای قدر نشناسی هستیما وقتی که امتحان نداریم نمیفهمیم چه نعمتی داریم !!! مراقب خودت باش دوست جون خوکشله بابای

سلام عزیزم. خوبی؟
خدا رو شکر. خوشحالم. ایشالا که همشو با نمرهای خوب پاس میشی.

قدر نشناس. اره خوب ولی تو یکم وضعیتت وخیم تر از بقیست

توام همینطور عزیزم. خوش بگذره اونور

نازنین پسر یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:13 ق.ظ


سلام گرامی

من دعا می فرمایم ... شما هم دعا بفرمائید !

در پناه حق ... درساتون پاس

سلام گرامیییییییییییییییییییییییییی

مرسی. فکر کنم دعاهای شما بگیره. ما نیز میفرمایئم دعا

فیزیک ۲ تون پاس گرامی

بوف بینا شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:06 ب.ظ http://bufebina.blogfa.com

خوش به حالت مریم
ما که تا هفتم امتحان داریم
تازه یه امتحان معوقه هم دارم که احتمالا یازدهم بندازنش
بدبخت شدیم رفت!
تو واسه ما دعا کن
گویا خرت از پل به سلامت گذشته!

سلام. خوبی؟

آخیییییییییییییییییییییی. چه بد. غصه نخور این نیز بگذرد

باشه دعا میکنم. خر ما از پل گذشت ولی دست و پای منو خره و پلم همراهش شکست!!!!!!!!!!!!!!

دعا کن دست و پای منو خر خوب بشه!!!

اکبر شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:46 ب.ظ http://777TA.MIHANBLOG.COM

موفق باشی لیک تون کردم

سلام.ممنونم.....

احسان شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:01 ب.ظ http://ehsan12.blogsky.com

باشه دعا می کنم براتون
جیگرم کباب شد

مرسیییییییییییییییییییییییییییییی

واسه من سفارشی دعا کن

احسان شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:00 ب.ظ http://ehsan12.blogsky.com

سلامت رو به خانواده رسوندم. خیلی خوشحال شدن

سلام عزیزش/م؟؟؟!!!!!

واقعا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد