دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

روز برفی!!!

سلام برو بچززززز خوبین. الکی دلتون و صابون نزنین. هیچ اتفاقی نیفتاده که بخام براتون تعریف کنم.جز همون برنامه اسلیپ که بطور فشرده دارم اجرا میکنم.

و اینکه امروز داره اولین برف زمستونی میاد و من قندیل بستم از سرما. (چه گردنی داره این) و دیگر اینکه کلا امروز حالم خوب نیست.چرا چونکه نمیدونم زیرا!!!!.     

 

   نتیجه گیری: 

 حال درس خوندن نداشتم اومدی اعلام موجودیت کنم و برم.  

                               برم یه آش بپزم تو این هوا خیلی میچسبه.     

   

   درساتون پاس. برفاتون زیاد.

نظرات 7 + ارسال نظر
timmy سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:20 ق.ظ http://makhmali.blogsky.com

سلاااااااااااااام آبجی درس خون خودمون
چطوریا؟
یه سوال:
حالا که ما بعد از مجاهدات فراوان تونستیم 18 رو از استادمون بگیریم باید خوشحالیمون رو به چه صورت بیان کنیم؟؟؟
I Love you very match my dear sister
در ضمن برو انگلیسیتو قوی کن که نیای اونجوری سوتی بدی باسوات

سلاممممممممممممممممممم.خوبی تو؟

مرسیااااااااااااااا.تو چتولی؟

چه سوال:

به هر صورتی که دوست داشتی من اینجوری ابراز کردم.

خودمم لاو خودمو دارم!!!!!!!!!!!!!

وااااااااااااااا خوب نمیدونستم دیگه. سوال کردم آدم که نکشتم.

منا یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:53 ب.ظ http://faryadibisedaa.blogfa.com

منم برف میخواااااااام

سام عزیزم. قربونت برم چرا ناراحنی؟

پست کنم برات؟

مرتضی شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:22 ب.ظ http://omid-e-naomid.blogsky.com/

سلام مریما!

طرفای دانشگاه ما که برف و بارون نبارید!
خوش به حال شما!

میگما اگه فرصت کردید یه مقدار بخوابید
آخه آدم خسته میشه اگه زیاد بخوابه!

سلام مرتضی.چطوری؟

اینجا هم برف و بارون اومد فردا صبحشچنان آفتابی شد که همه برفا رو آب کرد.....

مرسی که خوش به حال ما!!!!(اوج تعارف)

شرمندم نکنید تو رو خدا!چشمم نزن مرتضی٬من ارادم قوی!!!

یعنی کی می تونه باشه؟ شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:16 ب.ظ http://ehsan12.blogsky.com


سلام. چطوری؟
به به عجب آشی
یادم باشه پس فردا دارم میرم دزفول به مامانم بگم بپزه برام
اینجا دوباره برف شروع شده
رفتم تو این برف یه سن ایچ پرتقال خریدم اومدم. به نظرت چرا همچین کاری کردم؟
خلاصه خوب دیگه. برنامه اسلیپ رو همین طور به صورت مصمم ادامه بده. چیزی تا 2 بهمن نمونده

نمیدونم یعنی کی؟؟ میتونه باشه؟

سلام. چطوری؟خوبم. خوبییییییییییییییییییییییی؟

قابل نداره. بابا٬مامان!!!!!!!!!!!

به نکته ظریفی اشاره کردی.مرسیییییییییییییییی

چونکه زیرا چراش تو دلیلشه. اوکی؟

تو زندگیم فقط این یه کارو دارم با اراده و پشتکار فراوووووون انجام میدم. چشمم نزنید

آخجونننننننننننننننننن. آزادی٬آزادی٬آزادی

مرتضی شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:16 ب.ظ http://i-morteza.persianblog.ir

سلام.امیدوارم که همیشه شاد و سلامت باشین تا بتونید مطالب زیبا بنویسید.

سلام. خوبی شما؟

مرسییییییییییییییییییییییییییی.

ایلیا شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:45 ب.ظ

به نام خدا
سلام

اون شکلک نشان دهنده ی حالتون بسیار بسیار زیبا بود
بسی خندیدم

کمی هم به برنامه ی فشرده ی ویک آپ توجه کنید!!!

سلام ایلیا. چطوری؟

خوشحالم که خندیدی. البته من اینقدرام فجیع نیستم....

به چی توجه کنم آیا؟ فارسی را پاس بدار.
منظور از مقصودت و نفهمیدم

علی شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:09 ب.ظ

خدا کنه بازم بارون بباره. بازم برف بیاد. از همه بیشتر خدا کنه ما تعطیل بشیم.

سلام. منم الهی........

به زمان ما که تعطیلی نبود ولی ایشالا واسه شما باشه. خوش باشین...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد