دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

حق سکوت....

دیروز امتحان حسابداری داشتم. تو پانل شماره صندلی ها رو دیدم و طبق معمول من و آقای ریئسی پشت سر هم دیگه بودیم شماره من 101 و شماره ریئسی 100 بود.  

 

رفتم تو کلاس دیدم آخجونننننننننننننننننننن شماره ها از 101 شروع میشه و شماره 100 آخر سالن. نشسته بودم که یه دفعه یه پسره نامی! ازم پرسید اینجا شماره 100 نداره؟ گفتم چرا. آخر سالن.!!!!!!!!!!!! 

حدس زدین چی شد آیا؟ بله که بله!!! این پسره هه اومده بود بجای آقای ریئسی امحان بده. شونصد جا عکس ما رو چاپوندن!!(کارت آزمون. کارت دانشجویی. برگه تستی.  برگه تشریحی.  و برگه حضور در آزمون )  

بعدش موندم  این پسر چقدر؟؟؟ جرات داشته که همچین ریسکی کرده بعدترشم! این دو نفر اصلا شبیه هم نبودن که.  

ریئسی از این بچه سوسولا ابرو ها نخ خلاصه اینکه نیمی از ایمانش که پاکیزگی کامل . درعوض این پسره نامیده اما جلب .  

 فقط من میدونم شماره 100 متعلق به اونه  و دیگر هیچ و همه چیز.........

به نظرتون چقدر حق سکوت بگیرم؟!!! .مزنه(مضنه/؟؟؟؟) بازار چنده الان؟ (هم وزنم طلا بگیرم؟!! یا ۱۳۶۷ تا سکه)!!!! این ترمم تموم شد شهریه ترم جدید در راهه. الکی که نیست. زندگی دانشجویی. خرج داره.هان؟!!!

                                 قیمت پیشنهادی و پایه  شما چنده؟

نظرات 11 + ارسال نظر
mosafery az dooor dast جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:07 ب.ظ

harcheghad begiri khoomsesh male man

سلام. چطوری دور دست؟ خوبییییییییییییییییییییییی؟

بزار اول یکم دعوات کنم خالی شم

بقیشم واسه بعد......

خوب حالا تو اون سر دنیا. من اینجا. اولا پولی درکار نیست . دوما همش مال خودمه. نمیدمت..............

بیدل پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:32 ق.ظ http://sonnat.blogsky.com

کلی خندیدم. آخه دختر خوب این چه املایی هست که تو داری. ( مزنه یا مضنه ) هر دوتاش اشتباهه... مظنه درسته. از ظن میاد... دانشجو هم دانشجوی قدیم.هههه.
حالا بگذریم اما در مورد حق السکوت: به نظرم از این قضیه بگذری بهتره ها... چون یه روزی هم خودت اینطوری گیر میکنی و یکی باید ازت بگذره... حالا خود دانی...
راستی اگه خواستی یه سر بهم بزن.

سلام.

خوب بلد نبودم دیگه. علامت سوال گذاشتم یعنی اینکه نمیدونم چطوری نوشته میشه.....

مرسی از راهنماییهاتون.

همش در حد شوخی و خنده بود. خوشش باشه من چیکارم بخام یه ترمم عقب بندازم اون بدبختتو...

باشه.ممنون

منا چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:26 ب.ظ http://faryadibisedaa.blogfa.com

سلام مریم جونم خوبی ؟؟
عجب جراتی دارن بعضیا.......

منم امتحان حسابداری دارم این هفته برام دعا کن

سلام عزیزم. خوبیییییییییییییییییییییییییی؟

والا. دارند دیگه.شانسم دارند. خوش به حالشون....

ایشالا که خوب میدی گلم. توکل به خدا....

ایلیا سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:29 ق.ظ

به نام خدا

سلام

امتحان که تموم شد از کی میخواید حق سکوت بگیرید؟؟؟!!!

مگه ادامه داره؟!!!

بزارید بنده خدا نمرشو بگیره
پول چرک کف پاست

سلام. خوبی ایلیا؟

اول بزار سر قیمت به نتیجه برسیم. بعد میگیریم دیگه.!!!!!

بعلههههههههههههههههههههههه.

من که کاری نکردم. بگیره. گفتم که شانسشو زرد رنگ نمیکنم.

اره؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

عماد سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:01 ق.ظ http://love3.blogsky.com

سلام مریم جانش من اولین باره که اومدم به وب شما وبتون خیلی قشنگه.
ممنون که به وب من اومدی بازم سربزن منتظرتم.

سلا. احوال شما؟ خوش اومدی.
ممنون. نظر لطفتونه. دم در بد بود. میخوندی یه پست و حداقل

خاهش میکنم.

مرتضی سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:57 ق.ظ

میگم کاش میشد یکی میومد جای من آمار2 امتحان میداد!!!
برای ترم بعدم مورد سراغ نداری؟!

سلام. خوبی مرتضی؟

واییییییییییییییییییییییی.کوفتش در بیاد. ریاضی ۲ رو به فرض محال این ترم پاس شم آمار۱ و۲ هم دنبالش.

اگه جایی کسی گیر آوردی بگو بیاد به جا منم امتحان بده!!!!

یه وقت فکر نکنی جنسیت مهمه ها. نه٬ اصلا............

مدیرمرکز دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:10 ب.ظ http://timarestan.blogsky.com/

سلام بر جلب ...!:)
تو این مواقع طبق برهان خلف باید گفت همه جا همینطوره و تازگی هم نداره...تازه اینکه امتحانه سادس...کنکورش رو هم دیدم...!
و در نهایت طبق این برهان و شهود کافی باید تاسف خورد و بعد از کشور فرار مغزها کرد...اگرم نشد درسو بیخیال شد اگر نشد خودکشی کرد ! اگه نشد تحمل! اگه بازم نشد؟!
ناگفته نماند این جماعت بلاخره بند رو آب میدن یه جایی...
هر چی دیر تر باشه بدتر چوبشو میخورن...
این جمله بالا یعنی: این کار اوشون اصلا هم تشویق نداره!

سلام. وای با منی؟!!!!

بله همه جا از این موارد هست. البته این شانس نصیب هر کسی نمیشه. از جمله خود من....

جدا بعضیها چقدر ریسک پذیرند. کنکور آیا؟!!!!

چه پیشنهادهای معقولی کردی شما....

نه اتفاقا گیر نمیفتند خرشون از پل گذشت. حالا کی میخاد ثابت کنه اون روز یکی دیگه بجاش اومده؟ با کدوم مدرک؟!!!!

خوش به حالشون...........

کلافه دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:58 ب.ظ http://kalafam.blogfa.com/

شما که دانشگاهتون جداست.! چجوری میخواستی در تول (دوست دارم تول رو اینجوری بنویسم) ترم ممکن بوذ از کنارش رد بشی؟!!!!!!!!

سلام

نه جدا که نیست. اما از قدیم گفتن دخترا با دخترا پسرا با پسرا....

رد که میشدیم اما فقط رد میشدیم

بوف بینا دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:52 ب.ظ http://bufebina.blogfa.com

سلام
ایول
خیلی حال کردم
میدونی چرا؟
من سه ترم که دارم برای بچه ها میرم معادلات دیفرانسیل امتحان میدم
باورت میشه؟
دفعه ی اول 20 هزار تومن گرفتم.دفعه ی دوم 30 هزار تومن
دفعه ی سوم 50 هزار تومن
این ترم بهم پیشنهاد شد برم ریاضی2 امتحان بدم با 500 هزار تومن!
حیف که خودم امتحانام سخت بود
خیلی وسوسه برانگیزه
نه؟
تازه سر یکی از امتحانام برگه جوابم رو با پشت سری عوض کردم!و اگر میگرفتنم 3 نفر بدبخت میشدن
من و پشت سریم و اون کسی که اومده بودم جاش امتحان بدم!!!

راستی ازش چیزی نگیری

سلام. چطوری؟

ایولللللللللللللللللللللل به شما. بابا خر خون. رو کن به مشروطی که ان هم عالمی دارد.

خوبه دیگه خرجت در میاد. زندگی خرج داره.در آمدشم که حلال. تازه کلی دعای خیرم پشت سرته.

بابا پیشنهاد. بابا پولدار. بابا مایه دار. بابا درس خون....

۵۰۰ هزار فقط بخاطر ریاضی ۲!!!!!!!!!!!!! معلم خصوصی بگیره ارزونتر در میاد که....

شجاعت٬شهامت٬دلیر٬بی باک. شانسسسسسسسسسسس

نه بابا. من از این کارا بلد نیستم. یه چرتی گفتم تو چرا باور میکنی؟

کلافه دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:27 ب.ظ http://kalafam.blogfa.com/

salam

bah bah
che mogheiyate khobe alan hagho sokot nerkhesh balast
be nazaram betoni ta akhare termo shahriyasho dar biyari.

سلام خارجکی شده کلافه جون!!!

خودمم به به!!!. جدا مثلا چنده؟ نیست تا حالا موقعیتش برا من پیش نیومده قیمتش دستم نیست. چنده شما میدونی ؟

یعنی میتونم؟؟؟ من اخه در طول ترم از نزدیک اینم رد نمیشدم حالا برم سر قیمت باهاش چونه بزنم؟ فکر کن!!!!

نمیدونم استعدادشو دارم یا نه؟

احسان دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:17 ب.ظ http://ehsan12.blogsky.com



ایول دمش گرم! چه ریلکس!
من یه بار یکی از دوستام هر چی اصرار کرد حاضر نشدم برم به جاش امتحان ریاضی بدم! بابا خیلی تابلوئه! آخه استاد سر جلسه باشه نمیگه این پسر جدیده کیه؟

قیمت پیشنهادی امممم
1 میلیون تومان
خوب یه میلیون که نمیده
100 هزار تومان
چون مدرک نداری اینم ممکنه نده
ببین با 10 تومن راضی میشه؟

سلام

منم کش آوردم راستشو بخای.

آفرین.خوب کاری کردی. چون دانشگاه ما همه روزه به جز ایام هفته میتونی بری دانشگاه و کلاسا همشون غیر اجباری هست هیچ کسی همدیگرو نمیشناسه چه برسه به استاد.

بخاطر همینم ۱۰۰ جا عکسمونو میزنند که خدایی نکرده زبونشون لال تقلبی صورت نگیرد.

همین خوبههههههههههههههههه

اره خوب پولش کجا بود اون بدبخت؟!!

اینم خوبههههههههههههههههه

یعنی اینم نمیده؟ خوب چون زیرا نمیخاستم لوش بدم مدرک + نکردم وگرنه گوشیمم تو جیبم بود. چرا باید شانسشو زرد رنگ کنم؟ والا ما که از بچگی شانس نداشتیم و نداریم.

فکر کنم اخر سر باید یه بوقققققققققققق م بهش بدم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد