دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

تولدم مبارک...........

 

تولـــــــــــــــــدم مبـــــــــــــارک  

 

مشهد که بودیم یه ماشین در بست گرفتیم و از صبح تا عصر خیلی از جاهای دیدنی مشهد و اطراف و گشتیم.

این قضیه گذشت تا اینکه یه روز عصر به یه مهمونی خانوادگی دعوت شدیم. تو اون مهمونی از من و خالم پرسیدن:مشهد خوش گذشت؟ کجاها رفتین؟

ما هم یکی یکی شروع به گفتن کردیم:شاندیز٬طرقبه٬زندان هارونیه٬فردوسی..... که یه دفعه ای جمع شلوغ شد و از بحث منحرف شدند. من و خالمم کم نیوردیم و ادامه دادیم. آسانسور٬پله برقی٬سعدی٬حافظ ٬تله کابین٬حمام وکیل......  

تولـــــــــــــــــدم مبـــــــــــــارک  

پی نوشت: خدا جون دوستت دارم٬ممنون که بازم فرصت زندگی کردن و بهم دادی. هوام و داشته باش مثل همیشه....

نظرات 4 + ارسال نظر
بهارین دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:44 ب.ظ

سلام سلام مریم گلم
مبارک باشه....
ایشالا ۱۲۰ ساله بشی...
منم به روزم...تازه مشهد هم دارم می رم...بیا و جاهایی که واقعا دیدنیه و رفتین برام بنویس تا بریم...منتظرما..
فقط تا ۴ شنبه فرصت دارم بیایی بهم بگی...اگر نه ما دیگه نیستیم ۵ شنبه دارم می رم...
موفق باشی

سلام عزیزم. خوبمک شما خوبی؟

مرسی گلم. خوش به حالت.واسه من سفارشی دعا کن عزیزم. چشم الان میام.

علی دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:13 ق.ظ http://omidvar.blogsky.com(deleted)

مریم جان موفق باشی و شاد. برات موفقیت و خوش شانسی رو در زندگی آرزو میکنم. بای بای.

علی پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:34 ب.ظ

تولد، تولد ، تولدت مبارک،
تولد ، تولد ، تولدت مبارک
بیا شمع ها رو فوت کن
تا صد سال زنده باشی
آدرس بده کادو بفرستیم.

تولد٬تولد٬تولدم مبارک. بیام شمعا رو بفوتم که همیشه زنده باشم....................!!!!!!!!!!!!

یاد داشت کن: اصفهان٬در خونه آبی!!!!!!!!!!!
منتظر کادوت هستما!!!!!!!!!!!!!

ژوبین پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:01 ق.ظ http://jobin.blogsky.com

سلام
تولدتون مبارک

سلام عزیزم.

ممنون گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد