دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

دلم گرفته خدایااا

ایــــــــــــــــــنقد دلــــــــــــــــم گرفتــــــــــــه که نـــــــــگو. 

 

هیشکــــــــــــــــی مــــــــــــــــنو  دوســــــــــــــــت نداره. 

 

 

خدایا ..................

نظرات 7 + ارسال نظر
صدف جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:30 ب.ظ http://sadaf-2668.blogsky.com

سلام مریم جونم وای نمیدونی چقدر دلم برای تو و وب قشنگت تنگ شده بود بالاخره امتحانام تموم شد ولی خدایی جونم درومد. یکی از یکی سخت تر بود . تو چرا دلت گرفته؟؟؟ کی ناراحتت کرده؟؟؟ سعی میکنم تو تابستون هر روز بهت سر بزنم . فعلا بای

سلام صدف جونم. خوبی گلم؟

منم دلتنگت بودم عزیزم. امتحانای منم تازه تموم شد.آخی میتونیم یه نفس راحت بکشیم.

ای بابا دست رو دلم نزار....

مرسی گلم. خوشحالم میکنی.

رویای خاکستری شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:23 ب.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام مریم کوچولو . خوبی عزیزم؟
خوش میگذره؟
ای بابا آپ کن دیگه . هنوز دلتنگی؟

سلام وحید جان. خوبی؟ از کی تا حالا من کوچولو شدم و خودم خبر ندارم؟!!!!!

نچ٬خوشی کجا بود؟ بزار از شر این امتحانا خلاص بشم. اگه روحیم اومد سر جاش آپ میکنم.

غزلک شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:48 ق.ظ http://golemangoli.blogfa.com

خیلی ممنون از ابراز همدردیت عزیزم!!!!!!!!

محمود رضا سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:39 ب.ظ http://kaviyar.blogsky.com

من همیشه فکر می کردم خودم از من بد بخت تر دیگه نیست ولی ... .

نه سلامی نه علیکی...

این چه طرز حرف زدنه. یعنی تو تا حالا دلت نگرفته؟ بدبخت خودتی..... تو سخت ترین شرایط من همیشه خدا رو دارم. پدر و مادرمم همیشه حامی من بودن و هستند. احتیاجی هم به دوست داشتن آدمایی مثل تو رو هم ندارم.

رویای خاکستری دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:39 ق.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام مریم جون خوبی عزیزم؟
دلم برات تنگ شده . چه خبر؟
همیشه یادت هستم بخدا.
چرا دلت گرفته عزیزم؟
اتفاقا همه دوستت دارن

سلام. شما خوبی؟
معلومه دلت تنگ شده. خودت میدونی چند وقته اصلا نیومدی اینجا؟

آدمیزاده دیگه. دلش میگیره. شاید باید این لحظه ها پیش بیاد تا بهتر خدا رو حس کنی.

ممنون. نظر لطفته.....

M*t یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:17 ب.ظ

سلام خوشگل خانمم
.خوفییی؟نه انگار امروز کلا نحس بوده فقط برا من نبوده دوست جونمم دپسرده بوده ...کلا شانس نداریم .اصولتو چطور دادی گلی؟من که امروزو دیروزو هر دوتا امتحانامو ریدیف افقی افتادم.آخه چرا آیا بوست دارم.بابای

سلام. خوبی خانوم شانس؟؟ نچ خوب نیستم. تو مینی بت گفتم چرا خوب نیستم.

در مورد چیزای شخصی(اصول) چیزی نپرس. اینجا جای مناسبی نیست. تو و افقی؟!!!!!!!!!!!!!!!

منم بوست دارم عزیزم.

mosafery az door dast یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:01 ب.ظ

too lahzaye ke fek mikooni kasy roo nadary taze mifahmi ke ye khoodaye balla dari ke az khoodet ham bihstar dooset dare

سلام. خوبی؟

آره٬حق با شماست.حس کردن خدا تو لحظه های نا امیدی آرامش خاصی به ادم میده.بارها این حس و تجربه کردم. امیدوارم اونقدر خوب باشم که خدا دوستم داشته باشه...

ممنون از نظرتت و حضور گرمت....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد