دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

استجابت دعای مادر..........

هفته قبل بطور کاملا اتفاقی مامان و بابم قسمتشون شد که برند مشهد. منم طبق معمول امتحان داشتم و نتونستم برم..

شب قبل از امتحان به مامانم پیام دادم که: من فردا صبح امتحان دارم.بچسب به ضریح و تا نگفتم ول نکن!!  

فردا صبحش رفتم مثلا امتحان بدم.از اونجایی که استاد وظیفه شناسمون یادش نبود که امروز امتحانه سوال طرح نکرده بود!! و امتحان لغو شد.

همون لحظه به مامانم پیام دادم: مامانم ضریح و ول کن. فکر کنم خیلی از ته دلت دعا کردی. امتحان لغو شد. مشهدمم فنا شد..

نتیجه گیری :  

تا اعماق تهم سوخت که مشهدم از دست رفت...

نظرات 8 + ارسال نظر
۱ شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:54 ق.ظ

سیاسی
اجتماعی
طنز
...........
...........
darham2010.blogsky.com

غزلک شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:52 ق.ظ http://golemangoli.blogfa.com

من هم یه دفعه تو فرجه ها یه زیارت رو از دست دادم که مثلاً درس بخونم، بعدش همون امتحان رو افتادم با هشت! اونم درس چهار واحدی که پیشنیاز چهار واحد بود که اونم پیشنیاز بود.... یعنی یه ترم عقب افتادم اساسی! فکر کن من چقدر سوختم...

چه وحشتناک. خیلی آدم میسوزه.....

علی یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:13 ب.ظ

برای نظرت در مورد اون دختر جواب دادم. البته چون آدرس وبلاگ نداشت جواب زدم. و گرنه ملاحظه می کردم.

الان دعوا کردی؟ تهدید بود؟ یا ترحم؟

علی یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:11 ب.ظ http://omidvar.blogsky.com

امیدوارم دست کم این خوندن ها دفعه بعدی نتیجه بده تا خیلی نسوزی

ایشالا٬با دعای خیر شما....(یعنی میشه؟)

نیلو یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:30 ق.ظ

واااااای چه اعصاب خورد کن

تلافی کنید سر استاده یه جوری حالا

تلافی نکردیم اما به استاد گفتیم چون امتحان و بین امتحانامون جا داده ما دیگه نمیتونیم تشریحی بخونیم و تستی بگیر.

استادمون اینقدر خوبه که خوبیاش روی این یه بدیش و میپوشونه.

سحر چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:28 ب.ظ

سلام عزیزم
خودتو ناراحت نکن جیگر.قسمت این بوده که یه بار کتابو دوره کنی.
بعدشم شاید امام رضا نطلبیده بوده.چرا اصرار می کنی خب؟
می دوستمت شدید.
بوووووووووووووووووووووس...

سلام عزیــــــــــــــــــــــــــــز دلم. خوبی یا بهتری؟

دوره؟!!!!! چرا فحش میدی؟ خودتی؟!

امام رضا طلبیده بود. چون همه شرایط سه نفری جور شده بود. اتاق٬بلیط٬...

منم میدوستمت دوست جونم. عزیزمی.

حسین چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:04 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست گرامی هر روز به وبلاگ شما سر میزنم واقعا حرف نداره خسته نباشید میگم به شما و ارزوی موفقیت دارم برای شما

سلام.

ممنون. شما لطف دارین.سلامت باشی.

یه سوال:شما وقتی سر میزنید نوشته ها رو هم میخونید؟!

آموزشکده خوارزمی چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:53 ق.ظ http://diplom.blogsky.com

رفع مشکل مدرک تحصیلی در هر مقطعی از پایه تا پیش دانشگاهی با استعلام از آموزش و پرورش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد