دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

برنامه ریزی دقیق درسی....

 

با نزدیک شدن امتحانایپایان ترم غم عجیبی راسر وجودم و فرا گرفته. اما این ترم تصمیم گرفتم طبق برنامه ریزی دقیق!!!  درس بخونم و موفق بشم!!!!!!!!! 

اگه من از یک هفته پیش روزی 100 صفحه درس میخوندم میتونستم تا اخر این ماه 4 تا از 6 تا کتابام و تموم کنم.2 تا کتابامم هر کار کردم نشد تو برنامم جا بدم.نشد دیگه.چیکار کنم؟! 

تازه اگه غذا نخورم و نماز نخونم و دستشویی نرم و مهمونی نرم و 4 ساعت بخابم میتونم روزی 80 صفحه درس بخونم. دوباره 20 صفحش میمونه!!!! 

وای خدا جونم منو خیلی دریاب.نزار سه ماه شادیم با نتایج این امتحانا خراب بشه. تا 29 دی اگه نیومدم بدونید امتحانات خیلی نفس گیر بوده ...... 

نظرات 26 + ارسال نظر
س م ح سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:19 ب.ظ http://baraye1bar.blogsky.com

حالت خوبه؟
به نظرت جواب دادم

علی دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:08 ب.ظ http://omidvar.blogsky.com

شب یلدا رو بهت تبریک می گم. امیدوارم نمره های خوبی هم تو امتحانات بگیری و تو وبلاگت هم بنویسی که همه خوشحال بشند

سلام

ممنونم. منم تبریک میگم. یعنی میشه؟!!!
با این در سخوندن من این ارزو یکم دور از واقعیته.

sami شنبه 28 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:03 ب.ظ http://www.blueheartboy.blogfa.com

kheyli bahal bud abji maryam :D ishalla k khub midi hameye emtehanato, doa kon vase manam khub begzaram az in darsa:-) ghorbuuuuunet

m*T پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:46 ق.ظ

سلام مریمم خوبی گلم.دلم واست (.) شده خوب منم مثل تو برنامه ی دقیق دارم که دیگه نمیرسم بیام ببینمت D(چه دروغ گنده ای ی ی ) .من و تو بدون برنامه هم سابقه ی پاسیدن داریم پس اصلا نگران نباش تا منو داری که نباید انقدر غصه ی این درسارو بخوری!!!! هر وقت نگرانی بر تو غلبه کرد یادت بیفته که تو این دنیا افرادی هم هستند که وضعشون از تو خیلی بدتره !!! پس من با این 26 واحد و با این کتاب های قطور چی باید بگم!!پس همیشه خدارو شکر کن که به بلاهای بزرگتر دچار نشدی!
اجیجم دلم خیلی واست تنگیده ؛دوستت دارم،بوس ،بابای

سلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام عزیــــــــــــــــــــــــــــــزم.
خوفی؟ منم دلم برات یه ذره شده. ای بابا یادش بخیر چه دورانی با هم داشتیم. بی وفا شدی رفت.


باورت میشه من همیشه به عشق تو درس میخوندم و همیشه خوشحال بودم که من تنها نیستم اما از وقتی رفتی دلم خون شده!! همش بهانتو میگیره بخصوص موقع خوندن این مدیریت مالی.....

خدا صبرت بده من اگه جای تو بودم که به نفع m.h میرفتم کنار.

m.tجونم منو با این m.h و دارو دستش تنها نزار افسردگی شدید روحی گرفتم.

راستی نمره میان ترم من و تو دقیقا(0یکم این ور و اون ور) نصف نمره اون و اون شده! تازه فکر کن من تو کلاس نبودم و اون نمره من و تو رو بهم گفت. برای اولین بار تو زندگیم ازش خجالت کشیدم اما به روی خودم نیوردم.

به قول تو بیخ!! ما که سابقه داریم توکل بر خدا. اینام میپاسیم.

منم دلم برات تنگیده. شنبه بیا کلاس فلشمم اگه نمیخایش بیار.

ممنون. منم بوس. بوس. خیلی بوس.

سلطان پنگوئن دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 05:28 ب.ظ http://silentsong.blogsky.com

من آپممممممممممممممم

مهراب یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:34 ب.ظ http://mehrab.blogsky.com

سلام مریم خوبی

من به روز شدم اگه وقت کردی به من سر بزن خوشحال میشم

منتظر شما هستم

شاد شاد باشی

مهراب شنبه 21 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:54 ب.ظ http://mehrab.blogsky.com

سلام مریم خوبی

نیستی دختر

علی شنبه 21 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:15 ق.ظ

سلام. لینکت رو توی وبلاگم اضافه کردم. موفق باشی

سلام

ممنونم. شما هم موفق باشین.

سلطان پنگوئن پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:11 ب.ظ http://silentsong.blogsky.com

من اگه جای استادت بودم بهت 20 میدادم که اینقدر حرف گوش کنی!

چقدر خوب چه حرفایی امیدوار کننده ای. نمیشه تو بیای استاد ما بشی؟

چقدر ادم میکیفه استاد پایه باشه. ادم هوس میکنه هی بیفته.

سلطان پنگوئن پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:09 ب.ظ http://silentsong.blogsky.com

خب پیام زور هنوز راه حلی براش تعریف نشده!

ولی همون تقلب نوشتن راه خوبیه! سرت رو با باند ببند بتادین هم بزن که مثلا شکسته! بعد زیر باندها هندس فری بزن! با یکی از بیرون دانشگاه در تماس باش! اون جوابا رو از توی جزوه بخونه تو بنویس!

چشم استاد. حتما به راه حلهایتان عمل خواهم کرد و مطمئنم نتیجه خواهد داد

به امید روزای روشن و نمره های خوب خوب

هیپ هیپ هورااااااااا

سلطان پنگوئن پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:06 ب.ظ http://silentsong.blogsky.com

ببین در شرایطی که دیگه خیلی احساس بدبختی و پوچی میکنی عین صورت سوال رو توی جای جواب بنویس! بعد یکم برای استادت شعر بنویس:

شمع فروزان تو ام اینگونه خاموشم نکن!

گرچه از درستان یزی یاد نگرفتیم استاد! فراموشم نکن!

بعدم بنویس:

دیروز ما زندگی را به بازی گرفتیم و امروز او ما را به بازی گرته!

استاد خواهش میکنم کمکم کن!

استاد در این لحظه خندش گرفته نمره میده میری پی کارت

ایولللللللللل(للل تاکید و تحبیب) خوشمان آمد.

و با کمال تاسف باید بگم من این کار را امتحان خواهم کرد و امیدوارم نمره بیاورم(توکل بر خدا).

شعرات خیلی جالب بودحتما مینویسم. جدا میگما عین همین شعرو واسه استاد فروزان مینویسم.

سلطان پنگوئن پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:03 ب.ظ http://silentsong.blogsky.com

پولدار چیه؟ من زیر خط فقرم!

استاد باید خر کنی دیگه! اول سوالا ر بگیر بعد بگو پس فردا پول رو میدم دیگه نده! هم نمره رو گرفتی هم اون که نمیتونه بگه این پوله سوالا رو نداده کههههههههه!

یکم ابتکار عمل داشته باش خب

استاد ببخشید سیستم ما پیام زوره یا پیام پوله و سوالات از تهران میاد و نمیشه استاد و خر کرد.


اما از استادای مرد تونستم میان ترم بگیرنم بدون اینکه امتحان بدم اما استادای زن ۲۵ صدم هم به کسی نمیدند.

سلطان پنگوئن پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:00 ب.ظ http://silentsong.blogsky.com

ببین ریز بنویس بذار پشت ساعتت! یا رو دستمال کاغذی بنویس الانم که فصل سرما! هی بگیر جلو دماغت راحت بخون! البته یکم چشات باباغوری میشه! کلا راه زیاده!

آخه تشریحیه چطوریه میشه آیا؟!

پرسیدن راحت تر نیست استاد؟

سلطان پنگوئن پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:59 ب.ظ http://silentsong.blogsky.com

نه خب! من فقط میخوندم! بعد جا هم میزدم! بعد کلا مثلا میخوندم! فرداش همیشه تقلب میکردم! یا سوالا رو داشتم! یوهوهاهاها

چه جلــــــــــــــــــــــــــــــب
بابا پولدار. خوب منم نمونه سوال دارم(دلت بسوزه)

سلطان پنگوئن پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:54 ب.ظ http://silentsong.blogsky.com

ببین اصلا چه کاریههههههههههههه!

تقلب کن راحتتتتتتتت

یوهوهاهاهاها

سلام

ایول تجربه. استاد ببخشید من هنوز نمیتونم معنی راحتتتتتتت رو درک کنم. لطفا بیشتر راهنمایی کنید

با تشکر جات فراوان

سلطان پنگوئن پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:53 ب.ظ http://silentsong.blogsky.com

سلاااااااااام!

چیطوری؟

ای بابا سوسولیا! من 200 صفه رو توی 2 ساعت میخوندم میرفتم امتحان میدادم! :دی

سلام

بابا قدرت نیرو توانمند استعداد............

ایول به امدادهای غیبی دوستان و سایر وابستگان.دمشون گولی!!!

سحر چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:21 ب.ظ

سلام خانمی جون
ببین چقد زود زود میام خونه ...اینا. ببین من چقد خوبم.من حرف ندارم مگه نه؟
تو باید نخبه بشی.می تونی . (البته در امر مهم و حیاتی و دیگر همه چیز...)
قربونت برم شوخی کردم. ناراحت نشیا. به خدا دوست دارم.
بازم میام عزیزم. باااااااای

سلام خوبی سحر جونم؟
بله میبینم. دوباره عصر شد و .. شدی و توهمت رفت بالا! ولی نه خدایی خوبی. ولی من خوبترم! مگه نه؟(آماده شرقما زود سوالمو جواب بده)).

من؟! از تو؟! نه عزیزم. ولی عصبانی میشم.
بازم بیا خونه... اینا با .. و ....

الی چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:08 ب.ظ http://elipeli.blogsky.com

سلام...

نمیخواد کتاب بخونی.. بشین جزوه هاتو خوب بخون و... رشتت چیه؟

به منم سر بزن مریم جان

سلام عزیزم.

گلم پیام نور شوخی بردار نیست. باید خط به خط کتابو حفظ کنی. ما اصلا کلاس نداریم که جزوه داشته باشیم!
چشم حتما

مدیر مرکز چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:03 ب.ظ http://timarestan.blogsky.com/

ممنون که سر زدی...
ممنون از راهنماییتون...
امید وارم بیشتر تبادل نظر کنیم
راستی فک نکنی من بیکار بودم اومدم اینجا ها!!
یا حق

سلام
خاهش میکنم. قابلی نداشت!
نه. مگه فقط بیکارا میاند اینجا؟!

مدیر مرکز سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:24 ب.ظ http://timarestan.blogsky.com/

سلام
پیشنهاد میکنم بی خیال شی...میدونی چرا؟! آخه میترسم حتی اگه امتحانا رو خوب پاس کنی و فارغ التحصیل هم بشی تازه بفهمی ۴ سال سر کار بودی!(شوخی)
موفق باشی

علی سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:58 ب.ظ

این شکلک ها رو از کجا گیر میاری؟ من بلد نیستم. خیلی بامزه میشه مطلبت. مخصوصا اون شکلک نماز که داری از اون زیر دست تکون میدی خیلی باحاله

سلام

ادرس شکلکها رو گذاشتم تو لینکهای روزانه . دوست داشتی شما هم استفاده کنید.

علی سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:56 ب.ظ

ببخشید. گاهی دوستان میاند مینویسند من الان آن هستم یعنی آنلاین. من هم اصلا حواسم نبود که نوشتی آپ و فرق میکنه. بعد هم خواستم دوباره بیام توضیح بدم که نمی دونم چی شد یادم رفت.

سحر سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:44 ق.ظ

سلام عزیز دلم
میبینم که آینده خوبی خواهی داشت. همینجوری ادامه بدی بالاخره به یه جایی می رسی.مطمئن باش .تو میتونی .من دارم در تو می بینم.بیا خودتم ببین. ایناهاش. ببین.دیدی؟
خنده میکنی؟خب حقیقتو نشونت دادم و دیگر هیچ....
باااااااااااااااااااااای

سلام سحر جونم خوبی عزیزم؟ کم پیدایی! چه عجب از این ورااااا....

هر کی ندونه شما خوب میدونی که من میتونم. بله که میتونم چرا که نتونم!( از همون حرفایی که باید درک کنی)!!!

مگه میشه خنده نکنم؟! به نظرت نخبه میشم؟

خوشحالم کردی بازم بیا خونه ... اینا

س م ح دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:11 ب.ظ http://baraye1bar.blogsky.com

سلام.
ایشالا موفق باشی...
پیام نور این مشکلاتم داره دیگه. ولی دانشگاه آزادی که من توشم اینجوری نیست. نمره گرفتن خیلی راحته. البته واسه من همونشم سخته باورت نمیشه اگه بگم تا حالا هیچی نخوندم.
در عوض برای ارشد می تونی موفق باشی بچه های پیام نور بیشتر ارشد قبول میشن.
راستی خدارو چیکارداری خدا سرش شلوغه اگه حرفی داری با من بزن... زیاد سخت نگیر شاد باش

سلام

ممنون از روحیه دادن کاذبت. گفتم پیام نور قبول شم کلاس نرم راحت شم بخدا بدتر شد .

ارشدم کجا بود؟ چرا فحش میدی تو؟!


چشم همینم مونده حرفام و به .......

علی دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:05 ب.ظ http://omidvar.blogsky.com

سلام. انگار همچین خیلی آپ آپ هم نیستی ها. نه؟

علی دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:56 ق.ظ

سلام. اومدم نگی علی معرفت نداره. ولی میدونی مریم آپ بودن تو نظرات خیلی فایده نداره. تو ایمیل و چت یه چیزی. الان هم که ایمیلها قطعه. نمیدونم تو میتونی چک کنی یا نه؟
راستی یه سوال این هم شکلک رو از کجا پیدا می کنی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد