دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

بخاطر دوست گلم

سسلام دوستای گلم.خوبین.امروز بعد از چندین ماه اومدم به وبلاگم سر زدم.از لطف دوستای گلی که جویای حالم هستن ممنون میخام بگم حالم بهتره ولی  زخم دلم خوب شدنی نیست. حال دلمم  ای بدک نیست. بهتر میشد اگر مامان بزرگمم تنهامون نمیزاشت. امروز رفتم  شهدا دلم خیلی براش تنگ شد وقتی عکس سنگ قبرشو دیدم. اشک تو چشمام جمع شد ولی از شوهر و پسرم خجالت کشیدم.....

تولد دو سالگی پسرم نزدیک.دلم میخاد مادر خوبی براش باشم.پسرم خیلی دوستت دارم.یعنی ی جورایی عاشقتم پسر گلم. خیلی وقتها خنده هات بودنت نمیزاره فکرای بیخود کنم.

این پستم برای احترام به  دوست قدیمی میزارم که یجورایی مدیونشم. شاد و سلامت باشید. 

نظرات 6 + ارسال نظر
فریبا سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 02:54 ب.ظ

سلاااااام مریم جان شاید منو نشناسی من از اول مجردیم تا الان که بچم دوسالشه هر روز میومدم وبت و تمام پستاتو خوندم از شادیات شاد شدم از غمت غمگین که البته همشم شادی بوده نمیدونم چی شد یهو اما رفتی هرهفته اومدم دیدم خبری نیست گفتم خدایا یعنی چی شده الانم خیلی دلم میخواد بدنم چرا رفتی چیشده ولی میدونم ب من مربوط نمیشه الانم ک دیدم پست گذاشتی واقعا خوشحال شدم اما نه از ته دل چون پستت مثل قبل نیست و یه دلگیری توش داره امیدوارم فقط رابطه تو با شوهرت خوب و عاشقانه باشه مثل قبل ِخدا خدا میکنم این مشکل هرچه که هست ربطی به رابطه عاشقانه تون نداشته باشه خداوند پسر نازتو برات حفظ کنه و دلتو شاده شاده دوستت دارم دوست خوبم بازم بیا و پست بذار مثل قبلنااااااا

سلام فریبا جان. خوبی گلم . ممنون از لطفت دوست خوبم. خودمم دلم برا اون روزا تنگ شده. ولی چه کنم دیگه نه وقتش و دارم نه حوصلشو.
شاید گفتن دلیل ننوشتنم تو.دنیای مجازی درست نباشه. پس سکوت میکنم......
فقط دلم ی غم بززرگی داره که روی تموم خوشیام و پوشونده و خدا از باعث و بانیش نگذره....
بازم ممنون از لطفتت. خدا حفظ کنه بچتون و.....

فریبا سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 02:54 ب.ظ

سلاااااام مریم جان شاید منو نشناسی من از اول مجردیم تا الان که بچم دوسالشه هر روز میومدم وبت و تمام پستاتو خوندم از شادیات شاد شدم از غمت غمگین که البته همشم شادی بوده نمیدونم چی شد یهو اما رفتی هرهفته اومدم دیدم خبری نیست گفتم خدایا یعنی چی شده الانم خیلی دلم میخواد بدنم چرا رفتی چیشده ولی میدونم ب من مربوط نمیشه الانم ک دیدم پست گذاشتی واقعا خوشحال شدم اما نه از ته دل چون پستت مثل قبل نیست و یه دلگیری توش داره امیدوارم فقط رابطه تو با شوهرت خوب و عاشقانه باشه مثل قبل ِخدا خدا میکنم این مشکل هرچه که هست ربطی به رابطه عاشقانه تون نداشته باشه خداوند پسر نازتو برات حفظ کنه و دلتو شاده شاده دوستت دارم دوست خوبم بازم بیا و پست بذار مثل قبلنااااااا

سحر دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 01:17 ق.ظ

سلام مریم جان من یکی تز خواننده های خاموشتم تماااام مطالبت رو از اوللل اول خوندم تا اذر ۹۵ خیلی لذت داشت اینکه از مجردی تا الانتو نوشتی و کلی کیف کردم

سلام دوست گلم. ممنون نظر لطفتون. اما اینجا ی روزایی صفا داشت الان دیگه نمینویسم. جمع میکنم تو قلبم.....

صدف جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 03:25 ب.ظ

سلامممم عزیزم خوشحالم که اینجا اومدی و نوشتی.
زندگی بالا و پایین زیاد داره ایشالا که تو همه اتفاقات زندگی سربلند باشی
نیمای عشقولی هم ببووووووس

ای جااااااااااااانم. خودت و عشقه بهترین دوستم. فدات شم.

بلورین یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1395 ساعت 12:28 ق.ظ http:// boloorin.blogsky.com

سلام مریم خانم
وایی وقتی پست آخرت و خوندم واقعا حس بدی گرقتم.
الان بهتری؟ رفع شده مشکل؟
خوشحالم خبری از خودت دادی
بارها اومدم وبت بلکه خبری ازت بشه. خوبه که الان اومدی
موفقباشی دوست من
تولد پسر کوچولوت هم مبارک باشه

ووووواااااااااای عزیزم سلام.خوبی؟نمیدونی چقد خوشحال شدم وقتی اسمتو دیدم.بازم به معرفت شما. هنوز منو یادت دوست جونم.
هی..خدا رو شکر.رفع نشد ولی گذشت..به سختی گذشت.تاوان سختی دادم.
خودت خوبی. خیلی گلی.بازم ممنون

مترسنج پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1395 ساعت 11:11 ق.ظ

حماسه 9دی چیست؟
9دی یک رو قبل از حماسه بزرگ10 دی میباشد که در ان روز یک فرشته به فرشته های دنیا اضافه شد و عده ای منتظر رو خوشحال کرد.
انشاله به خیر و خوشی و عاقبت بخیری
گل

ممنون.خیلی باحال بود.پسر منم بزرگ شد....
سلامت باشید.ان شاالله قسمت خودتون.
منم گل....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد