دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

من اومدم...

سلاممممممممممممممممم. بالاخره من اومدممممممممممممممممممم.جای همتون خالی خیلی خوش گذشت. عالی بود.رفتیم بندر عباس و قشم و شیراز و یاسوج و... 

کلی عکس گرفتم که وقت کنم براتون میزارم. هوا ناجوانمردانه سرد بود و من سرما خوردم. از ظهر تا حالا هم گوش درد اومده سراغم.خیلی بده. گوشم درد میکنه.....

با بارونی که اومد هوا خیلی تمیز شد.قدم زدن تو اون هوای تمیز زیر درختای سرسبز و گلهای قشنگ با عشقم خیلی بهم انرژی داد. 

خدایا بابت همه خوبیا و مهربونیات شکر.به خاطر داشتن سعیدم شکر.

فعلا که به دلیل مسافرت فشرده میریم مهمونی و مهمون داری میکنم. سرم خلوت بشه حتما براتون عکسای سفر و خاطراتشو میزارم.

نظرات 4 + ارسال نظر
الــهـــ♥ـه آبــــ♥ـها چهارشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:19 ب.ظ http://elaheabha.blogfa.com

سلام عزیزم
خوبی؟
من و همسری هم خرداد نود و یک رفتیم مکه دانشجویی
حیف ک زود گذشت
یادش بخیر
رمزو ب من بده عزیزم

سلام دوست قدیمی. خوبی؟
مرسی که سر زدی بهم. بازم به معرفت شما.
خیلی خوبه. اولین سفر زندگی آدم مکه باشه.
واقعا حیف. مثل یک خواب....
چشم. الان میام

آلیس یکشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:13 ب.ظ

به به همیشه به گردش عزیزم
زودی با دست پر بیا گلم

سلام عزیزمممممممممممممممم.
چشم. حتما.

مرتضی شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:16 ق.ظ http://i-morteza.persianblog.ir/

سلام آبجی خانومی
ایشالا که بلا دور باشه و هر چه زودتر سلامتی کاملتون رو به دست بیاورید.حسابی مراقب خودتون باشید.
به امید روزهای طلائی و لحظات قشنگه قشنگ.

سلام داداش مرتضی.
ممنون. سلامت باشید.
ایشالا. فعلا که نقره ای...

amir پنج‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:31 ب.ظ http://www.par30melody.com

با سلام...
وبلاگ زیبایی دارید ، به سایت ما هم سر بزنید و برای پیشرفت موسیقی پارسی در ایران وب سایت مارا با موضوع دانلود آهنگ جدید لینک کنید و برای دوستانتان اشتراک بگذارید.

با تشکر مدیریت پارسی ملودی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد