دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

اعتقاداتت تو حلقم!!!

ی شوهر دارم صبح ساعت 8 برام ی شارژ خریده و شمارشو اس کرده. تو خواب و بیدار تشکر کردم و بهش گفم به چه مناسبت آیا؟جواب داد: دهه فجر!!!!!! یعنی ی همچین شوهر معتقدی من دارم. اعتقاداتت تو حلقم عزیزم. 

تو پست قبلی برام ی شارژ خریده بود. هنوز شارژ داشتم ولی مطمئنم یادش رفته بود برام شارژ خریده منم دستش و کوتاه نکردم و شماره جدیدو وارد کردم. و به روی مبارک نیوردم که 20 تومن شارژ دارم.  ی همچین زن خانومی هستم که دست شوهرم و کوتاه نمیکنم. 

 

قرار بود دانشجویی بریم مشهد که جور نشد. شاید هنوز امام رضا نطلبیده. همشم مشکل نداشتن مرخصی. خدایا ی گونی پول با ی گونی مرخصی از اسمون بفرست!!!!

 

چقدددد هوا سرد شده.اینجا هم پنجمین برف هم اومد. خدایا شکرت......

نظرات 6 + ارسال نظر
الناز یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:07 ب.ظ http://agen.mihanblog.com/

سلام عزیزم . جنس اون آباژور از طلق ضخیمه . شما باید با مداد روی طلق بکشین و بعد برش بدین . دقت کنین که همه سون یه اندازه باشن . موفق باشی

فدات شم. مرسی خانومی

زهرا پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:30 ب.ظ

نظر قبلی من بیدم.یادم نیست اسمم رو نوشتم یا نه.

نه. ننوشته بودی گلم. ممون که اومدی.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:29 ب.ظ

سلام خانمی.خوبید؟
مث عمه من که به صرف آش دعوتمون کرده میگم به چه مناسبت میگه دهه فجر.تکبیر.
انشالله به زودی زود قسمتتون بشه برید.دونفری خیلی کیف میده.

سلام. خوبی گلم؟
واقعا دهه فجرم واسه خودش کسی شده و ما بیخبریم!!!!
ایشالا... من که میدونی مشکوکم.!!!

بلورین پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:59 ق.ظ http://boloorin.blogsky.com/

آفرین به تو که اینهمه خانوم و خوبی...
این پوله رو خوب اومی...ای خدا اینهمه برای همه از اسمون می فرستی یه هویی...یه بار فقط یه بار هم برای ما بفرست تا باهاش بریم دور دنیا

سلام عزیزمممممممممم.خوبی؟
مرسی. نگو خجالتم نده
واقعا چی میشد خداااااااااااااااااااااااااااااااااا. ی بار امتحان کن اگه ما اعتراض کردیم!!!!

محبوبه چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:34 ب.ظ

خدائی خیلی سواستفاده نکردی 20 تومن شارژ:خخخخخخخخ

کلا من خوبم!!!!! اصلا اهل سو استفاده هم نیستم

آلیس چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:31 ب.ظ

آنچنان نون و به تنور میچسبونی که بهترین شاطرا هم نچسبوندانا.
انشالا امام رضا میطلبن و میرینو برای منم دعا میکنید.

بفرما نون تازه آلیس جان.
ایشالا قسمت شما هم بشه. محتاجیم به دعا خانومی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد