دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

جوک با مزه!!

داشتم دنبال ی پیام خوشگل میگشتم که یهو چشمم افتاد به این پیام: 

 

ـــــــــــ یکی از فاتزیام اینه که تو عروسی اقوام داد بزنم: دوماد چقد انتره. عروس از اون بدتره!!!  

ـــــــــــ سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد از هر 10 نفر 4 نفر از بیماری اسهال رنج میبرند. غضنفر: یعنی اون 6 نفر دیگه از اسهال لذت میبرند!!!! 

ــــــــــ مشکل دخترهای ایرانی: 

پدر: رفتی خونه شوهر هر غلطی خاستی بکن 

شوهر: فکر کردی اینجا خونه بابات هر غلطی خاستی بکنی

 ـــــــــ تـوی آسانسور واساده بودم یه دختری هم سوار شداول ساکت بود بعد گفت:چطوری؟گفتم: الحمدلله ....یه نگاهی به من کردو هندزفری شو جابجا کرد!معلوم شد داره با تلفن حرف می زنه!هیچی دیگه منم تسبیحم رو از تو جیبم درآوردم ادامه دادم:الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدل

 با مزه بود سر صبح خیلی خندیدم. اینم آدرسش

نظرات 7 + ارسال نظر
بلورین شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:22 ق.ظ http://boloorin.blogsky.com/

الان منم کلی خندیدم...خیلی با مزه بود...دستت ندرده(درد نکنه)

سرت درد نکنه عزیزم

صدف چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:42 ق.ظ

قربون خنده هات صدفی

سحر چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:23 ق.ظ

با مزه بود ولی تکراری بود.


خیلی بدی. زدی تو ذوقمممممممممممم. بزار عروس بشی میام واست این شعر و میخونم ببینم بازم میگی تکراری

خاطرات روزانه من چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:52 ق.ظ http://zendegiye-arame-man.blogfa.com/


واقعا که مشکل دخترا همینطوریه که گفته...

زهرا سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:09 ب.ظ http://www.119.blogsky.com

سلام گلم.خوبی؟چه ضد حال صب دقیقا همین وبلاگ رو دیدم چنتا اس مساشو رو گوشی سیو کردم تا برا تو وچند نفر دیگه بفرستم دقیقا دوتاشو نوشته بودی همونی که در مورد اسهال بود و یارو تو آسانسور.خوب نفرستادم قشنگ ضایع میشدم
ادرسشو ذخیره کرده بودم اومدمببینم چیز جدید نداره و ازش تشکر کنم که دیدم براش نظر گذاشتی گفتم این مریم خودمون خوب دیدم یعنی تا این حد...
برم برا بقیه بفرستم تا تکراری نشده.

سلام مامان آینده!!! آره؟!! امروز شنیدم. تبریک میگم عزیزمممممممممممممممممم خوشحال شدم.خیلیییییییییییییییییییییییییی. آقا من عقب افتادم


جدا؟!! پس با هم نت بودیم.چه جالبببب. میتونم تصور کنم چقدر بامزه بوده. مثل اون قضیه و دست گچ گرفته و کافی نت و اینا بوددددددددددددد یادته؟!!!

من خیلی متعجب شدم اون روز. اینم مثل همونه.
ضایع نمیشدی میگفتم این زنداداش چقدر آنلاین. ماشالا.....

مطهر سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:58 ق.ظ http://modara.blogfa.com

با سلام و سپاس
زیبا بود.

خواهش میکنم. آدمک خنده دار داشتما نمیخاستی ازش استفاده کنی؟!!

محمود صداقتی سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:40 ق.ظ http://jok20.blogsky.com

سلام دوست من
من این مطالب رو برای خندوندن میزارم اشکال نداره کپی کردی نوش جونت هر روز سر بزن تقریبا همه روزه به غیر روزای تعطیل وبلاگم به روز میشه

ممنون. با ذکر منبع نوشتم که مشتریات زیاد شند.
با اجازه لینگتون کنم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد