دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

ببخشین

پسرک خیلی نا ارومه. وقت هی اری رو هم ندارم. شرمنده وقت ندارم عکساشو براتون بزارم.

پیشاپیش عید و به همتون تبریک میگم. ایشالا سال خوبی داشته باشین. برام دعا کنین. خیلی سخته مخصوصا شب کاریای سعید. دست تنها مدامممم گریه میکنه.....

نظرات 7 + ارسال نظر
مرتضی پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 07:58 ب.ظ http://i-morteza.persianblog.ir

مادرم فرشته است.. ولی هیچوقت ندیدم پرواز کند…
زیرا به پایش.. من را بسته بود.. برادرم را.. پدرم را.. و همه ی زندگیش را..
همه راه ها به عشق “مادر” من ختم میشود!
مادر من، عشق من است…
میترسم برای ماندن در کنارم از بهشت به جهنم بیاید
مادر است دیگر …

روز مادر مبارکتون باشه آبجی خانم خوب و مهربان من.

سلام. ممنونم.خیلی ممنون.
شدیدا مادر شدم. عمیقا حس مادری رو درک میکنم
روز شما هم پیشاپیش مبارک.

فوق+ دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 12:59 ب.ظ http://www.merry.blogsky.com/

سلام
سال نو مبارک!
خدا ببخشه...
گرفتاریای زندگیه دیگه...
مشغولیات نمک زندگین...
سال پر برکتی برای شما و خانواده محترم ارزومندم

سلام. سال نو شما هم مبارک.
ایشالا روزی خودتون.
ممنون. منم آرزوی بهترینها رو براتون دارم

مرتضی شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 01:23 ب.ظ http://i-morteza.persianblog.ir

ﻣﻦ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﺳﺘﺎﻧﺖ ﺩﻋﺎ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺗﺎ ﺩﺭ ﺩﺳﺘﺎﻥ ﮐﺴﯽ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﯿﺮﺩ ﺗﺎ ﮔﺮﻣﺎﯼ ﺩﺳﺘﺎﻧﺶ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﺑﺨﺶ ﺭﻭﺣﺖ ﺑﺎﺷﺪ...
ﺑﺮﺍﯼ ﻗﻠﺒﺖ ﺩﻋﺎ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺗﺎ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺴﯽ بطپد ﮐﻪ ﻟﯿﺎﻗﺖ ﺧﻮﺑﯿﻬﺎﯾﺖ ﺭﺍ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ...
ﺑﺮﺍﯼ ﺧﻮﺩﺕ ﻧﯿﺰ ﺩﻋﺎ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺗﺎ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﺎﺷﯽ...!
ﺑﯽ ﺁﻧﭽﻪ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻨﺪ...
و برایت میخواهم زیر باران عاشقانه های خدا خیس ترین باشی...!
دعا میکنم تا موفق ترین باشی....
و بهترین ها برایت باشد...
و امسال بهاری ترین سال زندگیت باشد....
عیدت مبارک باشه آبجی خانم حوب و مهربانم.

ممنون. عید شما هم مبارک
خیلی زشته ادم بعد یکماه تبریک بگه .نه؟
ببخشین من عذرم موجه. تقصیر ندارم. من گناه دارمممممممممممم

بلورین دوشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 06:43 ب.ظ http:// boloorin.blogsky.com

راستی من اومدن برای گفتن تبریک یادم رفت
تبریک میگم بهت ایشالا آقا نیما زیر سایه پدر و مادرش سالم و شاد زندگی کنه

سلام عزیزم. خوبی؟ ممنون گلم. منم قدم نو رسیده رو تبریک میگم. من وقت ندارم شما چرا عکس فاطمه خانوم و نمیزارین.

بزار دلمون اب شد.

بلورین دوشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 06:41 ب.ظ http:// boloorin.blogsky.com

سلام مریم جان...خوبی مامانی؟
منم مامان شدم بیست و یکم دی ماه...دیگه سخته بچه داری...شب بیداریاش...مریضی هاش...خلاصه همه چیش...ولی می ارزه به یه خنده قشنگش...نه؟
منم تا چند روز دیگه اگر بشه عکسش و میذارم

سلام عزیزممممممممممممممممممممم.
مبارکت باشه گلم. ایشالا به سلامتی. با پدر و مادر بزرگ بشه.
نزاشتی که.... بزار عروسمو ببینم

مرتضی یکشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 09:06 ق.ظ http://i-morteza.persianblog.ir

◊♥◊♥◊♥◊♥◊♥◊
هر خانه، هر قلب، هر احساس،
هر لحظه از شادی بدون تو ناقص است،
فقط شما زنان میتوانید آنها را تکمیل کنید
روز جهانی زنان مبارک
◊♥◊♥◊♥◊♥◊♥◊

ممنونممممممممممممممممممممم

صدف شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 10:40 ق.ظ

آخ آخ پس ظاهرا بچه داری سخت تر از ارشد داریه

برم همون ادامه تحصیلمو بدم ....

عید تو هم خیلییی پیشاپیش مبارک ... ایشالا سال 94 یه زندگی خیلی خیلی شیرینی با گل پسر داشته باشین و پسری هم به زودی دست از سر اذیت کردن مامانش برداره ....

طفلی مریم گناه داره ...نیما اذیتش نکن

اره. اعتراف میکنم سهت تر از ارشد. بچه داری در حد دکتراست...
بروووووووووووووووو خوش باش صدفی.

ممنون گلم. ممنون که بیادم بودی. عید شما هم مبارک با کلی تاخیر. ببخشید دیگه...

مسی گلمممممممممممم. مهربونم. ماچ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد