دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

عیدی عروسانه!!

دیروز ی چادر خیلی خوشگل خریدم ۱۸۰ تومن!!! جالب بود من میخاستم ارزون تره رو بردارم دلم نمیخاست ۱۸۰ تومن برا چادر بدم. ولی شوهر و خواهر شوهرم اصرار داشتن نه همین و بخر. وقتی مادر شوهرم پرسید چقدر خریدین روم نمیشد بگم. حس بدی داشتم.

امشب قراره مامانم اینا برای دومین سال برامون عیدی بیارن.پارسال برام ی گردنبند خوشگل خریدن.دستشون درد نکنه. تو این گرونی راضی به این امر نبودم. امسال ی النگو برای من خریدن و ی کت خیلی شیک برای سعید و کلی آجیل شب عید و پسته خندون!!! و گل و شیرینی و....

خیلی کار دارممممممممممممممممممم. خدایا کمک کن کارام تا شب تموم بشه. خانواده خودم و خانواده سعید امشب میاند خونمون. من برم به کارام برسم.

گفتم پسته خندون یادم به این جوک افتاد:

به پسته ها بگین اگه چیز خنده داری هست به گردوها هم بگین بخندن!!!

نظرات 8 + ارسال نظر
بلورین سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:40 ب.ظ http://boloorin.blogsky.com/

چادر مبارکت باشه مریم جون...
عیدی ها هم مبارکت باشه...امسال خانواده منم واسم عیدی میارن...به همراه یه دست لباس و شوار و کفش و چیزای دیگه خریدم که برام بیارن...

سلامت باشید عزیزم.
ممنون گلم.مبارکه شما هم باشه خانومی. ایشالا همیشه به شادی بپوشی.

مهسا دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:44 ب.ظ http://www.arouosak.persianblog.ir

سلام.
اونوقت این رسمای خوشگل مال کجاست؟ که همچنان عیدی میارن آیا؟
خریدای پست قبلیتم خیلی خوشگل بود. مبارکه!

اصفهان. من فکر میکردم این رسم واسه همه شهرها هست.
چشمات خوشگل میبینن مهسا جون.

خاطرات روزانه من یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:12 ق.ظ

مبارکت باشه عزیزم

سلامت باشی گلم.ممنون

سحر شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:02 ب.ظ

عجب رسم خوبی دارید!
یادم باشه واسه داداشم از شهر شما زن بگیریم.
حالا تا چند سال خونواده عروس باید عیدی بدند؟

بله که بله.
بسه. همون یکی و بوققققققققققققققققققققققق. آره؟!!!
بستگی داره. اگه از شهر شما باشه ما هیچی نمیدیم. ولی اگه از شهر خودمون باشه هر چند سال !!!!1

صدف چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:55 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

سلام دخمل خوبی ؟
مبارکت باشه چادرت .
پولش مهم نیست ارزش صاحب چادر بیشتر از این حرفاست

به. صدف خانوم در شرف ازدواج!!!
خوبم. شما خوبی؟
سلامت باشید
وای تا حالا از این زاویه نگاه نکرده بودم. من تو همین زاویه میمونم شما برووووووووووووووووووووو

آلیس سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:17 ب.ظ

گلم به مبلغش فکر نکن به اینکه چقدر همسریتو خواهریش نازن که سر پولش دلتو نشکستن و تشویقت کردن.
دست خانواده مهربونتم درد نکنه تو این شرایط جامعه انقدر خودشونو به زحمت میندازن.
انشالا جبران کنید شما عروس و دوماد

بله خدا رو شکر خانواده خیلی خوبی دارند. لبیته منم خیلی خوبما
واقعا زحمت کشیده بودن. دستشون درد نکنه.
بله جین جین بچه بیارم موجبات شادی خانواده ها رو فراهم کنم!!!!

محبوبه سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:44 ق.ظ

سلام چادر نو مبارک باشه گلم به شادی بپوشی
خوب تو که مهمون داری کی گفته بیای گزارش بدی ؟
النگو و کت و شلوارسعید آقا هم مبارک باشه

واسه جکه

سلام محبوبه جان. خوبی گلم؟
سلامت باشید.
گفتم که از استرسم کم بشه.
سلامت باشید ممنون خانومی

M*T سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:26 ق.ظ

سلام.خوبی گلی جونم.خوش به حالت من که یوهوااااااا از کارام مونده.عجب دخملی بابا چرا انقدر خودتو لوس میکنی که انقدر واست کادوووو بیارند چه هفته های صبحی ظهری که گذشت و این کادوهارو ساخت ایشالا مبارکت باشه گلی جونم.امیدوارم این روزای پایان سال هم برات شیرین و خوش بگذره.به امید دیدارت

سلام عزیز دلم. خوبی؟ دلم واست ی ذره شده بخدا
بچه اخریم لوس نشم چیکار کنم؟
یادته ام تی جونم؟ واقعا چه هفته هایی که گذشت

سلامت باشی عزیزم. ممنون. ایشالا شما هم سال خوبی دشته باشی. به خانواده سلام برسون.

عید نزدیکه حتما میبینمت عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد