دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

خونم تمیز شد!!!

بالاخره خونه تکونی منم تموم شد.این هفته حسابی درگیر خونه تکونی و بازار بودم. خونم با تغییر اساسی دکوراسیون حسابی عوض شد و کلی خوشگل شد. هر وقت نگاه میکنم کلی ذوق میکنم و روحیه ام عوض میشه. 

هر چی تو بازار گشتم چیزی که به دلم بشینه پیدا نکردم. امروز قرار با خواهر شوهر بریم مجلسی اصفهان اگه شد خرید عید کنیم. خدا کنه اونجا چیزی پیدا بشه و بخرم. 

دیروز رفتم بازار این و دیدم خوشم اومد خریدم. بعدشم رفتم ی مغازه دیگه اینم دیدم بهش میاد خریدم. خودم خیلی دوستش دارم. رنگش خیلی خوشرنگ. ی بلوز این رنگی دارم که میشه باهاش ست کرد. 

برای سفره هفت سین ایده جدید کی چی داره؟! لطفا راهنمایی کیند.ممنون

نظرات 4 + ارسال نظر
فریبا یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:09 ب.ظ

عاغا کدوممممممممممممم؟سر کاریه؟این و اون کدومه عاخه؟

سر کاری چیه؟ خب روی کلمات این و اون کلیک کن تا تصویر باز بشه.

محبوبه دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:33 ب.ظ

سلام خانوم خسته نباشی
وای چقدر قشنگه مبارکت باشه
اگر ایده ای پیدا کردی به منم بگو:دی

سلام عزیزم. سلامت باشید.شمام خسته نباشید.
چشمات قشنگ میبینن. قابل نداره گلم.
فعلا که هیچی. باشه پیدا کردم خبرت میکنم

خانم گلی دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:06 ب.ظ http://www.cat-dog-kiss.blogfa.com

خییییییلی خوشکله مبارکت باشه

سلامت باشید. ممنون

آلیس دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:11 ق.ظ

وایییییییییییی کلی از سرویست خوشم اومد. من عاشق آبی فیروزه ایم.
تازه به لباس مشکی و سفید هم راحت میتونی ستش کنی.مبارکت باشه عزیزم

جدا؟!!! راستش و بخای نظرت خیلی برام مهم بود. منم عاشق رنگش شدم.
قابل نداره خانومی. ممنون از راهنماییت حتما امتحان میکنم. سلامت باشید گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد