دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

هنرهای من!!!

امشب یهویی به سرم زد یدونه گل سر واسه الهه درست کنم. کار اولم بود. کلی هم انگشتام سوخت.چطوره؟


  ی سوال: چطوری میشه اسم وبمو پایین عکس بنویسم؟!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
صدف شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:15 ق.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

سلام علیکم خوب هستید شما ؟؟
شما کم پیدا شدید یا من ؟؟


عجب خاله باحالی دارن الهه خانم . چقد زیبا شده است .

نه یکم گلوم میسوزه علائم سرما خوردگی دارم
من. شما. ایشان. انها!!!!
مرسی داری جیگر

الــهـــ♥ـه آبــــ♥ـها پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:14 ب.ظ http://elaheabha.blogfa.com

سلام عزیزم
خوبی؟؟
چه خوشکل شده...آفرین
میتونی با نرم افزار نقاشی کامپیوتر خیلی راحت اسم وبت رو روی عکست بنویسی

سلام گلم. خوبم. شما خوبی؟
چشمات خوشگل میبینن.
ممنون از راهنماییت
راستی من رمز شما رو ندارم.

خاطرات روزانه من پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:14 ق.ظ

ای جان چ نازه
عزیزم با پینت یا همون نقاشی و فتوشاپ میتونی بنویسی فقط موقع سیو کردن باید پسوند عکستو جی پی جی بذاری

چشمات ناز میبینن. خجالتم ندین
ممنون از راهنماییت عزیزم

محبوبه شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:43 ب.ظ

خیلی قشنگ شده چه جوری درستش کردی؟

به سختی!!!!
نمیدونم اسمش چیه یهو چشمم تو خرازی دید خریدم و ی زنبور واسه وسطش خردیم و با چسب حرارتی دونه دونه گرد کردم و بعد بهم چسبوندمشون. در اخر هم چسبوندمش رو شونه.

آلیس شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:51 ب.ظ

بابا دست گلت درد نکنه. عالییییییییییییییییییه خانم خوش سلیقه

قربونت عزیزم. خجالتم نده دیگه. چشمات خوشگل میبینن.
قابلی نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد