دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

یلدا مبارک

محفل آریائی تان طلائی، دلهایتان دریائی
شادیهایتان یلدائی، پیشاپیش مبارک باد این شب اهورائی

نظرات 8 + ارسال نظر
خاطرات روزانه من یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:27 ق.ظ

کجایی تو دختر جون؟؟

مرسی که یادم بودی عروس خانوم. یکم گرفتار بودم نشد بیام نت.

زهرا یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:12 ب.ظ

سلام.خوبی گلم؟کم پیدا شدی؟نکنه عقد دارید
چی بپوشیم؟


امیدوارم از گرمای عشقتون لذت ببرید خانمی.

نمیدونم. اینم ما رو کشت معلوم نیست بله رو میگه یا نه؟ نمیدونم موهامو رنگ کنم یا نه؟ تکلیف ادمو مشخص نمیکنه!!
قربونت. مسی. همچنین شما

صدف شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:57 ق.ظ

سلام
خدافظ عجله دارم باید برم نمودار رسم کنم فعلا بای

سلاممممممممممممممممممممممممم.
ا وا . کجا رفتی؟!!!

بلورین سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:12 ب.ظ http://boloorin.blogsky.com/

خاطرات روزانه من سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:43 ق.ظ

آلیس سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:11 ق.ظ

یلدای خودتونم مبارک

ممنون عزیزم

خاطرات روزانه من یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:48 ق.ظ

یلدای شما هم مبارک عزیزم

ممنون عروس خانومممممممممممممممممم

شکوه بانو شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:00 ب.ظ http://www.shdl.ir

شب یلداتون مبارک

ممنون عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد