دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

دلم میخاد

دلم ی مسافرت میخاد. دلم میخاد یکم از فضای خونه فاصله بگیرم. دلم خیلی میگیره  تو خونه. احساس میکنم نمیتونم نفس بکشم.دلم برف میخاد. دلم کوچه باغ پر از برگای رنگارنگ پاییز میخاد. دلم خنده از ته دل میخاد. اصلا دلم ی معجزه میخادددددددددددددددد. 

خداجون میشه؟!!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
مرتضی جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:44 ب.ظ http://i-morteza.persianblog.ir

ایشالا ایشالا آبجی خانومی
همه اینهائی رو که از خدا خواستی،خیلی زود زود اتفاق بیفته اون هم از نوع بهترینش.

ایشالااااااااااااااااااااااااا. با دعای خیر شما

فریبا یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:11 ب.ظ

دوباره سلام
مسافرتو باهات موافقم معجزه رو بیشتر
دل منم میخواد

منم سلامممممممممممممممممم.
ایشالا که هر جفتش برات اتفاق میفته گلم.

آلیس شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:13 ق.ظ

خدایا برای همشون آمییییییییییییییییییین

مرسی عزیزمممممممممممممممم

زی زی بانو پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:55 ب.ظ

ندا آمد که:

بله میشه

و چنان شد که معجزه و خنده شد.
قربونت برم که دلت پاکه و اینقد با اطمینان میحرفی

shayan shayesteh پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:08 ب.ظ http://shayanshayesteh.blogsky.com

سلام،وبتون بى نظیره استفاده کردم؛موافقین با هم تبادل لینک کنیم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد