دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

عیدتون مبارک

علی معنای دریا در کویر است.  

نفوذش در عدالت بی نظیر است. 

ز هر کاروان این را شنیدم  

مسیر عشق قربان تا غدیر است

عیدتون مبارک  

 

 

 

  

 

 

بفرمایین شیرینی خوشمزه.خیلی عجله ای و با امکانات کم درست کردم. ولی مزه اش فوق العادست. جاتون خالی... 

نظرات 4 + ارسال نظر
آلیس شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:07 ق.ظ

عید شما هم مبارک
بابا خوش سلیقه... شیک... خانم خونه. به و به و بهههههه دلمان خواست. حوصلت گرفت دستورپختشو به ماهم بده

عید شما هم مبارک خانومی.مرسی.ذوققققق
عزیزمی. دلت خاست؟ فدات شم بفرستم برات؟
چشم. حتما میزارم. در اولین فرصت آموزشش و میزارم.

زی زی بانو پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:03 ب.ظ

مرسی گلم. نه من دخمل خوبیم. اصلا هوسی نیستم تعجب کردم آخه خیلی عالی درست کردی.

خوش به حال شوهرت. من که خبری نیست هر از گاهی همچین دلم ی غذاییی میخاد که خودم شک میکنم.
دخملت بچه خوبی به فکر مامانش. خدا حفظش کنه
قربونت. لطف داری. چشمات عالیه. نگو دیگه خجالتم اومد!

صدف چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:22 ب.ظ

اولا عیدت مبارککککککککک
دوما بابا باریکلا چقد دوست دارم الآن این شیرینی ها اینجا بود . خب میخاممممممممم دیگه .
چقد اینا خوشمزه هستن
از این کارا هم بلدی نگفته بودی بلا....؟؟؟؟
سریعتر بیا طرز تهیشو به منم بگوووووو خب

اول سلام. بعدا عید شما هم مبارک عسیسم
خب طرز تهیشو بهت میگم درست کن خیلی با چایی خوشمزست.
جات خالی. یکمم واسه مادر شوهر بردم کلی ذوق کرد

زی زی بانو چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:54 ب.ظ

وای خودت درست کردی؟؟؟؟؟؟؟
عالیه.عیدت مبارک :)

سلام خانومی. خوبی؟
بله
عید شما هم مبارک. دلت نخاد؟ برات پست کنم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد