دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

بلوز خوشگل من!!!

امروز برای تعویض روحیه ام رفتم بازار. صبحش سعید ازم پرسید میخای چیزی بخری؟ منم گفتم: نه. با خاله میخام برم. اون خرید داره. من چیزی لازم ندارم.

هر وقت میگم چیزی لازم ندارم سعید بیشتر نگران میشه. رفتیم ی مغازه که لباس فروشی که جدید باز شده بود. ساپورت داشت 60 هزار تومن. میگفت تهران 300 هزار تومن. ولی نمی اززید. رفتیم مغازه کناریش لباس های مجلسی شیک داشت.

یهو چشمم افتاد به ی بافت زمستونی خیلی خوشگل. دیگه هیچی نه میشنیدم نه میفهمیدم. خلاصه قیمتش یکم بیشتر از یکم گرووووووووووووووووون بود. ولی چشمم گرفته بود. به نظرم هم جنسش عالی بود هم خانومه میگفت کار ترکاست!!!!(ترکیه).

و این شد که زنگ زدم به شوهری. و کلی براش توضیح دادم که خیلی خوشگل. چشمم گرفته. بخرمش. سعید گفت: جنسش چطوره؟ گفتم من کار ی به جنسش ندارم. بخرم دیگه؟ تو رو خدا. نه نگو دیگه سعید. ی بله بگو من ذوق کنم. سعیدم دستش بند بود. واسه اینکه من کمتر حرف بزنم گفت باشه بخرش. 

منو میگی ذوققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققق رو ابرا ترکیه بودم!!!!!

حجم عکساش یکم بالاست. میزارم تو ادامه مطلب

عکسش خیلی معلوم نیست. خودش خیلی خوشگل. سنگ دوزیش توی شب خیلی خوشگله. 

به نظرتون چقدر می ارزه؟

 

نظرات 14 + ارسال نظر
محدثه یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:20 ب.ظ http://taranetanhayi.blogfa.com

ووووووووووای چ خوشمله!
بنظرم و۸۰ گرفتی درسته عایا؟!

اوهوم. درست حدس زدی.
چشمات خوشگل میبینن

زی زی بانو پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:07 ب.ظ

70 خریدی پس مبارررررررررکه :)

خوب خریدی.

عکس قفس هارو هم بذار دیگههههههه

سلامت باشی گلم.
منم همینو میگم. خیلی خوب خریدم ولی سعید نظر دیگه ای داره

بچه فنچمون بدنیا اومده اگه ببینیش زینب جون
چشم. در اولین فرصت عکس قفس رو هم میزارم

سحر یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:20 ق.ظ

عکسا باز نمیشه
تا من ندیدم نباید بپوشی. در غیر اینصورت کوفتت بشه.


خیلی باحال گفتی. بیا خونمون واست سفارشی میپوشم!!!

روزای من شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:07 ب.ظ http://rozayman1369.blogfa.com

چراشوهرت نگران میشه وقتی بگی چیزی لازم نداری

منظورم اینه هر وقت بگم چیزی لازم ندارم حتما بدون شک خرید میکنم.(البته گفته ام حالت طنز داره)

روزای من شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:04 ب.ظ http://rozayman1369.blogfa.com

چرانگرانت میشه شوهرت وقتی بگی چیزی لازم نداری

آلیس شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:24 ق.ظ

خیلی شیک بود عزیزم...
با ی شلوار لی خوشگل کلی آدم شیک میشه. مبارکت باشه عزیززززززززززززززززم.
خیلی تو قیمتا نیشتم اما حدس میزنم بین ۱۳۰تا۱۵۰باشه

قابلی نداره عزیزمممم.
قربونت برم چقدر تصورت خوشگل. مرسی.
80 میگفت من 70 خریدم. بخاطر اینکه مغازش تازه باز شده بود ارزون میداد که جلب مشتری کنه. گفت اینکار باید 100 قیمت بخوره.

مرتضی پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:14 ب.ظ http://i-morteza.persianblog.ir

راستش آبجی خانومی
ما که برای طرفمون فقط ادکلن می خریم
سر رشته ای در لباس نداریم
بالطبع نمی دونم چند خریدی
ولی هر چقدر که خریدی،ایشالا که مبارکت باشه آبجی خانومی و به شادی به تن کنی.

فقط ادکلن؟!!!! تنوع پذیر باش.
اشکالی نداره. به زودیا زود میفهمی قیمتهای بازار از چه خبره؟
ممنون. سلامت باشید

پسرک پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:30 ب.ظ

سلام

در مورد سینوساتون یه توصیه من از یه نفر شنیدم
گفتم بهتون انتقال بدم شاید مفید باشه
اینکه آب نمک رو از دماغتون بالا بکشین و از دهنتون بدین بیرون
روزی سه یا چهار بار
البته مراقب باشین نمکش زیاد نباشه
در حد همون شوری اشک فکر میکنم کفایت کنه
این توصیه یه متخصص داخلیبود و اونی که تعریف میکرد نتیجه گرفته بود
امیدوارم موثر باشه
اگر انجام دادین نتیجشو بگین

ممنون از راهنماییتون. حتما امتحانش میکنم.

صدف پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:25 ق.ظ

دخترم تو که میدونی نقطه ضعف صدف برانگیختن حس کنجکاویشه چرا این کارو با من میکنی هااااان؟؟؟؟
خب بیا بگو چن گرفتی دیگه ؟؟
۷۰ ؟؟؟ ۸۰؟؟؟ ۹۰ ؟؟؟ ۱۰۰؟؟؟ ۱۰۰ به بالا ؟؟؟

نمیگم. اخلاقت و خوب کن تا بگم

سلطان پنگوئن پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:18 ق.ظ

نظر کارشناسیه من روی 110 تومنه! حالا بگو نه تا بدم جلاد... استغفرالله... خب روی حرف من حرف نزن دیگه

خودتی سلطان. از این طرفا. خوبی؟
الان قیمت نمیگم تا ببینم حدس بقیه چیه؟ ممنون.

اولین نفری هستی که به سوالی که پرسیدم جواب دادی. دمت گرم. بقول سعید اشکمو پاشوندی

زی زی بانو چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:46 ب.ظ

ولی از حق نگذریم خیلیییییییییییی خوشگله

مبارکت باشه

خودش خیلی تو تن خوشگله. نگینای ریز کار شده توش. من عاشق نگین رو لباسم.

قابل نداره عزیزمممممممم.
سلامت باشید

زی زی بانو چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:40 ب.ظ

اینجور که گفتی ساپورت 69 تومن بوده والا چی بگم ! بگم این لباسه چقد می ارزه ؟!؟؟؟؟ خودت بگو چند؟

اون مغازه کناریش ساپورت داشت 60 تومن.
خیلی گرون نخریدم . مناسب بود به نظرم.
ی حدسی بزن. تا نگی نمیگمت

زی زی بانو چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:38 ب.ظ

دوربین دیجیتال گرون بید خواهررررررررر وگرنه از خدامه

اوهومممممممممممممممممم مارک خوبش بسیار بسیار گرون بید. من که نمیدونستم چقدر پول دارین؟

صدف چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:51 ب.ظ

خیلی خوشگله مبارکت باشه ولی جونم دراومد مریم تا با گوشی عکست باز شد یه ربع داشت جون میکند ....
مبارکت باشه .
چون ترکه حتما گرون گرفتی ؟حالا چن گرفتی خودت بگوووووووو

چشمات خوشگل میبینن عزیزم.. با گوشی؟!!! خجالتمون دادی صدف جونمممممممممممممممم

سلامت باشی گلم.
نه قیمتش خیلی خوب بود. مغازه جدید باز شده بود واسه جلب مشتری قیمتاش مناسب بود. کلا اینجا قیمتاش نسبت به خود اصفهان خیلی ارزونتر.

نه. ی حدسی بزن. تا نگی نمیگم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد