دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

حوصله ندارم!!!

اینقده حال ندارمممممممممممممممممممممم. دیشب سرم میدردید. سعی کردم قرص نخورم. رفتیم مهمونی و برگشتیم. سرم و بستم و خابیدم. صبح از سر درد چشمام باز نمیشد. 

مجبور شدم ژلوفن و بخورم. سر دردا کلافم میکنن. هفته ای یکبار دو بار سر درد دارم. سینوسام عفونت کردن. الانم زمستون و ما هم با موتور. دیشب یخ کردم تا رسیدیم خونمون. 

امروز جمعست. سعید رفته سر کار. صبح خیلی دلم گرفت. اومد کنارم رو تخت نشست گفت سرت بهتر شد؟ گفتم: نه. گفت چیکار کنم برات؟ گفتم امروز نرو سر کار. بمون پیشم. دلم میخاست الکی گریه کنم.

صبح سعیدم رفت برام نون تازه با آش سبزی خرید ولی چه فایده تنهایی که نمیچسبه بهم. کاش بودی سعیدgirl_cray2.gif girl_cray2.gif.  

دلم برات تنگ شده نفسم

 همه هفته به امید اخر هفته ام که ی نهار و صبحونه دلچسب بخورم. وقتی نیستی دلم میگیره بخدا   

باید برم خونه مامانم. برم آماده شم بابای مهربونم بیاد دنبالممممممم. شاید برم بیرون حال و هوام عوض شه.

نظرات 13 + ارسال نظر
صدف سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:06 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

خدمت رسیدم واسه عرض تسلیت
درگذشت آن مرحومه مغفوره مرغ عشق عزیز را تسلیت میگویم
غم آخرتون باشه

ممنون عزیزممممممممممممم. ایشلا باقی عمر شما باشه!!!!

صدف دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:06 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

ای جانممممممم

چرا اینجوری شدی ؟؟؟؟؟؟؟؟
کی میخای میخای خوب بشی ؟؟؟
منم دیگه دارم کم کم حالم بد میشه انقد واسه فردا کار دارم

سلام صدففففففففففففففففففففففففففففف جونممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

یکم بهتر تر شدم. مرسی گلم.
کاش زودتر هفته دیگه بشه. نه؟

صدف دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:06 ق.ظ

سلام علیکم مریمی ...
حال روحبت بهتره؟

سلام عزیزمممممممممممممممممممممممم
یکم بهتره. ولی هنوز نیومدم سر جای اصلیم

سحر یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:58 ق.ظ

لابد می خوای بگی من اصلاً نظر نداده بودم دیگه؟!

نظر گذاشتی ولی قابل تایید نبود عزیزمممممممممممممممممم

صدف یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:22 ق.ظ

روزای من شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:04 ب.ظ http://rozayman1369.blogfa.com/

زودی پاک کردم
نمیدونم این سردردای لعنتی بعد دعوا چیه میاد سراغ ادم

ممنون عزیزمممم
سر درد خیلی عادی شده. دلیلشم فکر کنم عصبی باشه

سانیا شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:31 ب.ظ http://sania1.blogfa.com/

سلام
ممنون اومدی پیشم
وای سر درد خیلی بده
حالا که ایشالا خوبی؟
موفق باشی

سلام عزیزم.
خواهش میکنم.
خدا رو شکر بد دو روز سر درد الان بهترم.
قربونت. شما هم همینطور

زهرا بانو شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:49 ب.ظ http://www.119.blogsky.com

الهی.حتما الان حالت بهتره شده.آره یه وقتا هست که ادم حوصله هیچی رو نداره فقط دلش عشقش و میخواد.
نوش جونت اگه بود بیشتر میچسبید.ولی همین که به فکرت بوده هم خوردنش و لذت بخش تر میکنه.

.در ضمن خدا رو شکر خانواده خوبی داری و به فکرت هستند گلم.

خدا رو شکر بهترم عزیزم. ممنون.
من که بیشتر وقتها اینجوریم. البته گاهی وقتها هم حوصله خودمم ندارممممم. مثل دیشب
آره خدا رو شکر میکنم بخاطر داشتن خانواده خوب و همسر خوب

شما هم که ی همسر داری تک. من ضمانتشو میکنم

صدف شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:11 ب.ظ

پاشو جمعش کن خجالت بکش این لوس بازیا ینی چی؟؟؟؟؟
۳۰ سالته دختر ... خودتو جمع کن
ملت همسن تو ۶ تا بچه دارن این بچه بازیا ینی چی در میاری؟؟؟؟
دیگه نیبینم این جوری غوغا به پا کرده باشیااااااااااااا

ایشششششششششششششششششش.
یادم باشه مطالبمو رمز دار کنم.
چند سال صدف جان؟. انگار درس و مخشات بدجوری رو مخ چیت اثر گذاشته؟ چطوری حساب کرید من شدم 30 ساله؟

6 تا بچه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سالی چند تا میشه صدف؟ چطوریاست؟ به منم یاد بده
برو دخترررررررررررررررررر برو . تو مجردی نمیفهمی عشق چیه؟

محبوبه شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:13 ب.ظ

عزیزم نبینم ناراحت باشی خوبی ؟

دو روز بود خیلی حال روحیم داغون بود الان یکم بهترم ولی هنوز ناراحتمممممممممممممممممممممم

به این صدف ی چیزی بگو. من اعصاب ندارما. دلم گرفته از صبح تا حالا کلی نشستم گریه کردم تلافیش و سر صدف در میارما

آلیس شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:50 ق.ظ

گلم اول زندگی باید کمی اینجور مسائلو تحمل کنیم. دیگه پول درآوردن برای همه دشوار شده.
وای بمیرم سردرد خیلی بده. سفیکسیم بخوری بهتر نمیشی؟؟؟ سعی کن سوار موتوری ی کلاهی چیزی زیر روسریت بذاری

بله. تازه اگه کارش شیفت هم بشه که دیگه من
خدا نکنه عزیزممممممممممممممم. نمیدونم امتحان نکردم. اره باید برم لباس گرمامو بیارم. اینجوری نمیشه...

زی زی بانو جمعه 19 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:43 ب.ظ

همسری منم رفته سر کار باز خوبه مامان بابات هستن بری پیششون. من تو شهر غریبم ...

آخی. نازییییییییییییییییییییییییییییییییی. سخته دور از مامان بابا زندگی کردن. تازه با ی نینی

رویای خاکستری جمعه 19 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:10 ب.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام مریم. خوبی؟
ای بابا میاد دیگه... خوبه ... خدا کنه همه خانوما ، از تو دوست داشتنو یاد بگیرن

سلام. خوبیییییییییییییییییییییی؟
ولی سعید نظرش این نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد