دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

خاطرات عروسی ای!!!

آقا این هفته خیلی جو عروسی اینانه است!!! منم دلم عروسی میخاااااااااااااااااااااااااد. آخر این هفته عروسی محبوبه جان. ایشالا که خوشبخت بشی عزیزم.به پای هم پیر بشین گلم. ایشالا نوبت صدف جان. البته بعید میدونم صدف  بتونه از این درس و مخشا جون سالم به در ببره..... 

 و اما خاطره شب عروسیمون: 

یک هفته قبل عروسیمون داشتیم مثل عقدیا تو خیابون زیک زاک میرفتیم که رسیدیم به چراغ قرمز. مثل الان نبود که از گوشه سرعت گیر به حالت ضبدر با سرعت خیلی؟؟؟ رد میشیم. خلاصه یهو چشممون افتاد به ی ماشینی که پشت شیشش نوشته بود 

ظرفیت دو نفر. خودمو خودت... 

 

کلی ذوقققققققققققققققققققققققققق کردیم و سعید رفت سفارش برچسبشو داد و ما هم شب عروسیمون زدیم پشت شیشه ماشین. خیلی ذوق کردم وقتی واسه سورپرایز کردنم نوشته رو نشونم داد چنان جیغی زدم و محکم بغلش کردم یادش بخیررررررررررررررررررررررررررررررررررر 

 

عاشقتم بهترین من. دوست داررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررم(جیغ). عقدمون بهترین دوران زندگیم بود. سراسر شادی و انرژی و خاطره بود. الانم خوبه. کلا خدا رو شکر میکنم بخاطر داشتن مردی همچون تو. فدات شم. دلم برات تنگ شده مرد من.

نظرات 10 + ارسال نظر
مرتضی پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:07 ب.ظ http://i-morteza.persianblog.ir

دعا می کنم که سراسر زندگیتون سرشار از این همه خوشبختی و آرامش باشه آبجی خانومی مهربانم.

.ممنون. همچنین شما و طرفتون

زهرا بانو شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:47 ب.ظ

وقتی که میبینم خوشبختی ولقعا ذوقم میاد جدی میگم

ممنون عزیزم. ولی هر وقت ما تعریف کردیم پشت سرش همه چی خراب شد.

زهرا بانو شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:41 ب.ظ http://www.119.blogsky.com

سلام گلم.حیف شد من ندیدم.عکس ازش نداری بهم نشون بدی؟
ایشالا همیشه در کنار هم دیگه خوشبخت زندگی کنید عزیزم.

جدی ندیدی؟ دقتت تو حلقم زنداداش.
نه. ندارم. برچشباش هنوز هست. ی روووووووووووووووووزی که اومدی خونمون یادم بنداز نشونت بدم.

ممنون. همچنین شما عزیزم

صدف پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:56 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

محبوبه نامرد به تو آدرس داد به من نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الآن میرم وبلاگش خونشو قبل از عروسیش بریزم که اینجوری بین دوستاش تبعیض قائل نشه
مثلا ترسید من برم عروسیش شاباش جمع کنم؟
خیلیییییییییییییییی نامرده این محبوبه

دختر خوبی باش تا به توام ادرس بده!!! نه اینکه تو درس میخونی و این استادا حواس درست حسابی واست نزاشتن ترجیح داده به من آدرس بده

محبوبه دیگه داره عروس میشه. باید یکم رفتارمون باهاش بهتر بشه. متنبه شووووو صدف

صدف چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:18 ب.ظ

منم صدف عشقت جیگرت روحت دنیات ... خخخخخخخ
میگم مریم تو آدرس محبوبه رو داری یا دروغ میگه آدرسمو به مریم دادم؟؟؟؟؟
میگم نکنه آین کارارو میکنه ما نریم عروسیش شاباشا رو خودش جمع کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ینی یه نفر انقد میتونه نامرد باشه؟؟؟؟؟به اینم میگن دوست؟؟؟؟؟؟

نوشابه باز کنم برات عزیزم؟
نه بابا. بنده خدا ادرس داد ولی خب چون میدونستم من و تو نمیریم حذفش کردم.

به رو خودت نیار به محبوبه میگیم تا کارت دعوت ندی ما نمیایم!!!

صدف چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:27 ق.ظ

سلام مرسمی ....
جون سالم به در بردنو خوب اومدی خدایی ... خخخخخخ
صدف بدجور تو درس و مشخاش مونده :دی
ایشالا همیشه خوشبخت باشی و احساس آرامش کنی . بوووووس
ایششششششششش (آیکن دهن کجی و چشمک )

سلام مرسمی...؟!!!!
سلام صرفی؟!!!!
واقعیت دیگه. سالم رفتی دانشگاه معلوم نیست چند درصد بیای بیرون.!!!
قربونت عزیزم. چقدر معلومه از ته ته اعماقت دعا کردی

محبوبه سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:55 ق.ظ

وای مریم جون ممنونم عزیزم خوشحال میشم حتما بیاین
آره بابا این صدف که کلا قراره با مخش و کتاب عروسی بگیره از بس بچه درس خونیه

خیلی خوشم اومد از این جمله کاش ما هم انجامش بدیم خیلی جالب میشه

محبوبه جان شا لطف داری اما خب میدونی که نمیشه. خودشو با کتابا بد جور درگیر کرده خدا کنه سالم از این دانشگاه بیرون بیاد

خیلی بامزه بود همه میخوندن و بعدش بهمون گفتن خیلی ایده جالبی بوده. شما هم امتحان کنید

آلیس سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:15 ق.ظ

ااا پس ی جورایی شکار لحظه ها کردین و دقیقه ۹۰ دست به کار شدین . اما چه جمله با مزه و چه همسر با حوصله ایی

اره عزیزم. خب هر دو تامون خیلی خوشمون اومد و سعیدم واسه خوشحال کردن من این کارو کرد.
اون روزا عقد بودیم.

خانوم گل دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:45 ب.ظ http://rozhayezendegiman.blogsky.com

خوشبختیتون پایدار باشه عزیزم

ممنون خانوم گل. همچنین شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد