دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

سینما 5 بعدی!!!

جاتون خالی چند شب پیش با سعید جانم رفتیم سینما 5 بعدی. اینقدددددددددددددددددددددددددد خوش گذشت. جای همگی خالی. 

اسم فیلمش سرنوشت شوم بود. فیلمش خیلی بد بود. اصلا با روحیات من سازگار نبود. آدما له میشدن. تیکه تیکه میشدن. آتیش سوزی. پاش تو پله برقی له شد. واااااییی 

 

ولی با حال بود. وسط فیلم ماشین آتیش گرفت تایرش پرت شد طرف ما. یهو صندلیت به یه طرف میفتاد پایین. افکتاش با مزه و متناسب بود. بهت آب میپاشید. تو صورتت باد میخورد. یهو پشت گردنت خنک میشد. 

یه ماره نیشت میزد. همزمان یه شلنگ زیر صندلی بود با جریان هوا زیر پاهات حرکت میکرد.اگه کسی نرفته پیشنهاد میکنم حتما بره. ارزش یکبار امتحان و داره.   

 

تو این یک ربع فیلم من مدام دستای سعید و فشار میدادم و جیغ میزدم و سعیدم از جیغای من میخندیددددددددددددد(البته خودشم جیغ میکشیدا) از بس دست سعید و فشار دادم  بعد فیلم دستم دیگه حس نداشت.سر شده بود..... 

مرسی سعید جونممم. خوش گذشت...

نظرات 12 + ارسال نظر
مامان فینگیلی. جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:53 ب.ظ

بابا سینما 5بعدی.ایشالا همیشه دلتون خوش لبتون خندون.

لارج شد ما هم از خدا خاسته قبول کردیم. خیلی هیجان داشت تا گرون تر از این نشده حتما برین!!!!

آلیس چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:16 ق.ظ http://khoshbaxtam.blogfa

پس کامنت من بیچاره کووووووو؟؟

عزیزم کامنت شما در این پست رمز نوشته هات بود که تایید نکردم.

صدف سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:08 ق.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

خب حالا که اینترنتت وصلید چرا اینجارو نیاپیدی ؟؟؟

وصلید همون وصل شد *
نیاپیدی همون آپ نکردی *

آپ ندارم اخه؟!!!!!!!!!!!!

بلورین دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:10 ب.ظ http://boloorin.blogsky.com/

چه خوب دلم می خواد منم برم...
اینجا هم تازه زدن ولی نمی دوم راه افتاده یا نه..باید برم سوال کنم

حتما برووووووووووووووووووووووو. هیجان داره

صدف شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:23 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

آیکن آدم آروم!!!!

صدف پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:27 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com


کوشی پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شارز اینترنتمون تموم شده بود. دعوا نکن من خودم داشتم میترکیدم از بی اینترنتی

صدف چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:59 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااام

ببین کی اومده صدف خانوم گل و گلاب
به افتخارممممممممم

خوش به حالت من تا حالا سینما پنج بعدی نرفتم خیلی دوست دارم برم ولی تا حالا جور نشده ولی باتوضیحات تو واجب شد که حتما برم .
تو دعا کن حال مامانم رو به راه بشه و وقت من یکم آزاد بشه تا بتونم به این جور تفریحاتم برسم...

سلااااااااااااااااااااااااااااامممم.
نوشابه؟!!! باز کنم برات؟!!!!
به افتخارت چی؟!!(آیکن شوت بلبلی)!!!

خیلی کیف داد صدفی. حتما برووووووووووووووووووووووووووووو
ایشالا عزیزم. حال مامانت چطوره؟ بهتر شده؟ خودت خوبی؟ داداش چطوره!!!

مرتضی سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:18 ب.ظ http://i-morteza.persianblog.ir

به به
همیشه به گردش
همیشه به شادی
ایشالا تا باشه از این گردشهای قشنگ دونفره
ایشالا همیشه شاد و سلامت و خندان باشی آبجی خانومی.

سلامت باشی. ممنون....
ایشالا نوبت شما منتها در عصر حاضر نه ماموتیان!!!(چشمک)
ممنون. ایشالااااااااااااااااااااااا نصیب شما. تا کی باید دعا کنم نمیدونم؟!!!!

dd سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:57 ب.ظ http://ddddd.blogfa.com

آیا میدانید اگر در حال حمل قران باشید




شیطان دچار درد شدید در سر میشود و باز کردن قرآن ، شیطان را تجزیه می کند


و با خواندن قرآن ، به حالت غش فرو میرود و خواندن قرآن باعث در اغما رفتنش میشود؟؟؟؟



و آیا شما می دانید که هنگامی که می خواهید


این پیام را به دیگران ارسال کنید ، شیطان سعی خواهد کرد تا شما را منصرف کند؟؟؟؟

باشه...!!!

سحر یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:12 ب.ظ

ای بابا منم دهاتیم وگرنه که حسرت سینما 5 بعدی به دلم نبود.
هممون اهل دهکده جهانی هستیم دیگه.
نازک نارنجی زودرنج فلفل ریز.

از اول تا آخرش ایکن زبون اونم از نوع متحرک و آبدارش

گفتم آب. تشنمه. آب مبخام خداااااااااااااااااااااااااا

محبوبه شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:48 ب.ظ

=س حسابی خوش گذشته
منم همسری وقت کنه حتمام میرم

سلام محبوبه جان. خوبی گلم؟
حتما برید حسابی خوش میگذره. محبوبه جان لطف کن آدرس وبتو برام بزار.

سحر شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:07 ب.ظ

بابا سینما 5 بعدی!
اینطور که معلومه امکانات شما دهاتیا بیشتر از ما شهریاس.
آدرس این سینماتونو بده بیائیم ما هم ببینیم.
البته مهمون شما.

هین. چه حرف زشتی زدی سحر. دهاتی یعنی چی؟!!!!!
بی تربیت... فلفل بیارم بریزم دهنت که آدم شی. هان. هان. هان؟!!!
برو هر وقت ادب دار شدی بیا...
از کی تا حالا بوقق شده شهر و بوق شده روستا؟!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد