دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

روزت مبارک سعید جونم

روزت مبارک سعید جونم.  روزت مبارک بهترینم. روزت مبارک مهربونم.   روزت مبارک عزیز دلم.  برای همسری یه شلوار خوشگل با یکمی وسایل شخصی که احتیاج داشت خریدم. میدونم هیچ کدوم از اینا جبران خوبیا و محبتاتو نمی کنه عزیزم. .

روز زن گفتم برام هیچی نخر.  همین که منو بردی مکه بخدا بالاترین هدیه است ولی تو بازم سورپرایزم کردی و برام النگو خریدی. دستت مسی مهربونم.

منم دلم نیومد برات چیزی نخرم .ببخش کمه. ارزش تو بیشتر از ایناست. ببخش که بعضی وقتها ناراحتت میکنم. تو خوبی. تو به بزرگی خودت ببخش نفسم. 

خلاصه اینکه روزتون مبارک پدر عزیزم و  شریک زندگیم. ایشالا که همیشه سایتون بالا ی سرمون باشه و سالم و سلامت باشین. ایشالا که همیشه دلتون شاد و لبتون خندون باشه. 

بابای مهربونم. همسر عزیزم دوستتون دارم.

نظرات 15 + ارسال نظر
صدف دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:55 ب.ظ

سلاممممممممم
مریمی تا حالا اینجوری شدی که غمی نداریا ولی فک میکنی چقد غمگینی .
میخندیا ولی میدونی پشت خنده هات یه غمی نهفته.
فکرت آزاده ها ولی احساس میکنی چقد فکرت خستس.
این اوصاف این مدت منه.

نه نشده(شوت بلبلی)!!!!

صدف چشم انتظار شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:45 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

مریم ۱۵ روزه اینجا نیومدی خجالت نمیکشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام صدف جونم. خوبی عزیزم؟ دلم برات یه ذره شده بود(الکی)!!!

دعوام نکن خب. بلوگ اسکای نقطه چین میگفت پسوردت اشتباهه. رام نمیداد. از دیوار اومدم. راستی چقدر اینجا زشت شده. قبلیه بهتر تر بود. اینجوری یه حالی.نه؟

صدف پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:08 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

سلام کجایی مریم ببینی خونه خرابمون کردن...
زدن درودیوار وبلاگو رو سرمون خورد کردن
نکنه زیر آوار موندی شایدم گم شدی تو محیط جدید

مرییییییییییییییییییم .....

سلامی مجدد. خوبم. خوبی؟

من که اصلا خوشم نیومد. من که از دیوار اومدم. کلیدمو گم کرده بودم. وقتی اومدم اینجا فکر کردم دزد اومده. نمیدونم شایدم اومده و من خیلی خوش بینم
زبونت لال. خدا نکنه فدات شم!!

صدف مودب یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:32 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

سلام مریمی
خوبی ؟ صدف یه ترم گذرونده هستم درخدمت شما...

حال خواهری چطوره مریم؟؟؟

سلام صدف ترمی!!! خوبی؟

آخیش بالاخره تموم شدی. ایشالا خبرت عزیزم!!( منظورم خبر فارغ التحصیلیته)
صدف اینجا ادمک نداره برات زبون در بیارم؟

mosaferi az door یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:46 ق.ظ

حالم رو به هم زدی..................

خبری از ما نگیریییییییییییی

نترکی حسودددددددددددددد. بیادتم.

صدف شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:24 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
من امتحانام تموم شد
پاشو بیا دیگه. من نمیدونم تو چیکار داری که نمیای اینجا ؟؟؟ غذا که نمیپزی خونتونم که همیشه کثیف و نامرتبه . درسم که نداری . خیاطی هم که معلوم نیس هنوز میری یا نه ... پس تو که بیکاری چرا این ورا نمیای؟

اولا که هم غذا میپزم هم خونم تمیز و مرتب. دوما هم اینکه سفارش بلوز زنانه و دامن پذیرفته میشود. کی میگه بیکارم؟ خدا ایشالا یه شوهر بهت بده که سرت بند بشه و همش تو نت ول نگردی.

خوب نیست دختر مجرد سب و نصفه شب تنها تو نت باشه. به مامانت میگما.!!!

سحر پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:03 ب.ظ

از کدوم مجردیا؟!
هان هان؟

کوچه علی اینا

صدف چشم انتظار چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:18 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

سلامممممم

صدف جونت اومده ... پس تو کجایی؟؟؟

از من یاد بگیر وسط امتحانا همش اینجاممممم

صدف جونم؟!!! قربون اعتماد به نفست برم من. من که میبینی خیلی خانومم دیگه وقت نت ندارم. از هر انگشتم هزار تا هنر میباره. قربون یکی درست حسابی!!!!

بعدشم بیخود میکنی وسط امتحانا اینجایی. دعوا. دعوا. پاشو برو سر درست.پاشودی؟ آفرین!!

مرتضی سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:54 ب.ظ http://i-morteza.persianblog.ir

آبجی خانومی خوب و مهربانم سلام
از صمیم قلبم دعا می کنم که کلبه عشقتان همیشه و همیشه سبز باشد و هیچگاه خزان بر آن راه نداشته باشد.
دعا می کنم که این عشق آسمانی تا ابدیت پاینده باشد.

سلام بر داداش خوبم. احوال شما؟

ممنون. شما همیشه لطف دارین. من آب شدم از خجالت. ایشالا قسمت شما بشه و ما بیام دعاهای قشنگ قشنگ بکنیم

صدف سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:54 ق.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

سلام علیکم ...

چرا نمیایی؟؟؟ هااان؟؟
من که هرچی فک کردم یادم نیومد چرا دیروز انقد عصبانی بودم از دستت
تا شنبه امتحان ندارم از بیکاری و هیجان نت اومدن از ۷ صب اینجامممممم
حالا اگه فردا امتحان داشتم مگه میتونستم صب زود از خواب پاشم

صدف جونم این مدت اصلا حوصله نت نداشتم. واقعا تو چرا از دست من عصبانی بودی؟ من که اصلا نبودم که عصبانیت کنم؟!!!

مثل من. یادش بخیر دوران مدرسه ام!!!!

صدف خشن دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:19 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

سلام ....
اومدم دعوا کنم و یکم جیغ جیغ کنم ولی یادم نیس واسه چی ؟؟؟ تو نمیدونی چیکارکردی که من انقد اعصابم خط خطیه؟؟
خب حتما یه چیزی گفتی دیگه .....
حالا فعلا خستم میرم میخابم شاید بیدارشدم یادم اومد...

وا صدفی چته با توپ پر اومدی؟ مظلوم گیر اوردی؟؟ اول برو خوب فکراتو بکن ببین از چی ناراحتی بعد بیا دعوا. اصلا منم دعوااا.

خون از دندونام میچکه!!!

سحر یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:26 ب.ظ

چه رویایی.
خوش به حالت.
متاهلی اینش خوبه ها.
هیییییییییی خسته شدم از این مجردی و بی شوهری.

چیه حسودیت میشه؟؟!!!!
نه که به شما بد میگذره
وای چقدم دلت پره از این مجردی. تا باشه از این مجردیا

صدف نفست جیگرت عشقت عزیزت شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:03 ب.ظ

کوشی؟؟؟
مریم صدف درس نخونده و پس فردا امتحان داره ... امروز از وقتی از امتحان اومدم اینجام
من نادمم

جانم صدف جان.
آخی عزیزمی. حقته!!! خوش به حال خودم که درس ندالمممممممممممممممممممممممم
ایشالا موفق میشی عزیزم. نگران نباش

صدف شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:24 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

سلااااااااااااااااام

چقد لاو ترکوندی...
نمیگی اینجا مجرد رفت و آمد میکنه...!!!

خب به هرحال روزشوووون مباررررررررک

سلام صدف جونمممممممممممممممم
دیگه. دیگه. شوهرمه. نفسم به نفسش بسته است.
مجردی که باش جنبه داشته باش
مسی گلم.ایشالا نوبت نفس شما

محبوبه جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:07 ق.ظ http://mzm70.persianblog.ir/

روزشون مبارک

ممنون محبوبه جان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد